Verwachting waargemaakt
Oplossen van schade
Nakomen gemaakte afspraken
Oplossen van klachten
Verhouding kwaliteit - prijs

Prima service en kwaliteit. Vlot en secuur is er verhuisd.

De grote zorg voor de te verhuizen spullen. Kasten gaan keuring in de folie, niets beschadigd en uiterst netjes gereden naar de nieuwe locatie.

Beter zichtbaar zijn via social media

Er wordt snelle service geboden. Een goede afspraak is snel gemaakt en ook de gehele onderneming is vlot verlopen.

De digitale bereikbaarheid is uitstekend. Het dienstenpakket kun je met recht COMPLEET noemen.

Neen.

Positieve ervaring; juist omdat zij zo goed de kamer weer inrichten, zoals voor de verhuizing.

zie hier boven

niet

Herbergier Arnhem

Seniorverhuizer heeft al verscheidende bewoners verhuisd naar de Herbergier Arnhem

Service en klantgericht, bereid om een stapje extra te doen, netjes en zeer vriendelijke mensen.

André Smits

Top ervaring was dit. Prettige en behulpzame verhuizers. Ze checkten goed de voortgang van onze eigen taken hierin en stelden hun eigen inzet er goed op af. De dag zelf liep gesmeerd. Ook de partner...

Persoonlijke benadering en bereikbaarheid. Ook het meedenken en flexibilteit in de dagen. Doordat ze er dicht op bleven zitten konden ze zelf ook goed schakelen met de klant bij wijzigingen. Slim!
De prijsstelling is prima en scherp.

nvt

Peter-Jan Lucas

Snelle reactie, goede service en afhandeling. Zeer professioneel

Super dienstverlening, vriendelijk en correct

nee

Anja

Goede service van begin af aan. Meedenken, zowel met het schilder/behangwerk als de verhuizing zelf. Alle vragen beantwoord, duidelijk in wat wel/niet kunnen doen, en prijs zeer redelijk.

Berni v Vlooten is geweldig, keurig de kasten gemonteerd en onder alle omstandigheden kalm. Vast niet makkelijk want ik ben een vreselijke stresskip! Ook Maarten Steffen heeft veel geduld met me getoond.

Er stonden wat dozen op verkeerde plek, wsl
. vooral 't laatste uur gebeurd. Heeft onnodig gesjouw van verhuizers zowel als mij gekost.

henk menting

Bent ze te vrede.

Het personeel is behulpzijn en vriendelijk

Vaar mij is het 99.9 procent

Nico Jansen

Bad naar boven verdieping plaatsen 120 kg prima geregeld

Bij vragen staat taxateur niet v toepassing

jaap huurman / nulti-mational

Het contact was vriendelijk en to-the-point.
De uitvoering van het werk was uitstekend