Monique Samson

Goed en snel geleverd

JV

Prachtige theepot! De jarige is er erg blij mee. Het cadeau werd binnen 24 uur verstuurd en was verpakt in een nette en stevige doos met veel karton/papier waardoor de theepot de reis zonder... Prachtige theepot! De jarige is er erg blij mee. Het cadeau werd binnen 24 uur verstuurd en was verpakt in een nette en stevige doos met veel karton/papier waardoor de theepot de reis zonder beschadigingen heeft doorstaan. Op mijn verzoek is de theepot ook nog eens mooi ingepakt. Er zat zelfs een klein proefpakketje met thee bij. Ik ben er van overtuigd dat de eigenaren hun onderneming met veel liefde en plezier runnen. Ik zie er naar uit om de fysieke winkel in Deventer eens te bezoeken. Heel veel dank voor de goede zorgen en tot een volgende keer!

Maaike

Snelle levering, goede communicatie en leuk verpakt.

xx

Helaas tijdige verzending bleek toch niet te lukken. Heel jammer zo ging het cadeau de mist in. Ook bleken geen vier exemplaren beschikbaar

DV

Borden besteld. Deze waren super goed ingepakt en snel bezorgd.

André van den Elsen

Zéér goede service

Liesbeth Van der Stel

Mijn bestelling was goed verpakt en er zat een handgeschreven kaartje bij met 2 zakjes thee, erg attent.

Peter van der Leest

Duidelijk in de communicatie ,komt na wat er is afgesproken

Folgert

Mooi ingepakt, vriendelijk en een snelle service

Marcel de Graaff

Goede terugkoppeling, snelle levering, en met het handgeschreven kaartje een leuke persoonlijke attentie