7.8/10

Philip

meer kindvriendelijkheid zijn - producten lijken te veel op snoep en zitten bovendien vol met chemische weekmakers

Beste Philip,
Beste Philip,
Hartelijk dank voor je gedetailleerde beoordeling en feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de informatie op de website, het bestelgemak, en de snelheid van de levering.
We begrijpen je zorgen over de kindvriendelijkheid van onze producten. Het is belangrijk voor ons dat onze producten veilig en geschikt zijn voor kinderen. De producent heeft het volgende bevestigd: "Dank je voor je bericht. Al onze grippen zijn niet-toxisch, latexvrij en ftalaatvrij. Ze worden getest door een derde partij en alle grondstoffen en kleuren van de grippen worden gecontroleerd." We zullen je feedback serieus nemen en blijven onderzoeken hoe we onze producten kunnen verbeteren om aan deze eisen te voldoen.
Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hans Van doorn

Beste Hans,
Beste Hans,
Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening en onze website. Het is geweldig om te zien dat je ons op bijna alle punten een perfecte score hebt gegeven.
We merken op dat de snelheid van de levering iets lager werd beoordeeld. We streven ernaar om onze leveringen altijd zo snel mogelijk te laten verlopen en waarderen je feedback hierover. We zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we onze leveringssnelheid verder kunnen verbeteren.
Bedankt voor je aanbeveling en voor het vertrouwen in Senso-Care. We staan altijd voor je klaar als je nog vragen of opmerkingen hebt.

Eef Vernooij

Heel goed

Beste Eef,
Beste Eef,
Bedankt voor je positieve beoordeling en de geweldige score van 10/10! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid. We waarderen ook je feedback over de deelscores en zullen deze gebruiken om onze website-informatie, bestelgemak en orderinformatie te verbeteren.
Als je nog verdere suggesties hebt of vragen, neem dan gerust contact met ons op via info@senso-care.nl of +31 70 3620307. We zijn hier om te helpen!

FR

Zoals meerdere mensen hier weten te melden, heeft Senso-Care geen kaas gegeten van het bedienen van klanten. Na een week gewacht te hebben op een bestelstatus of verzendbericht stuurde ik een... Zoals meerdere mensen hier weten te melden, heeft Senso-Care geen kaas gegeten van het bedienen van klanten. Na een week gewacht te hebben op een bestelstatus of verzendbericht stuurde ik een vriendelijke mail waarin ik het bedrijf verzocht om een update. Geen reactie. Enkele dagen later probeerde ik het via whatsapp. Wederom geen reactie. Zojuist belde ik en nam er direct iemand op, een op het eerste gehoor vriendelijke meneer, maar wat hij zei deed mijn oren klapperen: “Wij hebben meer te doen dan het beantwoorden van berichten, het is niet zo dat wij hier de hele dag niks doen.” Ik werd ook zomaar getutoyeerd, wat ik op zich al onbeschoft genoeg vind, maar soit. Het feit dat ik moet verdedigen waarom ik bel en waarom ik wil weten hoe lang ik als betalende klant nog moet wachten op mijn bestelling, gaat alle perken te buiten. “Ik vind u heel aanvallend, mevrouw” moest hij nog even zeggen, nu wel beleefd met u. Toen ik daarop zei dat mijn agitatieniveau inmiddels dat punt wel had bereikt nadat ik mij meerdere keren moest verdedigen voor het tevergeefs mailen, appen en bellen over mijn bestelling, vroeg hij of hij de bestelling ‘dan maar’ zou annuleren…? Dus ik zei dat ik mijn spullen graag z.s.m. wil hebben. Maar dit was de allerlaatste bestelling bij Senso-Care. Wat een slechte service.

Cursus klantenservice doen!!

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en onze excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat uw bestelling en de communicatie daaromheen niet naar wens is verlopen. Dit is zeker niet de service die wij willen bieden en wij begrijpen uw frustratie volledig.
Het is duidelijk dat er meerdere keren niet adequaat is gereageerd op uw verzoeken en dat de reactie die u uiteindelijk ontving niet gepast was. Wij waarderen uw feedback en nemen dit zeer serieus om onze service te verbeteren. Uw opmerkingen zullen intern worden besproken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen worden.
Wij zouden graag de gelegenheid krijgen om dit recht te zetten. Kunt u ons alstublieft uw bestelnummer doorgeven via info@senso-care.nl of telefonisch via +31 70 3620307? We zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt afgehandeld.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die u heeft ervaren. We hopen dat we het vertrouwen kunnen herstellen en u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Nicole van de Wouw

Slecht

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze service. We waarderen je feedback en willen graag de gelegenheid nemen om de zaken te verbeteren. Zou je ons meer details kunnen geven over de problemen die je bent tegengekomen? Op die manier kunnen we gericht actie ondernemen om de situatie te verbeteren.
Je kunt contact met ons opnemen via info@senso-care.nl of +31 70 3620307. We horen graag van je zodat we je verder kunnen helpen.

Luce Chauvaux

Duidelijk en overzichtelijk om te bestellen, zeer snelle levering

Beste Luce,
Beste Luce,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en de snelle levering. We zijn blij dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vindt en dat alles naar wens is verlopen.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Nancy Stokkers

Prima, snelle levering, duidelijke website

snelle levering, prima website

Beste Nancy,
Beste Nancy,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze duidelijke website. We zullen zeker kijken hoe we de informatie over het verloop van de order nog kunnen verbeteren.
Het is geweldig om te weten dat je ons zou aanbevelen. Mocht je in de toekomst nog vragen of suggesties hebben, dan horen we dat graag.

Sterre Wever

Lange levertijd, producten niet op voorraad die wel besteld had.

Vriendelijk aan de telefoon.

Webshop, beschikbare kleur niet duidelijk.
Veel onduidelijk over levertijd.

Beste Sterre,
Beste Sterre,
Bedankt voor je review en voor het delen van je feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze levertijd en de beschikbaarheid van producten. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden en we nemen je opmerkingen zeer serieus.
We zijn blij te horen dat je de vriendelijkheid aan de telefoon hebt gewaardeerd. We gaan zeker werken aan de verbeterpunten die je hebt genoemd, zoals duidelijkere informatie over de beschikbare kleuren en levertijden op onze webshop.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen in de toekomst een betere ervaring voor je te kunnen realiseren.

Tur Kos Ta Bunita logopedie Bonaire CN

Prima service goede kwaliteit producten

Alles

Beste Ankie,
Beste Ankie,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Het is fijn om te weten dat je de informatie op onze website, het bestelgemak, de snelheid van levering, en onze klantvriendelijkheid op prijs stelt.
We waarderen je aanbeveling enorm. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Marian Kempen

Goede verzorging van de verpakking

Beste Marian,
Beste Marian,
Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de verzorging van de verpakking en onze service. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze levertijd.
Fijn om te weten dat je ons zou aanbevelen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we graag voor je klaar.