Senso-care.nl

Senso-care.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Senso-care.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1255
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Senso-care.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 1255 ervaringen.

Sandra Steuten-Jeurissen
Voldoende (6/10)
Sandra Steuten-Jeurissen

Als een bestelling niet in zijn geheel kan worden geleverd, informeer de klant dan over wanneer hij de rest van de spullen kan verwachten.

Score voor Senso-care.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het duurde lang voordat de bestelde spullen geleverd werden en op het moment van leveren bleek ook nog eens dat een deel van de bestelling nageleverd zou worden. geen informatie over wanneer ik die spullen kan verwachten. over de spullen ik heb ontvangen ben ik tevreden, maar over de leveringstijd en verdere informatie niet.

Severine Rinckhout
Goed (8/10)
Severine Rinckhout

Snel antwoord op mail bij problemen.

Post NL verloor het pakje, denken wij. Na 10 dagen stuurden sensocare het opnieuw op en kregen we het volgende dag.

Score voor Senso-care.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Door het verloren gaan van het pakje door postnl, kregen we eerst een beetje twijfels. na contact via mail waren we snel overtuigd dat het in orde zou komen. en inderdaad na 10 dagen stuurden ze opnieuw ons pakket en kwam het wel de volgende dag aan.

Nadine Wiggers
Slecht (3/10)
Nadine Wiggers

De beleefdheid is super, de kennis van de eigen producten nihil.
U heeft te maken met een ontevreden klant

Ik stel voor om de producten ter hand te nemen en zelf te voelen wat hard, halfzacht en zacht is.
Dat kan, m.i. echt niet zo moeilijk zijn.
Ik zou Senso-Care vermelden, doch mijn eigen verhaal erbij vertellen

Reactie Senso-care.nl:

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden bent met de bestelde producten. In tegenstelling tot hetgeen u schrijft hebben we alle producten zelf dagelijks in de hand, maar het was helaas voor ons niet duidelijk waar u naar op zoek was. Een fotootje van het product dat u gebruikt tijdens de revalidatie had kunnen helpen om samen tot het juiste product te komen.

Senso-Care

Score voor Senso-care.nl:1.5/5

Beste,.
ik heb mijn bestelling in goed orde ontvangen. voor mijn dropvoet heb ik eerst een lange waslijst met vragen gestuurd, met veel geduld hebben jullie die beantwoord. door lange verblijven in verschillende revalidatiecentra wist ik exact waar ik naar op zoek ben. ik had enorme verwachtingen, helaas werden zij slechts miniem ingelost.

Lisa Doornbos
Matig (5/10)
Lisa Doornbos

Sneller leveren, beter informatie geven wanneer het komt, en als iets niet meer verkocht wordt, of over een tijdje niet meer, dat zeggen.

Score voor Senso-care.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet goed.

N Panneman
N Panneman

Het meest opvallende vind ik het vlotte, kundige klantcontact en de uitstekende service.

De omschrijving van de produkten is niet altijd optimaal waardoor de drempel om ze te bestellen groter wordt.

Reactie Senso-care.nl:

Beste Norbert,

Hartelijk dank voor je positieve review! Je geeft als tip de omschrijving van sommige producten te verbeteren. Aan welke producten denk je specifiek? Als je het leuk vindt, kan je ook per product een korte review schrijven. Dit helpt andere klanten zeker om een goede keuze te maken!

Vriendelijke groet,

Senso-Care

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb meerdere produkten besteld, 1 van de produkten werd per ongeluk onjuist geleverd maardit is zeer keurig, snel en naar volle tevredenheid opgelost.

G
G

Direct toevoegen van zoektermen aan product. Luistert naar klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service. ik kon een onderdeel niet vinden, waarop medewerker direct na telefonisch contact de zoekterm heeft uitgebreid. dit komt het bedrijf en product ten goede. ook kon ik hierdoor het product nog toevoegen aan een geplaatste bestelling.

NVE
NVE

Snelle levering. Goed persoonlijk contact.

Sneller reageren op mail.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne persoonlijke aanpak. heel snelle levering. groot assortiment. tevreden!.

Sluiszen
Sluiszen
Score voor Senso-care.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service snelle levering.

Particulier

Nvt.

Jana
Prima (7/10)
Jana

De snelle reactie via tel over de levertijd van mijn bestelling.

iets meet info over het product zelf op de site.

Score voor Senso-care.nl:3.5/5

Positief.

Bedrijfsinformatie

Materialen voor sensorische informatieverwerking.
Adres
Van Alkemadelaan 356