Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

R.C. Reijgers

Energiecrisis, een goed moment om zeven oude thermopane ramen te vervangen door nieuwe HR++. Seuren gebeld, offerte ontvangen en een afspraak gemaakt voor plaatsing. Een flinke opdracht, geen... Energiecrisis, een goed moment om zeven oude thermopane ramen te vervangen door nieuwe HR++. Seuren gebeld, offerte ontvangen en een afspraak gemaakt voor plaatsing. Een flinke opdracht, geen aanbetaling noodzakelijk. Een zaak van vertrouwen zoals het hoort.

Op de offerte duidelijker aangeven dat de opnamekosten in mindering worden gebracht op de aankoop.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Profesioneel, goed bereikbaar, servicegericht en effectief. Richard en Maurits zijn vaklui en plezierig om over de vloer te hebben. Plaatsten 7(!) flinke ramen foutloos in een dag.

Harold Huijbers

Topservice. Vriendelijk en vakkundig

Misschien vragen om een stofzuiger om de rommel op te zuigen. Heb dit zelf naderhand gedaan.

Via de verzekering

P. van der Ven

Mooi op tijd, net en goed werk afgeleverd.

Was prima, niets op aan te merken of aan te verbeteren.

Via de woningbouwvereniging.

Lis

Super aardige vakmensen! Echte kwaliteit geleverd. Van opmeten tot installatie werd alles netjes gecommuniceerd en de wachttijd viel mij alles mee.

Google

verhaegh

Prima.

ruit herstellen .....

M. Heilbron - Van Zutphen

Wij zijn beiden zeer tevreden over uw glasservice. De heren zijn zeer secuur en netjes te werk gegaan . De heren hadden zelfs oog voor de planten en niets beschadigd. Daarbij was de onderlinge sfeer... Wij zijn beiden zeer tevreden over uw glasservice. De heren zijn zeer secuur en netjes te werk gegaan . De heren hadden zelfs oog voor de planten en niets beschadigd. Daarbij was de onderlinge sfeer ongelooflijk goed! Wat een positief, gezellig én deskundig team heeft u . Wat een samenwerking en onderlinge behulpzaamheid. Het werkplezier spatte ervan af. Heel veel complimenten van ons voor alles.

Zou niet weten hoe dit beter kan; alles was perfect.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Er reed een wagen van jullie door de straat op het moment dat wij over nieuwe, betere ruiten aan het praten waren.

Harrie Glansbeek

Zeer tevreden over advies en plaatsing.

Geen. Zeer professioneel bedrijf.

Aanbeveling bekenden

A. Witjes

Was op tijd, glaszetter werkte rustig en secuur.

Geen.

Prima glasservice.

Knoppers

Vriendelijk, snel en netjes

Internet

Peter Venrooij

10.00 gebeld 12.30 uur zat het glas er al in. Vriendelijk aan de telefoon en de glaszetter ook meedenkend en vriendelijk.

Als het altijd zo gaat heb ik geen verbeter tips.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Ken ik nog van vroeger uit Bottendaal