Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Theo Nass

Professioneel verhuisbedrijf met vriendelijke en hulpvaardige mensen

Communicatie, vakkundig en informeel
Prettig om zaken mee te doen

Misschien een iets scherpere prijs? maar kwaliteit gaat boven alles

A. Ruijsenaars

Goed georganiseerde fijne verhuizing zonder stress

Overzicht tijdens verhuizing en dan kordaat ingrijpen en oplossen/aanpakken van de situatie.

Vermeulen

De perfecte Verhuizing zonder zorgen

Communicatie / beschikbaarheid / beleefdheid van het personeel

Eigenlijk niets

Huisman

Prima geregeld allemaal. Senior Verhuizers hebben in de nieuwe flat de vloer gelegd en mijn schoonvader (en ons) volledig ontzorgd met verhuizen. Van tevoren afspraken gemaakt en die zijn volledig... Prima geregeld allemaal. Senior Verhuizers hebben in de nieuwe flat de vloer gelegd en mijn schoonvader (en ons) volledig ontzorgd met verhuizen. Van tevoren afspraken gemaakt en die zijn volledig nagekomen.
Kennismaking op de locatie was prettig, goede adviezen ten aanzien van de vloer.

All in verhaal. Vloer leggen, inpakken, verhuizen, uitpakken, apparaten weer aansluiten. Oude woning leeg opgeleverd. Totaal ontzorgen.

Plinten niet apart rekenen. Vloer inclusief plinten offreren. Totaalplaatje.

Mieke van Zon

Ze ontzorgen echt! Er komt zoveel op je af bij de verhuizing van je (schoon) moeder. Senior Verhuizer denkt aan alles (ook de dingen waar je zelf niet aan dacht ;-) We konden op korte termijn... Ze ontzorgen echt! Er komt zoveel op je af bij de verhuizing van je (schoon) moeder. Senior Verhuizer denkt aan alles (ook de dingen waar je zelf niet aan dacht ;-) We konden op korte termijn verhuizen, alles perfect verzorgd, goede communicatie, hele aardige en deskundige verhuizers. De oplevering was ook perfect. Hopelijk nu even geen verhuizing meer, maar de volgende keer zeker weer Senior Verhuizer. Aanrader!

Meedenken, flexibel, goede communicatie, deskundig, vriendelijk

Geen, alles was heel goed

Beekman

Verhuizing tot volle tevredenheid verzorgd.

Aansluiting van apparatuur. Lampen ophangen.

Geen.

Rinus van Schie

Heel persoonlijke samenwerking!

Flexibel met (evt. noodzakelijke) wijziging van data. Prettige samenwerking met zowel het management als de mannen op de werkvloer

Prima dienstverlening, geen verbeterpunten te melden.

Marieke

Uitstekend

Duidelijke communicatie; ik had geluk dat ik snel een verhuisdag kon regelen en ze waren in staat oude meubels van mijn moeder zodanig te verpakken en weer neer te zetten dat het echt lijkt op haar... Duidelijke communicatie; ik had geluk dat ik snel een verhuisdag kon regelen en ze waren in staat oude meubels van mijn moeder zodanig te verpakken en weer neer te zetten dat het echt lijkt op haar oude huis.

Els Janssen

Rustige benadering in een stressvolle situatie. Ze nemen je indien nodig alles uit handen op een respectvolle manier

Alles wordt geregeld van lampen ophangen tot de- en monteren van kasten e.d. Op de dag van de verhuizing nemen de verhuizers de verhuizing over en hebben alles tot een goed einde gebracht.

Voor mij was het prima geregeld, persoonlijk heb ik geen verbeterpunten. Ik ben en was heel tevreden

S Engelen

Zeer positieve ervaring. Goed bereikbaar en handelen daadkrachtig waardoor alles netjes optijd geregeld was. Dachten goed mee met ons en zorgde dat het appartement perfect opgeleverd werd.

Duidelijke communicatie, daadkrachtig, heldere afspraken, denken goed mee.

Nvt