Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Klaas van der Horst

Prima reisschema gemaakt en betrouwbare organisatie

Persoonlijk contact

Laurens

De afhandeling van offerte, aanpassingen e.d. ging erg vlot. Vragen via email werden meestal snel beantwoord. Over het geheel genomen een prima indruk gekregen van dit bedrijf.
In Namibië...

De extra uitrusting die je van Selfdrive4x4 meekrijgt komt erg goed van pas. De Garmin met tracks for Africa software is een mooie aanvulling, al kun je je in Namibia met een kaart ook wel af.
De omvormer van 12 naar 230 is een uitkomst.

Het zou iets duidelijker mogen zijn dat er nogal wat dagen zijn dat je, als je de standaardreis volgt, eigenlijk vrijwel uitsluitend in de auto zit. Je zou de reis dan zodanig aan kunnen passen dat je ergens meer dan één nacht blijft.

Marijke Dieleman

Prettig contact en goede informatie.

Duidelijke informatie.

Misschien wat meer info over de routes zelf. Als ervaren Afrika-reiziger vind ik mijn weg wel, maar ik kan me voorstellen dat dat voor mensen die dit voor het eerst doen niet zo is.

Patrik

Wij hebben samen met hen onze reis naar Afrika geregeld.

Ze hebben kennis van zaken en kennen de locale situaties door eigen ervaring, daardoor kunnen zij goed adviseren.

We zijn heel erg tevreden.

Prijs x kwaliteit

Nancy en mario sleegers

Geweldige service van A tot Z helpen ze je met je alles. Je eigen inbreng passen ze precies in je reisschema, geven goede tips. Je kan ze tijdens je vakantie gewoon appen met alle vragen.

Persoonlijkheid

Nog geen

Rick en Nikki

In overleg samen tot een mooie planning gekomen voor een vakantie van 3 weken door Zuid-Afrika, Botswana en Zimbabwe.
Mooie unieke kampeerplekken in het wild van Botswana.

Snelle reactie via de mail.

één keer zijn we een supermarkt en benzine station misgelopen wat op de dag zelf voor enige vertraging heeft gezorgd. Achteraf zonde, omdat we hierdoor veel tijd zijn verloren. Handig om als tip op de planning te vermelden.

Hele goede ervaring, geweldige vakantie gehad, ze hebben ook goed meegeholpen bij het samenstellen, en kiezen van de auto. Wat belangrijk was ivm rolstoel.

De informatie over de transfers en het inleveren van auto bij een one way rental mogen wel wat duidelijker.

Janny Schippers

Weer een super vakantie gehad!! Dus een hele goede ervaring!!

Persoonlijk contact!!! En snelheid in reacties!

Evt aangeven van de campsites die jullie preferen..

Professioneel

Zaakjes goed voor elkaar

Informatieverstrekking over wat wel/niet mee te nemen betreffende reisbenodigdheden privé of voor de auto kan beter.
Klantvriendelijkheid kan beter. Men komt afstandelijk/arrogant over.