Bob Zwezerijnen

Dure thee mok zonder verpakking ontvangen. Geen leuk kado om zo te geven.

Reactie Senses Of Living:

Dank voor uw review. De mok die u heeft besteld heeft geen geschenkverpakking. Dit staat ook niet aangegeven in de productomschrijving of bij de foto's zoals we u ook telefonisch hebben uitgelegd.... Dank voor uw review. De mok die u heeft besteld heeft geen geschenkverpakking. Dit staat ook niet aangegeven in de productomschrijving of bij de foto's zoals we u ook telefonisch hebben uitgelegd. Deze mokken worden per 6 bij ons een in doos aangeleverd. U kunt bij opmerkingen aangeven dat het om een kado gaat, dan pakken we het feestelijk voor u in.
Er bestaat wel een geschenkdoos met deze mok maar dan zitten er 2 dezelfde mokken in. Dit is een ander artikel en heeft u niet besteld.

Wesley

Goed, jammer geen cadeaupapier, had ik wel doorgegeven

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat we het artikel niet hadden ingepakt. Deze melding was helaas in de drukte aan ons ontgaan.

L. Roeten

Goede adequate en snelle opvolging van de order van moment bestellen tot aan snelle levering!

Hennie de Ruijter van Zantvoort

Super tevreden over levering

Willemien

Helemaal top!

Snelle bezorging. Prima verpakking

Betty van Dijk

Kaartje bij de verzending met handgeschreven tekst en theezakje, geeft altijd nét dat beetje extra

Ron van Leeuwen

Zonder probleem besteld en snel geleverd

Inge B

Een overzichtelijke site, met mooie producten. Snelle levering, die er bij open maken feestelijk en verzorgd uitziet. Producten waren goed beschermd verpakt en zijn allen volledig naar wens.

J. de Bruin

Snelle levering, netjes verpakt, scherpe prijs