Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Jan van Bijnen

Snelle communicatie en afspraken.

De Seniorsverhuizers zijn begripsvol, en geduldig voor hun 60+ klanten. Desondanks weerhoudt dat ze er niet van om snel en efficient hun werk te doen.

Mirjam Mensink-Minneboo

Na contact te hebben opgenomen met senior verhuizer, werd er snel gereageerd via mail. Heel fijn! De opname bij mijn moeder (84 jaar) werd rustig gedaan, er was tijd voor haar om mee te praten en te... Na contact te hebben opgenomen met senior verhuizer, werd er snel gereageerd via mail. Heel fijn! De opname bij mijn moeder (84 jaar) werd rustig gedaan, er was tijd voor haar om mee te praten en te denken. Dat is heel mooi, want vaak wordt er over haar hoofd met mij (dochter) gepraat. De verhuizers zelf zijn rustige mannen. Stellen zichzelf voor en vertellen wat ze komen doen. Ook dat werkt weer goed bij oudjes:) Prima dat één van hen " het aanspreekpunt" is zodat er niet teveel vragen door verschillende personen aan mijn moeder (of mij) gesteld worden. Het is ook prettig dat de verhuizers aangeven wat ze gaan doen. Dat schept helderheid voor, in dit geval, mijn moeder. Vragen per mail werden heel snel beantwoord. Wat ze beloven, komen ze na.

Doen wat ze beloven. Duidelijke communicatie. Snel antwoord via mail. Rustige personen die weten wat ze doen. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

Remco Strikwerda

Verhuizen pittig ? Nee met de toppers van Senior Verhuizers was het, serieus , echt leuk! Genoten van de correctheid , netheid, eerlijkheid , empathie en hulpvaardigheid !
Mocht je twijfelen !...
Mocht je twijfelen ! Niet doen 😉 Ja je betaald voor hun dienst …. Maar is onbetaalbaar wat ze op zo’n impactvolle dag voor ons doen.

Remco Strikwrdaa

Gastvrij Vriendelijk Behulpzaam Net ….

van Orden

Goed verhuisbedrijf, komt de gemaakte afspraken na.

Vriendelijke medewerkers die alles keurig op z'n plek hebben gezet. De klusjesman heeft alle lampen en schilderijen opgehangen in de nieuwe woning.

Géén verbeterpunten.

Adri Hoek

Door het goede teamwerk stonden al onze spullen en dozen in de bus. Ook bij aankomst in ons nieuwe huis verliep het uitladen van de vrachtwagens snel, terwijl ondertussen het een en ander weer in... Door het goede teamwerk stonden al onze spullen en dozen in de bus. Ook bij aankomst in ons nieuwe huis verliep het uitladen van de vrachtwagens snel, terwijl ondertussen het een en ander weer in elkaar werd gezet. Toen alles klaar was werd ons nog gevraagd of ze nog meer voor ons konden doen....

Goede taakverdeling, fijn dat er drie kleine vrachtwagens werden gebruikt ipv een grote. De heren waren zeer servicegericht.

De etiketten bleven niet goed op de dozen zitten waardoor wij diverse dozen in eerste instantie niet konden terugvinden. Dus tip: betere kwaliteit etiketten.

Senior Verhuizer

Ze hebben mijn ouders verhuisd naar een zorg appartement. Alles ingepakt en weer uitgepakt en op de juiste plek gezet. Lampen gehangen, wasser en droger aangesloten. Kleren in de kast, keuken... Ze hebben mijn ouders verhuisd naar een zorg appartement. Alles ingepakt en weer uitgepakt en op de juiste plek gezet. Lampen gehangen, wasser en droger aangesloten. Kleren in de kast, keuken ingericht etc. Ze konden zo de woning in en lekker op de bank gaan zitten.

Ze leveren de nieuwe woning klaar af. Mijn ouders hoefden niets meer uit te pakken/ aan te sluiten.

Het zou fijn zijn als meer van de spullen die mensen niet meenemen, naar een kringloop centrum kon worden gebracht.

Anny Ruesink

Ik ben meer dan super tevreden over Senior Verhuizer. Ik heb alles aan ze over gelaten en na 2 dagen hard werken waren alle dozen uitgepakt en kon ik inderdaad rustig gaan zitten. Mijn grote kast is... Ik ben meer dan super tevreden over Senior Verhuizer. Ik heb alles aan ze over gelaten en na 2 dagen hard werken waren alle dozen uitgepakt en kon ik inderdaad rustig gaan zitten. Mijn grote kast is 1 meter ingekort en deze lastige klus werd goed afgerond.

Professionaliteit en vriendelijkheid

M.L. de Haas

Ik kan heel kort zijn omdat ik ten zeerste tevreden ben en ik zelfs het laminaat kon laten verzorgen wat ik heel bijzonder vond.

De mannen werkten goed samen en pakten nog het een en ander in wat voor mij te lastig was.

Zou het niet weten

Reinartz

Taxateur geeft duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn en maakt offert passend bij mijn wensen. Goede prijs/kwaliteit.Afspraken worden correct na gekomen. Verhuizing en oplevering prima verlopen.

Goede afstemming met mijn wensen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Deskundige en prettige verhuizers.

Annette Timmer

Prettig en snelle hulp