Melissa

Mooi product en kwalitatief erg goed. Zou fijn zijn als de materiaal soorten erbij stond en wat de levertijd is. Binnen een dag geleverd klopte niet, mocht het langer duren is dat niet erg, maar... Mooi product en kwalitatief erg goed. Zou fijn zijn als de materiaal soorten erbij stond en wat de levertijd is. Binnen een dag geleverd klopte niet, mocht het langer duren is dat niet erg, maar daarover communiceren zou fijn zijn.

Kwalitatief goede producten

Duidelijker aangeven wat de levertijd is. Ook als je even moet wachten

Lida Hoffer

Alles is heel netjes afgehandeld, ben zeer tevreden ook de service.

Ingrid

De bestelling ging erg vlot via de website en in no-time was mijn bestelling thuis. Dank daarvoor.

Snelheid, duidelijkheid, keuze en uitleg van het product.?

Ik kan niets bedenken.

Mariette

Heel tevreden

vlugge service

L

Top. Snelle levering en producten van kwaliteit.

Van den Eijkel

goede site met veel bijzondere artikelen die voor ieders leeftijd geschikt zijn. Heb twee artikelen besteld die nog gegeven moeten worden dus ben benieuwd hoe de reactie is van ons neefje.
Goede en snelle reactie na aankoop artikelen en snelle levering

Zeker assortiment en duidelijke web site en na komen van de levering tijd

Nu niet

A

Netjes, snel en makkelijk

Brigitte Kohlmann

Goed materiaal

Jeannet van Veenhuizen

Voor de eerste keer bij jullie een product Besteld. Snelle service en een duidelijke web site. Het product is in goede orde ontvangen

Laurence

Goede service.