7.8/10

S. Kingma

Goed materiaal, slechte service.
Goed materiaal, slechte service.
Nadat ik een aanbetaling heb gedaan half maart 22 heb ik niets meer vernomen. Telefonisch contact is niet te krijgen, word doorgeschakeld naar een 06-voicemail en per mail wordt niet gereageerd.

Servicegerichtheid mag wel beter worden

Kinderopvang Laly

Slechte klachtafhandeling

Klantvriendelijkheid en oplossen/reageren van klachten

Kristina NIkolova

MAAR EEN DEEL GELEVERD. NIET BESTELLEN DAAR

S. van Amstel

Ik zit al twee weken op mijn bestelling te wachten. Ik heb zelf na moeten bellen en er werd me ietwat geagiteerd vermeld dat het niet te zeggen valt wanneer ik mijn AL BETAALDE bestelling kan... Ik zit al twee weken op mijn bestelling te wachten. Ik heb zelf na moeten bellen en er werd me ietwat geagiteerd vermeld dat het niet te zeggen valt wanneer ik mijn AL BETAALDE bestelling kan ontvangen. Het gaat om een kleine particuliere bestelling. Er is geen enkele mail meer naar me verstuurd oid om eea aan me uit te leggen. Dit zijn geen goede zaken voor zo een bedrijf als deze!!!!

Christina

Goede service

Makkelijk contact te leggen en goede service

Bezoeker

Heel goed

Problemen met een bestelling heel netjes en snel opgelost!

Liesbeth DS

Product niet geleverd

Producten 10 dagen geleden besteld en betaald en ze zijn nog steeds niet geleverd. Ook op mijn 2 mails heb ik geen antwoord gekregen. Ik ben mijn geld kwijt en krijg geen reactie!

katia

Très bonne expérience