Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Els Janssen

Rustige benadering in een stressvolle situatie. Ze nemen je indien nodig alles uit handen op een respectvolle manier

Alles wordt geregeld van lampen ophangen tot de- en monteren van kasten e.d. Op de dag van de verhuizing nemen de verhuizers de verhuizing over en hebben alles tot een goed einde gebracht.

Voor mij was het prima geregeld, persoonlijk heb ik geen verbeterpunten. Ik ben en was heel tevreden

S Engelen

Zeer positieve ervaring. Goed bereikbaar en handelen daadkrachtig waardoor alles netjes optijd geregeld was. Dachten goed mee met ons en zorgde dat het appartement perfect opgeleverd werd.

Duidelijke communicatie, daadkrachtig, heldere afspraken, denken goed mee.

Nvt

Pulles

Senior Verhuizer was ons aangeraden en heeft onze verwachtingen zelfs overtroffen.

Vriendelijkheid en servicegerichtheid van personeel. "Pakken alles op", ook ten aanzien van de inrichting van het nieuwe onderkomen.

Geen.

Mireille Willemse

Zeer klantvriendelijk en professioneel. Komen gemaakte afspraken na.
Goede prijs en kwaliteit.

Op zeer korte termijn hulp kunnen leveren.
Vrij uitgebreide mogelijkheden.
De rekening pas wordt ingediend na de daadwerkelijke verhuizing.
Terug komen ,om dingen als nog af te maken...
Op zeer korte termijn hulp kunnen leveren.
Vrij uitgebreide mogelijkheden.
De rekening pas wordt ingediend na de daadwerkelijke verhuizing.
Terug komen ,om dingen als nog af te maken ,als dit niet op de dag zelf is gelukt zonder extra kosten.

P. Milo - van Nieuwenhuizen

Makkelijk bereikbaar, snel tot afspraak over leegruiming gekomen. Door tijdsdruk vanuit het verpleeghuis was de tijd beperkt en daar is volgens de afspraak uitstekend gehoor aan gegeven

Zie bovenstaand commentaar

Alles was in orde dus geen verbeterpunten.

M. Schippers

Een hele goede dienstverlening met een menselijke maat!

Snel werkend maar op momenten dat het nodig was rustig en geduldig. Advies geven toen dat nodig was en vooral ook heel vriendelijk en gezellig. Ouderen hebben deze aanpak nodig en de naam Senior... Snel werkend maar op momenten dat het nodig was rustig en geduldig. Advies geven toen dat nodig was en vooral ook heel vriendelijk en gezellig. Ouderen hebben deze aanpak nodig en de naam Senior Verhuizers klopt bij de gegeven dienstverlening.
Ik raad deze verhuizer dan ook graag aan!!

Ik heb geen verbeterpunten te melden.

Arno De vrught

Heel goede service

Denkt mee met de klant

Fam. Geerlings

Goede vriendelijke ervaring

goed bereikbaar

eerder gaan opruimen, had moeten bellen hierover

Jan van Bijnen

Snelle communicatie en afspraken.

De Seniorsverhuizers zijn begripsvol, en geduldig voor hun 60+ klanten. Desondanks weerhoudt dat ze er niet van om snel en efficient hun werk te doen.

Mirjam Mensink-Minneboo

Na contact te hebben opgenomen met senior verhuizer, werd er snel gereageerd via mail. Heel fijn! De opname bij mijn moeder (84 jaar) werd rustig gedaan, er was tijd voor haar om mee te praten en te... Na contact te hebben opgenomen met senior verhuizer, werd er snel gereageerd via mail. Heel fijn! De opname bij mijn moeder (84 jaar) werd rustig gedaan, er was tijd voor haar om mee te praten en te denken. Dat is heel mooi, want vaak wordt er over haar hoofd met mij (dochter) gepraat. De verhuizers zelf zijn rustige mannen. Stellen zichzelf voor en vertellen wat ze komen doen. Ook dat werkt weer goed bij oudjes:) Prima dat één van hen " het aanspreekpunt" is zodat er niet teveel vragen door verschillende personen aan mijn moeder (of mij) gesteld worden. Het is ook prettig dat de verhuizers aangeven wat ze gaan doen. Dat schept helderheid voor, in dit geval, mijn moeder. Vragen per mail werden heel snel beantwoord. Wat ze beloven, komen ze na.

Doen wat ze beloven. Duidelijke communicatie. Snel antwoord via mail. Rustige personen die weten wat ze doen. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.