Karin Helleward

Prachtig servies

floyd voorjans

Kheb hier een staafmixer besteld, goeie prijs. op tijd geleverd. zat ook een mooi persoonlijk geschreven kaartje bij.

Johan

Servies besteld, goed inpakt. snel verzonden

Fokko Huisman

Heb gekregen wat ik bestelde

Marian

Prima, ruim assortiment, snel verzonden, mooi ingepakt

Hans

Goede service. Snel geleverd en prachtig ingepakt als kerstkado.

Y Seven

Very disappointed

Reactie Senses Of Living:

Hi,
Hi,
We hebben telefonisch en per mail contact gehad. U wilde een artikel retour sturen dat niet naar uw wens was. Dit is altijd mogelijk, echter zoals ook in onze voorwaarden vermeld staat hebben wij geen gratis retourzending. U dient zelf de retour kosten te betalen. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, maar zo staat het ook op onze website vermeld.
Indien er bij een zending een fout vanaf onze kant is, zullen wij zorg dragen voor de retour kosten. Dat was hierbij niet het geval.

Kirsten

Zeer snelle en nette levering

Nancy D

Snel en een aanvullende bestelling was soepel geregeld

Nicole De groof

Aangezien jullie beloofde via dhl het product te verzenden betaalde ik graag 9 euro verzendkosten. Ik kreeg ook dadelijk netjes op 16 november een verwittigen dat het product verzonden was ( dus op... Aangezien jullie beloofde via dhl het product te verzenden betaalde ik graag 9 euro verzendkosten. Ik kreeg ook dadelijk netjes op 16 november een verwittigen dat het product verzonden was ( dus op voorraad, hoera!) . Groot was mijn teleurstelling dan ook toen ik zaterdag 18 november van bpost de boodschap kreeg dat ze op maandag 20 november gingen leveren. As ik geweten had dat jullie met bpost gingen leveren had ik niets besteld want ik had het pakje zondag nodig.

Reactie Senses Of Living:

Beste,
Beste,
Jammer dat u ons zo'n lage beoordeling geeft terwijl wij uw pakket dezelfde dag met zorg hebben ingepakt en verzonden met DHL. Omdat het naar het buitenland verzonden wordt draagt DHL het pakket over naar Bpost. Een zending naar het buitenland en in de huidige drukte rondom Feestdagen/ Black Friday kan het net wat langer duren dan 24 uur en in uw situatie zit hier ook het weekend nog tussen. Heel veel sneller had het ook niet gekund.