Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

4 Op Reis

Zeer fijne organisatie die al je wensen bewerkstelligd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede bereikbaarheid met sateliet telefoon gehad in onze noodsituatie van 44 uur vastzitten in de zoutpannen... Zeer fijne organisatie die al je wensen bewerkstelligd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede bereikbaarheid met sateliet telefoon gehad in onze noodsituatie van 44 uur vastzitten in de zoutpannen van Botswana. Als we een high jack hadden gehad had dit geen 44 uur hoeven duren en waren we er zelf uitgekomen.

Bereikbaarheid is goed, soms moet je voicemail inspreken maar je krijgt via SMS binnen 5 minuten een reactie.

Bij auto verhuur bedrijven er op aan dringen dat er een high jack wordt meegeleverd.

Nick Bink

Goed. Contact was goed en de hele reiz zat goed in elkaar.

Het was fijn dat we een aangepaste reis konden krijgen, aangezien we niet de tijd hadden voor de 24 daagse trip.

Van te voren aangeven bij de reiziger nagaan of de reiziger een camping binnen of buiten het park wil.

Jan Janssen

Perfecte begeleiding van ons wens om Botswana en Namibie te bezoeken, uitstekend advies om eerst Botswana te doen aangezien ten tijde van onze boeking in januari daar nog camping sites beschikbaar... Perfecte begeleiding van ons wens om Botswana en Namibie te bezoeken, uitstekend advies om eerst Botswana te doen aangezien ten tijde van onze boeking in januari daar nog camping sites beschikbaar waren. Tijdens de reis is de organisatie bereikbaar voor calamiteiten, die ook meteen worden opgelost. Heel fijne organisatie.

Staan altijd voor je klaar , korte vragen worden direct beantwoord.
Geeft een vertrouwd gevoel direct vanaf het begin.

De tent en de keuken inrichting was toch al aardig versleten, koelkast sprong regelmatig open, hebben we vastgemaakt met een draad. Heeft ook veel te leiden tijdens dergelijke reizen, De tent zelf... De tent en de keuken inrichting was toch al aardig versleten, koelkast sprong regelmatig open, hebben we vastgemaakt met een draad. Heeft ook veel te leiden tijdens dergelijke reizen, De tent zelf was ook wel versleten, mankement de laatste dag, Gelukkig goed opgelost door organisatie .

Karolien Verbeiren

Super organisatie om mee te werken. Heel snelle reactie steeds en beantwoorden altijd alle vragen. Zeer behulpzaam ook om eigen route mee uit te stippelen. Ook goede bereikbaarheid tijdens de trip.... Super organisatie om mee te werken. Heel snelle reactie steeds en beantwoorden altijd alle vragen. Zeer behulpzaam ook om eigen route mee uit te stippelen. Ook goede bereikbaarheid tijdens de trip. Fijne samenwerking en hierdoor leuke trip gehad! Bedankt Marco, Hans en het team!

Dieneke Haverkort

Heel professioneel doch laagdrempelig. Erg fijn

Snel contact, vriendelijk, goede service, duidelijk, behulpzaam
Lokale leverantier is ook erg goed bevallen

Niet dat ik weet

C. Hobbelen

In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en... In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en Moremi. Geweldige ervaring, Botswana is echt safari 2.0. We hebben veel kilometers gemaakt, achteraf had dat wellicht wel wat minder gekund. Nu hebben we 5 dagen door Chobe en Moremi gereden, steeds elke dag een andere campsite. Met de ervaring van nu zouden we dat anders doen en liever 2 dagen op een campsite blijven. Dan heb je nog een dag extra om zelf te gamedriven in de omgeving van de campsite. Hans van Selfdrive 4x4 had ons wel gewaarschuwd dat we wel erg veel kilometers zouden maken, maar we wilden graag zoveel mogelijk van Botswana zien. De route die door Hans en Marco was uitgestippeld voldeed zeker aan onze wensen, we hebben mooie campsites gehad in zowel de Caprivistrook als in Botswana, de dagtocht vanuit Kasane naar de Victoria Falls was zeker de moeite waard. Hans of Marco zijn altijd bereikbaar tijdens de reis en reageren snel als je een vraag hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je verbinding hebt en dat is en Chobe en Moremi nog wel een puntje. Wij hebben het gelukkig niet nodig gehad. De auto was prima, geen lekke banden gereden en maar 2 keer vast gezeten. We hadden wel een probleem met de koelkast, maar met een beetje improviseren hebben we daar prima mee uit de voeten gekund. We hebben voordat we vertrokken de informatiemiddag bezocht en dat is aan te raden. De informatie is goed en eerlijk, ze vertellen wat je kunt verwachten, ook de tegenslagen. Voor ons was het een geweldige ervaring.

Goede informatie vooraf en persoonlijk contact bij het opstellen van het reisplan

Angela

Geweldig! sinds de info sessie in ware wij ervan overtuigd dat ze de perfecte plaats was om onze reis te boeken, wij hebben ons niet vergist. De organisatie was perfect, alles goed geregeld. De... Geweldig! sinds de info sessie in ware wij ervan overtuigd dat ze de perfecte plaats was om onze reis te boeken, wij hebben ons niet vergist. De organisatie was perfect, alles goed geregeld. De route zelf was heel prachtig met veel variatie, wij hebben van alles kunnen doe en zien. Een grote aanrader!

- Goede communicatie altijd
- Goede prijs - kwaliteit
- Campings in de nationale parken
- Super auto!

- Graag reistijden meer accuraat (wij hebben altijd langer genomen)
- Graag coördinaten van alle campings/ parken van begin doorgeven., adressen werken niet altijd bij GPS

Lex de Gier

In September 2018 hebben wij als gezin (4 volwassenen) de reis van ons leven gemaakt, 4 weken rondgereisd door Nambie en Botswana. Mede dankzij de adviezen, tips, tricks en campsite / lodge... In September 2018 hebben wij als gezin (4 volwassenen) de reis van ons leven gemaakt, 4 weken rondgereisd door Nambie en Botswana. Mede dankzij de adviezen, tips, tricks en campsite / lodge boekingen door Selfdrive4x4.com is deze vakantie onvergetelijk. Wat een avontuur, wat een indrukken (ieder uur een ander landschap, wildlife onder je daktent :), wat een vriendelijkheid van de lokale bevolking ...

De kennis en eigen ervaringen van Hans en Marco over Namibie, Botswana en Zimbabwe die ze delen is een absolute +. Zowel de uitgebreide schriftelijke informatie, het overleg tijdens het plannen van... De kennis en eigen ervaringen van Hans en Marco over Namibie, Botswana en Zimbabwe die ze delen is een absolute +. Zowel de uitgebreide schriftelijke informatie, het overleg tijdens het plannen van onze reis (de kennis van de campsites en lodges) alswel de voorgeprogrammeerde GPS, powerconverter en Lonelyplanet guide zijn extra's die je niet snel bij grotere organisaties krijgt. Value for money !!!

Geen tips of verbeterpunten voor Selfdrive4x4.com, wel tips voor beginnende Afrika reizigers: weet zeker dat je van autorijden houdt, toch echt wel avontuurlijk zijn ingesteld, sterk zelfoplossend... Geen tips of verbeterpunten voor Selfdrive4x4.com, wel tips voor beginnende Afrika reizigers: weet zeker dat je van autorijden houdt, toch echt wel avontuurlijk zijn ingesteld, sterk zelfoplossend probleem vermogen hebben !

M van zaanen

Wij hebben de samenwerking met dit bedrijf als erg prettig ervaren.
Wij hebben de samenwerking met dit bedrijf als erg prettig ervaren.
De medewerking bij het uitzoeken van de reisvolgorde was uitstekend en de uit voering ook. Alles was goed geregeld. wat een mooie vakantie heeft op geleverd

het toesturen van een Garmin gps en omvormer vinden wij een plus punt(zie verbeterpunt)
ook het contact tijdens de reis is mogelijk en dat hebben wij als prettig ervaren.
ook dat ze...
ook dat ze weten wat het is om zo te reizen geeft een extra waarde om de reis hier te boeken.
extra pluspunt de opendag...

de informatie over geld pinnen in Botswana is zeer verouderd, geven aan dat het heel moeilijk is maar er zijn tegenwoordig overal pinautomaten die alle kaarten accepteren.

eventueel is...

eventueel is het een optie om de extra toevoegingen (Garmin, Omvormer ed.) bij de auto in het land zelf te leveren , is nl al zo dat je koffer uitpuilt

verbeterpunt, geef bij de locaties gelijk de gps coördinaten in veel gevallen werkt dit beter dan de namen van de locaties en ook de instructies bij de Garmin hoe je de coördinaten gebruikt.

Alessio Suvaal

Fijne en persoonlijke aanpak met advies op basis van ervaring

Snelle en heldere communicatie, goede tips en advies over de route