7.8/10

guido eeckhoudt

Onze bestelling is na 10 dagen nog steeds niet gekomen dus de mijn feedback is niet positief

Oberle

Horrible, fuyez !

Les produits sont arrivés.

Aucun SAV ! Il y a eu un soucis sur ma commande. J’ai envoyé des messages sur la plate-forme, par whatsap, j’ai utilisé tout les supports à disposition.. depuis Noël, jamais aucune réponse. Ce sont... Aucun SAV ! Il y a eu un soucis sur ma commande. J’ai envoyé des messages sur la plate-forme, par whatsap, j’ai utilisé tout les supports à disposition.. depuis Noël, jamais aucune réponse. Ce sont des vendeurs, Si vous achetez et que vous avez un problème, sachez que vous êtes seul, aucun service après vente. Inadmissible

Revalidatiecentrum Accent

Fijn materiaal maar slechte service

Een deel van de (volledig betaalde) bestelling kon pas later geleverd worden. Maar we zijn 2,5 maand verder en na 3 keer mailen, 2 voice mails en een whatsapp bericht nog GEEN ENKELE REACTIE gekregen.

Rifka Nuur

Ik heb geen ervaring , spullen doorgestuurd aan mijn kleindochter

Oprijd leveren en een goed site

Walraven

Slecht

Het pakket is op tijd bezorgd

Wij hebben hier de sensorische blokken gekocht echter na een paar weken ontstond er al een barst in 1 van de blokken met kleine balletjes erin. Wij hebben hierover gebeld dat dit niet de bedoeling... Wij hebben hier de sensorische blokken gekocht echter na een paar weken ontstond er al een barst in 1 van de blokken met kleine balletjes erin. Wij hebben hierover gebeld dat dit niet de bedoeling kan zijn van (zulk duur!) Speelgoed. Een medewerkster liet hierop weten dat de blokken alleen onder toezicht gebruikt mogen worden en dat het kapot kan gaan. Ik heb inmiddels mijn zoontje van nog geen 2 jaar uitgelegd dat hij niet mag spelen met deze blokken want daar is het niet voor bedoeld. Erg slechte, zeer kwalijke zaak! Ik raad deze winkel en deze blokken iedereen ten zeerste af. Wat een waardeloze service!

Ton Slegers

Weet nog niet

communicatie

Janssen

Wordt geleverd waar je wil (kan ook op pakketpunten geleverd worden)

In weekend is er geen communicatie/verwerking van bestellingen, op zich niet erg maar het staat nergens aangegeven, dat zou misschien nog een verbeterpunt kunnen zijn

De Onderwijsspecialisten

Prima.

Duidelijk en snel

Kathleen

Super !

Snelle levering, degelijke producten, correcte scherp prijs!

Slechte communicatie

Het is makkelijk om een product te bestellen.

Wanneer een levering langer duurt communiceer dit dan. Nu heb ik meerdere keren zelf moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Iedere keer zou het ieder moment geleverd worden, wat niet het geval... Wanneer een levering langer duurt communiceer dit dan. Nu heb ik meerdere keren zelf moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Iedere keer zou het ieder moment geleverd worden, wat niet het geval was.