Prijsstelling
Onze service

Stephaan Van weverberg

Top

Beste Stephan,
Super bedankt voor je top 10 ⭐ review. Sextoyland.nl wenst jou alvast een knallende jaarwisseling ✨en we hopen je ook in het volgende jaar weer te mogen ontvangen. 💋
Met...
Beste Stephan,

Renske

Goede kwaliteit, snelle levering

Beste Renske,
Beste Renske,
Vriendelijk bedankt voor je geweldige 10⭐review en de mooie woorden over ons bedrijf. Hier werden we heel blij van. We wensen je alvast een geweldige uiteinde ✨ en we hopen je ook in het volgende jaar weer terug te mogen zien bij Sextoyland.nl.💋

Natascha

Bedrijf is helemaal oké. Er komt zelfs een telefoontje. Dankjewel daarvoor 😀

Beste Natascha,
Beste Natascha,
Super bedankt voor je geweldige review en wat fijn dat je zo tevreden bent met ons bedrijf. Sextoyland.nl wenst jou via deze weg alvast een knallend uiteinde ✨ en we hopen je ook volgend jaar weer te mogen ontvangen. 💋

Filip Peeters

Super

Beste Filip,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review. Zien we jou ook in het volgende jaar weer terug op Sextoyland.nl?💋
Team Sextoyland.nl 🖤

Liefhebber

Ruime keus. Snel en discreet geleverd

Beste liefhebber,
Beste liefhebber,
Vriendelijk bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden was. Sextoyland.nl wenst jou alvast hele vrolijke 🎄dagen en een mooie jaarwisseling✨
Team Sextoyland🖤

jelmer Leenders

Fijn en spannend

Beste Jelmer,
Beste Jelmer,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en wat leuk om te lezen dat je de producten fijn en spannend vond. Sextoyland.nl wenst jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterende jaarwisseling✨

Jo Geers

Zeer tevreden

Beste Jo,
Heel erg bedankt voor je 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden was. Sextoyland.nl wenst jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend uiteinde ✨
Met vriendelijke...
Beste Jo,

Ruud Schavemaker

Keurig discreet verpakt

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je tevreden was met de discrete verpakking. We wensen je alvast een hele fijne 🎄 en een spetterende jaarwisseling ✨

Siemens.040

Beste Siemens,
Vriendelijk bedankt voor je geweldige review. Wij van Sextoyland.nl wensen jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend uiteinde ✨
Team Sextoyland

Tim Sprooten

Makkelijk te vinden en veel variatie in zowel mannen en vrouwen seks toys

Beste Tim,
Super bedankt voor deze geweldige 10⭐ review. We hopen je ook in het volgende jaar weer een keer te zien en we wensen jou mooie 🎄dagen en een ✨ uiteinde.
Met vriendelijke...
Beste Tim,