7.8/10

Judith Schuiling

Heel goed snelle levering .

Duidelijke beschrijving, veilig friemel speeltjes.

Reageert niet op de email dat 1 van de artikelen stuk geleverd is.

Reageert niet op de email dat 1 van de artikelen stuk geleverd is.

Beste Marianne,
Dank voor de reminder! We sturen vandaag meteen een vervangende zandloper op!

Karina Cockaerts

Zeer goede service! Snelle reactie bij vragen.

Uitgebreid, origineel, interessant aanbod!

Tine

Niet echt aangenaam

assortiment

communicatie

Sharon Noort Korenhof

1 artikel niet geleverd en geen reactie van Senso-Care

Kwaliteit product

Het zou bemoedigend werken wanneer een bestelling volledig geleverd wordt en, wanneer dit niet gebeurt, er tenminste vanuit de klantenservice een reactie komt.

Jolien’s Soap Shop

Slecht. Op 20/12 bestelling geplaatst en tot nu toe (12jan) nog steeds geen reactie na 3x mails te sturen ivm mijn bestelling.

Sneller reageren op vragen betreft wanneer verzenden ed.

Beste,
We hebben op 19 december per mail om een aanbetaling verzocht. Deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen en daarom is uw bestelling ook niet verder verwerkt.
Vriendelijke...

Overeem

Voor school prima, voor mijn persoonlijke bestelling slecht!

Op 20-12-2021 besteld, naar privé-adres met per ongeluk mijn schoolmailadres. Heb op 28-12 gevraagd naar de status van mijn bestelling en uitgelegd dat het een privébestelling was, privé betaald en... Op 20-12-2021 besteld, naar privé-adres met per ongeluk mijn schoolmailadres. Heb op 28-12 gevraagd naar de status van mijn bestelling en uitgelegd dat het een privébestelling was, privé betaald en privé-woonadresadres. Mijn prive=é-mailadres toegevoegd. Daarop helemaal geen reactie gekregen en nog steeds niets ontvangen.

Beste Anita,
Beste Anita,
Excuses voor de vertraging. De vertraging is echter niet veroorzaakt door het gebruik van je schoolmail. We wachten nog op de levering van een tweetal producten. Door de vakantie en lockdown is dat helaas vertraagd. Zodra we de materialen binnen hebben sturen we de bestelling op!

Jaimy Tesser

Zeer slecht

Heb mijn bestelling na een week nog niet binnen er word op meerdere emailadres watsup ingesproken voicemail niet gereageerd

Reageer in ieder geval op mensen als het ergens fout gaat

Fleur

Nog steeds de bestelling niet ontvangen. Track and trace code op 24/12/2021 gekregen. PostNL meldt dat de producten nog steeds niet in het sorteercentrum zijn aangekomen. Dus nog steeds wachtende…... Nog steeds de bestelling niet ontvangen. Track and trace code op 24/12/2021 gekregen. PostNL meldt dat de producten nog steeds niet in het sorteercentrum zijn aangekomen. Dus nog steeds wachtende… Geen reacties op mails die verstuurd zijn naar Senso-Care….

Producten nog niet geleverd. Geen reacties of update.

Beste,
Bestellingen bestemd voor scholen en andere onderwijsgerelateerde organisaties versturen we pas na de kerstvakantie. Uw bestelling is al wel ingepakt en staat klaar om te verzenden, maar zullen we pas na de vakantie fysiek overdragen aan PostNL.