Lies

Zorgvuldige levering

Prijs en aanbod

Alles prima

Lisa

Goede prijs, snelle levering.

Kim

Mooie website, goede producten en snelle levering.

Assortiment.

Deze vragen zijn niet altijd van toepassing omdat men er niet altijd ervaring mee heeft. Reactiesnelheid en klantvriendelijkheid bijvoorbeeld. Die niet verplicht maken.

Diana

Geen bijzonderheden, bestelling werd keurig op tijd geleverd.

Het bestelde artikel voldeed aan de verwachting en werd keurig op tijd geleverd

⚠️

Netjes verpakt, keurig snel bezorgd ... ik was al blij dat ik twee cadeautjes heb kunnen vinden voor mijn autistisch kind met beperkingen, hoewel het assortiment niet al te groot is en de meeste... Netjes verpakt, keurig snel bezorgd ... ik was al blij dat ik twee cadeautjes heb kunnen vinden voor mijn autistisch kind met beperkingen, hoewel het assortiment niet al te groot is en de meeste artikelen vrij prijzig . Ik wou dat er wat meer te vinden was voor autistische kinderen, on hen verder te helpen, bijv een groot sensorisch kleed om op te hangen, een relief poster met niet te schreeuwerige afbeelding ( qua kleur ) zou ook leuk zijn....

Er is een webshop vol !

Merendeel vd artikelen lijkt bestemd voor instellingen om aan te schaffen ( qua prijs) maar niet voor de normale mens... een misser. Ook zou men zich kunnen richten op autistische kinderen met... Merendeel vd artikelen lijkt bestemd voor instellingen om aan te schaffen ( qua prijs) maar niet voor de normale mens... een misser. Ook zou men zich kunnen richten op autistische kinderen met beperking , ik ben niet de enige ouder die rond de verjaardag niet weet wat te vinden/ waar te zoeken.

Rianne

In eerste instantie moest ik wat langer wachten op een reactie op mijn mail, maar bij een tweede mail werd er direct gereageerd. Goede service.

Sneller reageren na een eerste bericht. (Ik had een klacht, maar daar werd pas na mijn tweede mail op gereageerd - wel vrijwel direct erna! Ik was misschien wat snel (3 of 4 werkdagen later), maar... Sneller reageren na een eerste bericht. (Ik had een klacht, maar daar werd pas na mijn tweede mail op gereageerd - wel vrijwel direct erna! Ik was misschien wat snel (3 of 4 werkdagen later), maar had al wel de mail van feedback geven ontvangen. Gelukkig is er daarna vlot en netjes gereageerd, waardoor ik toch zeker een tevreden klant ben. :)

Leen

De jongens zijn tevreden over hun kettingen.