Takens

Goede, snelle service. Mooi ingepakt, leuk handgeschreven kaartje. Wel jammer dat de product info op de website niet helemaal klopte. Ik dacht een XL mok van Pip Studio (450 ml) besteld te hebben,... Goede, snelle service. Mooi ingepakt, leuk handgeschreven kaartje. Wel jammer dat de product info op de website niet helemaal klopte. Ik dacht een XL mok van Pip Studio (450 ml) besteld te hebben, maar de inhoud bleek bij ontvangst niet te kloppen. De mok is veel kleiner (350 ml). Ik heb dus het verkeerde product toegestuurd gekregen óf de info op de site klopt niet. Zou het kunnen terug sturen, maar dat is mij te veel gedoe. Ik hou hem dus maar. Wel jammer. De inhoud v.d. Iittala mok klopte gelukkig wel!

Reactie Senses Of Living:

Hoi, Bedankt voor je review! Ik heb het even voor je nagekeken. De informatie op de webshop is juist. We hebben je per ongeluk de 350 ml mok ipv de 450 ml toegestuurd! Excuses! (precies dezelfde mok... Hoi, Bedankt voor je review! Ik heb het even voor je nagekeken. De informatie op de webshop is juist. We hebben je per ongeluk de 350 ml mok ipv de 450 ml toegestuurd! Excuses! (precies dezelfde mok alleen iets groter) We sturen je de 450 ml mok vandaag toe! De kleine mok mag je houden. Ik hoop het zo voor je opgelost te hebben! Groetjes Esther van Senses of Living

Lenie Van Zuijlen

Wat een klantvriendelijk bedrijf! Ze denken met je mee en staan direct paraat als er iets misgaat.

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop.

Jw van Veelen

Snelle prima verzorgde levering

Marielle

Supersnelle en nette levering

Marjan koopmann

Was altijd goed, nu minder. Er zit een sticker op het product (siliconen) die lijmresten achter laat. Toen ik hierover belde was de eindconclusie van de verkoopster dat zij nooit resten hadden, maw... Was altijd goed, nu minder. Er zit een sticker op het product (siliconen) die lijmresten achter laat. Toen ik hierover belde was de eindconclusie van de verkoopster dat zij nooit resten hadden, maw het ligt aan mij? Eerder ben ik altijd zeer vriendelijk geholpen.

Richard rietveld

Zeer goed

Annelies Van tiggelen

Super snel

A Martina

Snel verzonden en netjes ingepakt

Uitstekend. Levering was voorzien van handgeschreven kaartje en extra attentie.