hennie Stoer

G.J. Oostveen

Snelheid

Traceer code doorgeven

Samira Beeren-Wijbenga

Diversiteit aan producten is erg prettig. Tijdig contact opnemen met de klant betreft afwijkende levering mag verbetert worden.

Als de levering vertraging oploopt doordat een product van een totaal bestelling later word geleverd, is het fijn als de klant daarvan op de hoogte wordt gebracht ipv dat de klant zelf contact op... Als de levering vertraging oploopt doordat een product van een totaal bestelling later word geleverd, is het fijn als de klant daarvan op de hoogte wordt gebracht ipv dat de klant zelf contact op moet nemen, omdat het zolang duurt (7dgn)

Marrit van de Langenberg

Eerste levering snel geleverd en mooie producten.

Mijn derde product was extreem vertraagd (order op 30 dec, ontvangen midden februari), dat kan gebeuren, maar ik werd hierover niet persoonlijk op de hoogte gehouden maar heb zelf moeten bellen en... Mijn derde product was extreem vertraagd (order op 30 dec, ontvangen midden februari), dat kan gebeuren, maar ik werd hierover niet persoonlijk op de hoogte gehouden maar heb zelf moeten bellen en 2 keer gemaild. Op de eerste e-mail kreeg ik geen reactie. Via telefoon wel een duidelijk antwoord, maar toen het product maar niet kwam kreeg ik geen terugkoppeling. Dat kan beter! Ik beveel jullie toch aan, omdat ik er vanuit ga dat dit een uitzondering was.

Alice De Vries

Ik krijg geen reactie op mijn vragen, dat noem ik een slechte ervaring.

Astrid van der Meer

vince

Geen stock, late levering. Drop shipping bedrijf?

website en productinformatie

Geen stock, late levering zonder verwittigen. Pas actie na vraag tot terugbetaling, total stilte na bestelling. Vermoedelijk drop-shipping, enkel website zonder eigen stock

Reactie Senso-Care:

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. We nodigen u, als de coronamaatregelen het toestaan, graag eens uit in Zoetermeer om met eigen ogen onze voorraden te aanschouwen!
Helaas is het zo...
Beste,
Helaas is het zo dat met name fitnessmaterialen momenteel schaars zijn omdat iedereen thuis bezig is met sport en beweging. We grijpen de laatste tijd dan ook vaker dan gemiddeld mis en moeten dan wachten op leveringen van onze leveranciers.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

José Bruschke

Kleding blijft heel

Kl3ding blijft heel blokjes gaan lang mee.

MOC 't Kabouterhuis

Danielle

Prima site, goed product, zeer snelle levering