7.8/10

Jan van Engelen

De algemene ervaring met Senso-Care was voor mij nieuw. Een openbaring!

Snelheid en servicegerichtheid!

Houden zo!

Chantal Uithol

Netjes geregeld

alles werd netjes gecommuniceerd en zelfs gebeld

Judith Schuiling

Zeer goed

KOBA HeLi vzw GVBS Annuncia Instituut

Zeer goed

Linda van Bronkhorst

Altijd goed

Jacqueline

Voor de 2e keer besteld en zeer tevreden met het product.

G.A. van Vliet

Artikelen oke

De belachelijk hoge verzendkosten van 7,99 terwijl het overal hooguit 6,95 is

Marije

Snelle bezorging, goede kwaliteit. Top bedrijf!

Richalle de Haas

Product is naar wens, echter de levering duurde lang. Ik heb een mail gestuurd om te vragen wanneer we de bestelling konden verwachten en daar nooit een reactie op gekregen. Uiteindelijk ontvingen... Product is naar wens, echter de levering duurde lang. Ik heb een mail gestuurd om te vragen wanneer we de bestelling konden verwachten en daar nooit een reactie op gekregen. Uiteindelijk ontvingen we het product alsnog, maar dat heeft lang geduurd.

Ik heb lang moeten wachten op mijn order (ruim 2 weken). Na verloop van tijd heb ik maar een mailtje gestuurd. Daar heb ik nooit een reactie op gehad. Dat past niet helemaal bij de belofte die ze... Ik heb lang moeten wachten op mijn order (ruim 2 weken). Na verloop van tijd heb ik maar een mailtje gestuurd. Daar heb ik nooit een reactie op gehad. Dat past niet helemaal bij de belofte die ze doen dat ze over het algemeen de volgende week dag verzenden. Bovendien kan de communicatie beter, als iemand een vriendelijk mailtje stuurt met de vraag wanneer we de order kunnen verwachten, dan zou een antwoord daarop toch wel zo netjes zijn.

Anne

Vriendelijke klantendienst

Webshop

Reactie Senso-Care:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. U geeft ons een krappe voldoende voor 'Informatie op de website' en een onvoldoende voor 'Bestelgemak'. U bestelt regelmatig bij ons, dus u bent een ervaren shopper. Wat kunnen we verbeteren zodat u ons de volgende keer een voldoende geeft?
Vriendelijke groet,
Senso-Care