Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Peter ten Berge

Snelle reactie op het eerste contact. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de opname op mijn oude adres kreeg ik prima adviezen om de verhuizing soepel en efficiënt te laten verlopen. De offerte was... Snelle reactie op het eerste contact. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de opname op mijn oude adres kreeg ik prima adviezen om de verhuizing soepel en efficiënt te laten verlopen. De offerte was snel in huis, met heldere afspraken over meer/minder werk.

De knoop was snel doorgehakt (dat geeft rust) en één of twee dagen later had ik de dozen al in huis. Ik heb een pad door de voortuin gecreëerd om de looproute naar de laadklep van wagen zo kort mogelijk te maken en de dozen in twee rijen achter de tuindeur gezet.

De verhuizers waren op tijd aanwezig en hebben prima gewerkt. Dozen, meubels en machines werden geplaatst, gemonteerd en aangesloten op de afgesproken plaatsen. Zeer vriendelijk. Zeer efficiënt. Een probleempje met de aansluiting van het gasfornuis werd snel en deskundig opgelost en de deur van de koelkast valt mooi (nee: PRACHTIG) dicht!!

Uiteindelijk heb ik met behulp van vrienden toch nog een aantal stukken in afwijkende formaten en wat spullen uit de schuur zelf verhuist. (Die meters naar de schuur lopen kosten gewoon veel tijd...) De factuur viel dus flink lager uit. Keurig volgens afspraak.

Vier dagen en vier uren na vertrek van de verhuiswagen was alles uitgepakt. De gebruikte dozen werden binnen enkele dagen na mijn verzoek weer opgehaald en de creditfactuur (in verband met een telfout) had ik de volgende dag op de mail.

Deze verhuizer werd me aanbevolen door een gebruiker van Nextdoor in mijn nieuwe woonplaats (Doesburg). Het is een beetje vreemd om overal vijf sterren in te vullen maar eerlijk gezegd kan ik niets... Deze verhuizer werd me aanbevolen door een gebruiker van Nextdoor in mijn nieuwe woonplaats (Doesburg). Het is een beetje vreemd om overal vijf sterren in te vullen maar eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs melden. Dus: vijf sterren.

Maar eerlijk gezegd verdien ik zelf OOK wel een complimentje ;)

Lengtes rioleringsbuis met doppen voor het vervoer van posters.

J.S. Kruger-Verbeek

Geweldige service, harde werkers, snel schakelen, vriendelijk personeel. We zijn hier heel tevreden mee. Zeker aan te bevelen.

Goede communicatie, logistiek en planning, alles loopt goed volgens afspraak.

Ton Gerritsen

Goede voorbereiding, uitvoering en afwerking

De keurige oplevering van het werk

Vincent Klop

Prima bedrijf, vriendelijke mensen met flexibele instelling

Slagvaardigheid en flexibiliteit

Jan Moors

Zeer goed!

stipt op tijd, rustige mensen, flexibel

Erna

Top verhuizers!

Gaan voorzichtig met je meubels om, maar pakken wel lekker door. Prettige mannen in de omgang. Niet alleen voor senioren :)

geen, alles is naar wens verlopen en zelfs nog beter dan verwacht.

P. Vesterink

Prima service

Vanwege corona mochten wij als familie het appartement in het verzorgingshuis niet leeghalen. Dit is overgenomen door Senior verhuizer. Via beeldbellen is er tijdens het inpakken nog een... Vanwege corona mochten wij als familie het appartement in het verzorgingshuis niet leeghalen. Dit is overgenomen door Senior verhuizer. Via beeldbellen is er tijdens het inpakken nog een mogelijkheid gecreëerd om mee te kijken in het appartement. Dit hebben wij als familie als prettig ervaren.

?

MELCHIORS..Vrijwilligers COORDINATOR.OBG.

Duidelijke afspraak. prima voorbespreking. rustig overleg met ouderen

Werken opmaat..wat de klant wil.
Pakken goed in en in de nieuwe woning weer uit en plaatsen op diepe die cliënt aanwijst.
Ook montage klussen van lampen.klok..TV etc
Oude woning orde...
Werken opmaat..wat de klant wil.
Ook montage klussen van lampen.klok..TV etc
Oude woning orde verkoop schoon opgeleverd.

Rekening posten duidelijker omschrijven

Jansen

Zeer goed, en professioneel.

Netjes op tijd en gewerkt.

Geen.

Erwin Mekking

Senior Verhuizer doet wat het belooft; professioneel verhuizen met de rust, het overzicht en gemak waar je bij alle verhuisstress zo'n behoefte aan hebt.

- deskundigheid bij iedereen
- ook zien en oppakken/oplossen waarover je zelf niets hebt aangegeven