Doortje

Goede service

A. J. van den Bosch

Prima ervaring, site ziet er goed uit en is duidelijk. Je wordt bij bestellingen goed op de hoogte gehouden en het bestelde wordt keurig verpakt geleverd. Duurt soms wat langer maar dat weegt wel op... Prima ervaring, site ziet er goed uit en is duidelijk. Je wordt bij bestellingen goed op de hoogte gehouden en het bestelde wordt keurig verpakt geleverd. Duurt soms wat langer maar dat weegt wel op tegen de genoemde positieve zaken.

BAKKER

Zorgvuldig gehandeld en de theepot is nog mooier dan verwacht.

Jurjen

Snelle en vriendelijke online service

Sharon

Goede ervaring met deze winkel. Het was snel verzonden. Netjes en stevig ingepakt waardoor het niet stuk is bij aankomt. Zat ook een leuk geschreven kaartje bij. Mocht ik nog een keer wat nodig... Goede ervaring met deze winkel. Het was snel verzonden. Netjes en stevig ingepakt waardoor het niet stuk is bij aankomt. Zat ook een leuk geschreven kaartje bij. Mocht ik nog een keer wat nodig hebben kom ik zeker nog een keertje terug bij deze site.

L. van Amen

Heel fijn! Snelle levering en het persoonlijke briefje erbij vond ik super attent!!

Rachel

Alles naar wens verlopen . Producten beantwoorden aan wens en werden me opgestuurd met een persoonlijk geschreven kaartje om ons te bedanken voor aankoop. Gaf een warm gevoel! Bedankt

Trudy

Snelle levering. De theepot was extra goed verpakt in een stevige doos. Blij met de pip studio winter white theepot.