Koos Kingma

Toen via hun website iets niet goed verliep, reageerden ze heel snel op een mailtje van mij hierover. en gezorgd dat bestelling op juiste adres werd afgeleverd. heel attent en professioneel.

Ingrid Lijffijt

Bestelling verliep vlotjes.

peter

Zeker de nieuwe winkel samen met de webshop een geweldige belevingservaring.

Faraj

Koop niks meer hier

Reactie Senses Of Living:

Beste, Jammer dat u onze service zo ervaren heeft. U heeft ons een verkeerd verzendadres doorgegeven. Het pakket is keurig dezelfde dag nog verstuurd maar naar het verkeerde, door u doorgegeven,... Beste, Jammer dat u onze service zo ervaren heeft. U heeft ons een verkeerd verzendadres doorgegeven. Het pakket is keurig dezelfde dag nog verstuurd maar naar het verkeerde, door u doorgegeven, adres. Het pakket is daarna retour bij ons ontvangen. U heeft ons nu het juiste adres doorgegeven en ons voorstel was de verzendkosten in het opnieuw opsturen van het pakket te delen. U bent teleurgesteld in deze oplossing. We hebben in overleg de order geannuleerd en u het bedrag teruggestort.
De klant is altijd zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste adres. Of tijdig contact op te nemen voordat het pakket verzonden wordt.

Harry van kempen

Geen respons ontvangen op een zending met gebroken glas

Reactie Senses Of Living:

Beste Harry,
Beste Harry,
Wij hebben laat in de avond een mail van u ontvangen dat er helaas een gebroken glas bij de zending zat. Dit hebben wij in de loop van de volgende dag beantwoord en het bedrag van het glas is retour gestort op uw rekening. Onze openingstijden zijn dinsdag tot en met zaterdag. Emails die in het weekend binnenkomen worden dinsdag direct opgepakt hierdoor kan het voorkomen dat u niet direct reactie ontvangt.

Anna van 't Hoff

Elly Van der Sluis

Goed geholpen. Netjes ingepakt. Het persoonlijke kaartje bij de bestelling is hartverwarmend!

Marcel Zabrocki

Duidelijke communicatie, vlugge respons, zeer correct, met een aangename persoonlijke toets.

Ruud Odijk

Aankopen van keuken apparatuur