7.8/10

Maureen Gadicho

Snelle levering en communicatie

Ellen

Waardeloos

Verkeerde producten geleverd die ik echt NU nodig heb. Inmiddels zijn we 10 dagen verder zonder oplossing en ben ik aan huis gekluisterd omdat ik de verkeerde doppen geleverd heb gekregen wat JULLIE... Verkeerde producten geleverd die ik echt NU nodig heb. Inmiddels zijn we 10 dagen verder zonder oplossing en ben ik aan huis gekluisterd omdat ik de verkeerde doppen geleverd heb gekregen wat JULLIE fout is.

Sint Jacob

De producten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen. Echter laat de communicatie over de leveringstermijn te wensen over . Het bedrijf Senso Care is zowel telefonisch als via de mail niet... De producten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen. Echter laat de communicatie over de leveringstermijn te wensen over . Het bedrijf Senso Care is zowel telefonisch als via de mail niet bereikbaar

assortiment

Bereikbaarheid telefoon en mail.
Product 15-12-2021 besteld, levering 13-01-2021, geen info dat dit langer ging duren

Judith Schuiling

Heel goed snelle levering .

Duidelijke beschrijving, veilig friemel speeltjes.

Reageert niet op de email dat 1 van de artikelen stuk geleverd is.

Reageert niet op de email dat 1 van de artikelen stuk geleverd is.

Reactie Senso-Care:

Beste Marianne,
Dank voor de reminder! We sturen vandaag meteen een vervangende zandloper op!
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Karina Cockaerts

Zeer goede service! Snelle reactie bij vragen.

Uitgebreid, origineel, interessant aanbod!

Tine

Niet echt aangenaam

assortiment

communicatie

Sharon Noort Korenhof

1 artikel niet geleverd en geen reactie van Senso-Care

Kwaliteit product

Het zou bemoedigend werken wanneer een bestelling volledig geleverd wordt en, wanneer dit niet gebeurt, er tenminste vanuit de klantenservice een reactie komt.

Jolien’s Soap Shop

Slecht. Op 20/12 bestelling geplaatst en tot nu toe (12jan) nog steeds geen reactie na 3x mails te sturen ivm mijn bestelling.

Sneller reageren op vragen betreft wanneer verzenden ed.

Reactie Senso-Care:

Beste,
We hebben op 19 december per mail om een aanbetaling verzocht. Deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen en daarom is uw bestelling ook niet verder verwerkt.
Vriendelijke...
Beste,