van Beek

Pas 1 keer iets besteld en daarvan kwamen wensen / verwachtingen niet overeen met elkaar

nvt

hetgeen ik besteld heb voldoet niet echt aan de wensen / verwachtingen.
Poppetjes van Family Counters blijven niet staan.
Daardoor niet handig en eigenlijk alleen erg frustrerend om mee...
hetgeen ik besteld heb voldoet niet echt aan de wensen / verwachtingen.
Poppetjes van Family Counters blijven niet staan.
Daardoor niet handig en eigenlijk alleen erg frustrerend om mee te werken.
Miskoop waardoor dit artikel wat mij betreft van de site afgehaald zou mogen worden.

Harriët de Vries

Ik ben heel tevreden over Senso-Care

Snelle levering en duidelijke, overzichtelijke site

Danny

Snelle service

Snelle service en levertijd!

Wij hebben hier een bijtring besteld. Alleen op de website wordt het niet goed aangegeven voor welke leeftijd deze zijn

pel

Vlot, tevreden, degelijke produkten

duidelijke, goedwerkende website. Snelle levering.

S Wismans

Ik ben bij Senso-Care terecht gekomen,omdat ik voor onze zoon op zoek was naar een time timer en deze bij jullie het goedkoopst was. Ik kende Senso-Care nog niet, maar doordat jullie site er... Ik ben bij Senso-Care terecht gekomen,omdat ik voor onze zoon op zoek was naar een time timer en deze bij jullie het goedkoopst was. Ik kende Senso-Care nog niet, maar doordat jullie site er professioneel uit zag, gaf mij wel het gevoel dat jullie een betrouwbare webshop is.

Geen verzendkosten vanaf 20 euro

n.v.t

Inge Maes

Zeer goed

Stipt en correct

Cornelis de Koning

Mijn keuze een teenschaar te kopen waarbij ik me minder moet bukken is een vergissing van MIJ geweest. De schaar is goed maar voor mijn doel niet geschikt. Bij de eerste knip verwondde ik mijn teen... Mijn keuze een teenschaar te kopen waarbij ik me minder moet bukken is een vergissing van MIJ geweest. De schaar is goed maar voor mijn doel niet geschikt. Bij de eerste knip verwondde ik mijn teen al. Dit lgt niet aan jullie product maar aan mij.

allemaal naar tevredenheid

neen