Jeltje Rispens

Snelle service

Lengte matras mag langer

Marie-José

Uitgebreide website

Lever de beker in kleuren

Beste Marie-José,
Hartelijk dank voor je positieve review. We zullen je suggestie de Handsteady drinkbeker in andere kleuren te produceren doorgeven!

Monique

Jullie geven aan vandaag besteld de volgende dag in huis
We zijn inmiddels bijna een week verder
Er wordt niet gereageerd op mijn mailtje
Tussen de andere recensies geven jullie aan...
Jullie geven aan vandaag besteld de volgende dag in huis
We zijn inmiddels bijna een week verder
Er wordt niet gereageerd op mijn mailtje
Tussen de andere recensies geven jullie aan dat het aan de vertraging bij post nl ligt maar al het andere wat ik online gekocht heb komt wel gewoon op tijd binnen
Ook ontvang ik geen track&tracé....
Jullie geven op de site aan dat zodra het verzonden is de track&trace per e-mail ontvangt maar dat kan natuurlijk ook niet als jullie het niet opsturen
Geef dan niet post nl de schuld als jullie zelf achter lopen!!!

De prijs

Communicatie verbeteren

Beste Monique,
Beste Monique,
Hartelijk dank voor je feedback. We hebben je geprobeerd te bellen over je bestelling op het opgegeven telefoonnummer (06-10000000), maar waarschijnlijk klopt dat telefoonnummer niet. We wachten nog op een levering vanuit Engeland en zullen bij binnenkomst je bestelling meteen versturen. Je ontvangt na verzending per e-mail een track & trace mail. Houd wel rekening met een langere bezorgtijd door de drukte bij PostNL.

eureka

Snelle levering, duidelijke communicatie

Rene Gorter

Levering duurt veel te lang

Beste Rene,
Beste Rene,
Hartelijk dank voor je feedback. Je bestelling is nog dezelfde dag (vorige week woensdag) door ons verstuurd. Helaas is het momenteel al zo druk bij PostNL dat veel zendingen vertraagd zijn. Helaas hebben wij hier geen invloed op.

carolien Schreurs

Prima materiaal. Stevig en goede hulpmaterialen

Het assortiment sluit heel goed aan bij allerlei onderwijsbehoeften van kinderen.

W W

Ik ben niet bijster tevreden over de snelheid van aflevering van het product (ipv dinsdag kwam het vrijdags). Als ik erover mail, dan krijg ik een vaag antwoord terug.

Doen wat je aangeeft!

Reactie Senso-Care:

Hartelijk dank voor je feedback. Zoals in de mail aangegeven, maar misschien niet duidelijk genoeg omschreven, is de vertraging veroorzaakt door (nu al) extreme drukte bij PostNL. Helaas kunnen wij... Hartelijk dank voor je feedback. Zoals in de mail aangegeven, maar misschien niet duidelijk genoeg omschreven, is de vertraging veroorzaakt door (nu al) extreme drukte bij PostNL. Helaas kunnen wij hier niets aan doen, behalve onze excuses namens PostNL aanbieden.

Wilma Tempelman

Heel fijn!

Mooie materialen. Helaas was onze hond kapot gegaan. Onze klacht werd niet meteen opgelost maar na een herinnering heb ik zelfs zomaar een nieuwe gehad. Fantastisch!

Volgende keer wel iets eerder reageren op mijn mailtjes

Shannon

Je moet in het winkelmandje goed opletten dat de producten die je bestelt op voorraad zijn.

Ik heb iets besteld wat op voorraad was en dit had ik de volgende dag netjes in huis.

Prijs ligt lager dan de concurrenten.

Het mag wel wat duidelijker per product aangegeven worden wat de levertijd is.