7.8/10

Fievelekwint Floreren

leuke orginele producten.

Tim

Goed product, iets mindere leveringsinformatie

Als een levering vertraagd is vanwege vrije dagen etc, geef dit dan aan op de site of na de bestelling. Zo hoef je niet onnodig lang te wachten. Ik had een bestelling geplaatst op vrijdag 15-4-‘22... Als een levering vertraagd is vanwege vrije dagen etc, geef dit dan aan op de site of na de bestelling. Zo hoef je niet onnodig lang te wachten. Ik had een bestelling geplaatst op vrijdag 15-4-‘22 vroeg in de ochtend. Helaas pas mogen ontvangen op 20-4-‘22, zonder uitleg.

Marieke Luijk / IKC Triade

Snelle levering, goede communicatie.

Snelheid

Theo Groenen

Product zou geleverd worden met batterijen zijn er niet bij.
Product zou geleverd worden met batterijen zijn er niet bij.
Zelf Duracell batterijen eerst D en later C batterijen er in gedaan en het kussen werkt gewoon niet. Ook geen informatie briefje van het product. Van wat of hoe en welke batterijen er in moeten. ZEER SLECHT. EN WELKE BATTERIJEN MOETEN ER IN ( MAAT EN MERK)

Levering

Alles veronder de maat👎👎behalve de levering die was goed.

Reactie Senso-Care:

Beste Theo,
Beste Theo,
Het trilkussen met knopen wordt geleverd zonder batterijen. Het klopt dat in het verleden batterijen mee werden geleverd, maar sinds Brexit is het internationaal vervoeren van batterijen lastiger geworden. Vandaar dat het kussen zonder batterijen wordt geleverd. We hebben dit ook in de beschrijving aangepast. Het type batterij dat er in moet is D.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Katrien Vander Weyden

Jammer

Lange wachttijd (+2w) zonder informatie bij plaatsen order of nadien. Zelfs bij navraag via mail nooit reactie gekregen

Chantal Van Tilburg-Wagemakers

Snelle levering en duidelijke foto's hierdoor kwamen we makkelijk er achter welk hulpmiddel onze zoon bedoelde

Ze leveren snel en hebben goede duidelijke foto's

Naderhand als je geen review plaats blijf je daar herinneringen van krijgen

Ine De Bruycker

Geen duidelijkheid over de levering. De levering werd opgesplitst in 2. Hier werd geen info over gegeven. Er werd ook geen schatting van levertermijn gegeven. Gemaild na een tijd niets te vernemen,... Geen duidelijkheid over de levering. De levering werd opgesplitst in 2. Hier werd geen info over gegeven. Er werd ook geen schatting van levertermijn gegeven. Gemaild na een tijd niets te vernemen, geen antwoord gekregen.

Willem Kuipers

Onduidelijk

Reageren op vragen en duidelijk zijn over de aflever datum

Reactie Senso-Care:

Beste Willem,
Beste Willem,
Excuses voor de onduidelijkheid. We zijn er meteen ingedoken en zien dat je bestelling op 8 april is bezorgd. Zitballen bestellen we één keer per week bij onze leverancier (meestal op maandag, soms op dinsdag) en als de levering bij ons binnenkomt worden die bestellingen meteen verstuurd. Hierdoor kan het zijn dat je soms tot iets meer dan een week op je bestelling moet wachten. Excuses dat dit in jouw geval dus is gebeurd.
Vriendelijke groet,
Senso-Care