Denise

Tafelkleed gekocht, snel en netjes verpakt bezorgd. Bestelproces was duidelijk en eenvoudig. Alles snel geregeld.

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor je review, fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van het tafelkleed. Groet Team Senses of Living

Albert van Weteringen

Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Wij zijn bijzonder tevreden met de spullen die wij gekocht hebben en de manier waarop Senses of Living de hele order van verwerking tot aflevering en de communicatie tussendoor, heeft afgehandeld :-)

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor deze mooie review! Dat zorgt voor een glimlach op ons gezicht! Veel plezier met uw aankoop! Groet team Senses of Living

Dirk S

Prima, snel verzonden, stevig verpakt en in cadeau papier.

Jessica

Snel versturing en goede producten

Conny Steffens

Mega snel in verwerking en levering, mist nog steeds de levering maar dat lijkt aan het postkantoor te liggen, want de tracking is in orde

Beste Conny,
Dank voor je fijne review. Ik zie dat de bezorger onderweg is. Waarschijnlijk door het paasweekeinde duurde het iets langer om het pakket in Duitsland te krijgen.
Veel plezier...
Beste Conny,
Veel plezier met je aankoop!

Rossana Matarazzo

Zeer goede service en mooie producten!

Carla Seekles

Prima ervaring, vlotte en keurige afhandeling

A Van der Leij

Top uitvoering! Besteld en als service leuk ingepakt!