hein lier

Het was een bijzonder fijne ervaring die ik met het bedrijf ´Senses of living´ had. Het bleek namelijk dat er door een softwareprobleem op internet werd vermeld dat de prijs van het artikel dat ik... Het was een bijzonder fijne ervaring die ik met het bedrijf ´Senses of living´ had. Het bleek namelijk dat er door een softwareprobleem op internet werd vermeld dat de prijs van het artikel dat ik bestelde (een deksel van een ´Le Creuset´ pan) inclusief verzending zou zijn. Op de afrekening nadát ik eenmaal besteld had bleek echter dat ik wél verzendkosten moest betalen... Na contact hierover met het bedrijf ´Senses´ werd me onmiddellijk aangeboden het betreffende artikel dan maar zonder betaling van de verzendkosten op te sturen. Bij aankomst van het artikel bleek het deksel ook nog eens bijzonder degelijk en consciëntieus verpakt te zijn. Wat een keurige (en natuurlijk zeker terechte maar niet vanzelfsprekende) daad was dat zeg. Heerlijk dat er nog bedrijven zijn die een juiste moraal hanteren bij het zakendoen! Kort daarvoor had ik bij het bedrijf ´ElektraDirect.nl´ een elektrisch apparaat besteld dat door dat bedrijf ook onterecht als inclusief verzending op internet werd aangeprezen. Feitelijk is het natuurlijk misleiding om de aandacht je bevindend tussen concurrenten naar je toe te trekken (op basis van de vraagprijs voor een artikel) en dan daar achteraf op terug te komen wanneer een klant daadwerkelijk bestellen wil. Dat bedrijf ElektraDirect (je gelooft het niet wanneer je het meemaakt) reageerde zelfs gepikeerd toe ik daar op beleefde wijze iets van zei. het kwam niet eens in de medewerker die ik sprak op om te overwegen deze door hen gemaakte fout níét af te wentelen op de klant.... Op zulke momenten onderscheidt zich onmiskenbaar het kaf van het koren en via dit soort reviews kun je daar gelukkig uiting aan geven! ;) Dus een grote pluim voor ´Esther´ van Senses en een loden Loekie voor de foute reactie van Elektradirect.nl die hier hopelijk eindelijk eens van leert dat een beschaafde manier van zakendoen altijd belangrijker is dan het persoonlijk gewin. Dat laatste zorgt namelijk voor een nare maatschappij terwijl mensen als Esther je gemoed strelen en voor verbinding zorgen. Bedankt daarvoor Esther!

Reactie Senses Of Living:

Beste Hein, Dank voor uw review. Voor ons vanzelfsprekend om een probleem direct aan te pakken en op te lossen! Gelukkig is het softwareprobleem inmiddels ook opgelost. We wensen u veel plezier van... Beste Hein, Dank voor uw review. Voor ons vanzelfsprekend om een probleem direct aan te pakken en op te lossen! Gelukkig is het softwareprobleem inmiddels ook opgelost. We wensen u veel plezier van het deksel en hopelijk tot ziens! Groet Esther

Harry

Makkelijke website, snel geleverd.

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw aankoop.
Groet Team Senses of Living

Margriet Langenberg privé bestelling

Een heel prettig en klantvriendelijk bedrijf

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw mooie review. We wensen u veel plezier van uw aankoop.
Groet, Team Senses of Living

S. Fitrianti

Snel leveren 👍

Wil van Blokland

Gewoon goed en snelle levering

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier van uw aankoop.
Groet Team Senses of Living

A.

Het enige bedrijf in Nederland met een uitgebreid aanbod van Dammann Freres thee voor consumenten.

Reactie Senses Of Living:

Daar doen we ons best voor! Bedankt voor uw mooie review en geniet van de lekkere thee! Groet Team Senses of Living

Marion Boerebach

Blij met mijn aankopen en de levertijd

Fijn te horen! Veel plezier van uw aankoop. Groet Team Senses of Living

Denise

Tafelkleed gekocht, snel en netjes verpakt bezorgd. Bestelproces was duidelijk en eenvoudig. Alles snel geregeld.

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor je review, fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van het tafelkleed. Groet Team Senses of Living

Albert van Weteringen

Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Uitstekende ervaring !
Zeer aanbevelenswaardig.
Wij zijn bijzonder tevreden met de spullen die wij gekocht hebben en de manier waarop Senses of Living de hele order van verwerking tot aflevering en de communicatie tussendoor, heeft afgehandeld :-)

Reactie Senses Of Living:

Bedankt voor deze mooie review! Dat zorgt voor een glimlach op ons gezicht! Veel plezier met uw aankoop! Groet team Senses of Living