7.8/10

Cindy Mansens

De eerste bestellingen waren soepel en werden snel geleverd. Daarna werd het een soepzooitje. Ik begrijp het grote verschil hier niet in. Maar voor kinderen die extra ondersteuning kunnen gebruiken... De eerste bestellingen waren soepel en werden snel geleverd. Daarna werd het een soepzooitje. Ik begrijp het grote verschil hier niet in. Maar voor kinderen die extra ondersteuning kunnen gebruiken dmv sensorisch materiaal vind ik het niet kunnen dat je er ruim een week over doet om artikepen die volgens de website op voorraad zijn de deur uit te sturen. Het contact via mail is verschrikkelijk sumier, whatsapp / messenger wordt niet beantwoord, telefoon niet opgenomen. Het voelt voor mij ineens te shady en zal helaas op zoek moeten naar een nieuwe leverancier.

Dagen kreeg ik een reactie dat er één hanger toch niet op voorraad bleek en dat hadden ze al op de dag dat ik bestelde gezien. Zeg dat dan gelijk, dan kan ik mijn bestelling aanpassen.

Vervolgens wordt er ook niet uitgeleverd op de dag dat zij aangeven waardoor wij nu echt kritiek zitten. Dat voelt naar en ik verwacht dat een bedrijf die leverancier is van dit soort materiaal het belamg begrijpt dat zij snel versturen maar ook gewoon bijbde tijd zijn en snel reageren op berichten. Zodat je mensen niet maar in het ongewis laat.

Ze waren snel met leveren maar helaas is daar ineens de klad in gekomen.

Communiceer met je klanten wat er is, dan heb je meer kans op begrip dat het eigenlijk veel te lang duurt voordat er verstuurd gaat worden.

Verstuur sneller.

Verstuur sneller.
Reageer sneller, wees bereikbaar binnen kantoortijden.

Momenteel zou ik deze leverancier inderdaad niet aanbevelen dit heb ik voorheen wel gedaan.

Petra

Over het algemeen erg tevreden met het aanbod, het gemak en de service van Senso Care. Helaas was afgelopen bestelling geen succes, het duurde ruim 1,5 week voordat ik mijn bestelling had en op mijn... Over het algemeen erg tevreden met het aanbod, het gemak en de service van Senso Care. Helaas was afgelopen bestelling geen succes, het duurde ruim 1,5 week voordat ik mijn bestelling had en op mijn mail over de status werd niet gereageerd.

Lous van Baardewijk- van der Heijden

Heel tevreden.

Laura Bles-Temme

Ik heb tijdje geleden al gevraagd wanneer een zwaartevest weer beschikbaar is maar geen antwoord gekregen. kan dat alsnog?

reageren op vragen . ik heb echt iets nodig maar geen reactie mogen ontvangen.

Marie Buys

Vlotte bestelling

Sabrina

Krijg geen contact IVM niet geleverd product

Contact maken met de klant. Geen reactie 2x via Whatsapp, niet op email, 2x voicemail ingesproken. Waar blijft ribcap helmpje?

S. Kingma

Goed materiaal, slechte service.
Goed materiaal, slechte service.
Nadat ik een aanbetaling heb gedaan half maart 22 heb ik niets meer vernomen. Telefonisch contact is niet te krijgen, word doorgeschakeld naar een 06-voicemail en per mail wordt niet gereageerd.

Servicegerichtheid mag wel beter worden

Kinderopvang Laly

Slechte klachtafhandeling

Klantvriendelijkheid en oplossen/reageren van klachten

Kristina NIkolova

MAAR EEN DEEL GELEVERD. NIET BESTELLEN DAAR