Prijsstelling
Onze service

Vincenzo Flavio Giacalone

Super

Beste Vincenzo,
Heel erg bedankt voor jouw geweldige 10⭐ review. Zien we jou snel een keer terug?
Sextoyland.nl wenst jou ook alvast hele fijne 🎄dagen en een spetterend uiteinde.
Met...
Beste Vincenzo,

peter saffrie

Beste Peter,
Super bedankt voor je geweldige review. En natuurlijk hopen we jou snel weer te mogen ontvangen. 💋
Sextoyland.nl wenst jou alvast hele fijne 🎄dagen en een spetterend...
Beste Peter,
Sextoyland.nl wenst jou alvast hele fijne 🎄dagen en een spetterend uiteinde.

Laura

Super bedrijf en alles mooi uitgelegd

Beste Laura,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10 ⭐ review en wat leuk om te lezen dat alles naar wens was. Zien we je snel een keer terug?

Jay

Goede service en voorraad!

Beste Jay,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review en de lieve woorden. We hopen je snel een keer terug te zien op Sextoyland.nl 💋

Marcel Lange

Beste Marcel,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat jouw levering snel was. Zien we je snel een keer terug?

Jan Vandewalle

Zeer goede service en snelle levering

Beste Jan,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review en je mooie woorden over ons bedrijf. Hopelijk tot snel. 💋

Henk van der Mast

Prima,discreet zoals beloofd

Beste Henk,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en je mooie woorden. We hopen je snel een keer terug te zien. 😍

Jonny Curious

Zeer positief, snel melding gehad dat en artikel niet leverbaar was, en een week later is dit geleverd

Beste Jonny,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review en voor jouw geduld omtrent je bestelling. Dit waarderen wij enorm. Hopelijk zien we jou snel terug op Sextoyland.nl.
Met vriendelijke...
Beste Jonny,
Met vriendelijke groten,

Kevin

Super goed

Beste Kevin,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review. We hopen je snel een keer terug te zien.

André van Bussum

Prima bedrijf, ook Customer Service en de snelheid van, discreet, leveren.

Beste Andre,
Heel erg bedankt voor je mooie review. En wat goed om te lezen dat je zulke fijne ervaringen hebt met ons bedrijf. We hopen je dan ook snel een keer terug te zien. 😘
Met...
Beste Andre,