Prijsstelling
Onze service

Paula van Hoof

Amateuristisch bedrijf nooit meer.
Bestelling, in tegenstelling wat er op de website aangegeven werd niet op voorraad.
Gevraagd bestelling te annuleren, geen reactie en bedrag niet...
Amateuristisch bedrijf nooit meer.
Gevraagd bestelling te annuleren, geen reactie en bedrag niet teruggestort. Amateuristisch bedrijf nooit meer.

Reactie Sextoyland.nl:

Beste Paula,
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u een slechte review heeft achtergelaten.
Beste Paula,
Helaas hebben wij u op de hoogte moeten brengen dat uw bestelling vertraging zou oplopen wegens een voorraadfout. U heeft daarop alleen als antwoord gegeven "geld terug", Omdat het voor ons onduidelijk was wat u precies bedoelde. Hebben u gevraagd of u uw volledige aankoopbedrag terug wenste te krijgen of alleen van het product dat niet geleverd kon worden. Daar is geen antwoord meer op gekomen maar helaas wel deze review. Inmiddels hebben wij het opgelost en heeft u binnen 2 werkdagen uw geld terug gekregen. Wij betreuren het ten zeerste dat u niet met ons in contact wou komen.
Nogmaals onze excuses voor de voorraadfout.

robin muesen

Super bedrijf! Kwalitatief materiaal en snelle levering

Barend Sanders

Uitermate tevreden

Domenico De Cicco

Goedkoop, makkelijke site, snel besteld en snel geleverd

Martine

Top website met veel informatie

Geile was

Ben Rubingh

Prima ervaring.

G

Grote keus, snelle levering.