7.8/10

Kinderdagverblijf

Wat een slechte klantgerichtheid heeft dit bedrijf. wanneer een product kapot gaat binnen een dag, staan ze er niet open voor om je tegemoet te komen, kortom dikke pech. |Wij zullen hier nooit meer... Wat een slechte klantgerichtheid heeft dit bedrijf. wanneer een product kapot gaat binnen een dag, staan ze er niet open voor om je tegemoet te komen, kortom dikke pech. |Wij zullen hier nooit meer iets bestellen.

slechte klantgerichtheid, komen klant niet tegemoet.

Zwakke opvolging bestelling

Uiteindelijk kwam het product wel toe

Reactie Senso-Care:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Uw feedback is belangrijk voor ons en we gaan de processen rondom de opvolging van bestellingen nader onder de loep nemen!
Met vriendelijke...
Beste,
Senso-Care

Goed product, wel jammer dat er geen baterijen bij geleverd waren.

goede communicatie

noteren of er baterijen bij zitten

imke Hems

Niet goed, producten kwamen pas na enkele weken binnen

Addie Schutz

Levering kan zeker sneller

de levering heeft een week geduurd en dat is tegenwoordig wel lang.

Martina Tellegen

Het was geduld hebben, maar de moeite waarde om op de bestelling te wachten. Wat niet geleverd kon worden, heb ik keurig terug ontvangen op mijn bankrekening.

Ik twijfelde of het bestelde wel geleverd ging worden, maar na een e-mail dat iets niet leverbaar was, snapte ik dat het waarschijnlijk daardoor wat langer had geduurd.

Eerder een bericht sturen over de langere levertijd.

Ellen Schiettecatte

Zeer zwak. Langer dan 2 maanden moeten wachten op de levering en onmogelijk om contact op te nemen...

Meer dan 2 maand moeten wachten op mijn bestelling. 2x gemaild om te vragen wanneer de bestelling geleverd zou worden maar nooit reactie gekregen. Jammer!

Angelique Lamon

Bestelling geplaatst, bevestigingsmail ontvangen maar voor de rest geen verdere info. Na een week een mail gestuurd ivm de bestelling maar geen antwoord gekregen. Weekje later is de bestelling... Bestelling geplaatst, bevestigingsmail ontvangen maar voor de rest geen verdere info. Na een week een mail gestuurd ivm de bestelling maar geen antwoord gekregen. Weekje later is de bestelling geleverd.

Heel mooie en overzichtelijke website

Contact via mail proberen te hebben maar helaas geen antwoord. Bestelling wel goed ontvangen (later dan gepland maar voornaamste is dat deze wel is toe gekomen).

jan bertrand

Goede service snel en correct verwerkt ga zo door

alles correct verzorgt

nvt