babbeltje

Fijne plek om te bestellen/ Bedrijf houd je met prettige mails goed op de hoogte van het bezorg proces. en zeer blij met het aangekochte product

K. De Jong

Uitermate correct, snelle service

Desiree Anthonijsz

Ben heel enthousiast over Senses of Living. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Voordeliger dan collega-aanbieders volgens mij. Makkelijk bestellen en dan ook nog eens supersnel geleverd. Hier ga ik... Ben heel enthousiast over Senses of Living. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Voordeliger dan collega-aanbieders volgens mij. Makkelijk bestellen en dan ook nog eens supersnel geleverd. Hier ga ik vaker bestellen.

Phillip

Snelle, nette verzorging van de order.

Leon Verhaegen

Senses of Living geeft een persoonlijke touch. Niet alleen leveren ze een perfect product tegen een eerlijke prijs maar zorgen ze er met een handgeschreven bedankje voor dat je je als klant... Senses of Living geeft een persoonlijke touch. Niet alleen leveren ze een perfect product tegen een eerlijke prijs maar zorgen ze er met een handgeschreven bedankje voor dat je je als klant gewaardeerd voelt. Super!

S. Luchies

Hier een Ducq pan besteld. Nette aanname van de bestelling, correcte levering. Goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Kirsten Van Camp

Altijd onmiddellijk antwoord op uw vragen en ze ondernemen direct actie

Dennis Boeve

Snel geleverd en tegen de beste prijs!!

W H Lai

Wonderful Shopping Experience

Anja Baas

Blij met mijn aankoop, snelle levering en persoonlijke benadering.