7.8/10

Kvw

Snelle levering, product valt tegen.

Informatie over het product is volstrekt onvoldoende.

Olga

Bestelling is nog niet binnen dus kan geen review van de spullen doen

Snelle reacties !

De informatie over de bestelling

marjan nieuwenhuis

?

?

Liesbeth D

Wij hebben helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Besteld en meteen betaald, nadien niets meer gehoord, intussen zijn we meer dan drie weken verder. Op geen enkele manier is het mogelijk... Wij hebben helaas een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Besteld en meteen betaald, nadien niets meer gehoord, intussen zijn we meer dan drie weken verder. Op geen enkele manier is het mogelijk om contact op te nemen, er komt geen reactie op e-mails of berichtjes, de telefoon wordt nooit opgenomen. Heel jammer, les geleerd.

Correct communiceren met klanten.

Gulcan Demirci

Slecht bereikbaar

Reactie Senso-Care:

Beste Gulcan,
Beste Gulcan,
Naar aanleiding van je bericht hebben we je bestelling opnieuw verstuurd, omdat het eerder verzonden pakketje niet leek te bewegen. Nu zien we dat beide zendingen afgelopen zaterdag niet bezorgd konden worden omdat er niemand thuis was. Ze liggen beide bij een afhaallocatie van PostNL om op te halen.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Sandra Jans

Ik heb een bestelling gedaan, maar daarna niets meer gehoord. De bestelling is niet geleverd

Mijn bestelling is niet geleverd en ik krijg geen reactie op mijn mails hierover

Noel

Heel goede communicatie!

Elke stap van verstuur proces was via mail gestuurd. Geeft veel rust.

C Kops

Altijd snelle en correcte leveringen.

D. van der Velden

De conversatie verliep wat moeizaam, maar ze hebben prachtige materialen voor allerlei soorten kinderen!

Geweldig assortiment!

Beter reageren op mail en facebookberichten.

Prive

Heel goed

Beter dan elke ander die ik heb gehad tot nu toe. Zeker aanrader