8.5/10
Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

C.A. van Houwelingen

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. De toegezonden route bracht ons via de Garmin vaak tot voor de deur. Accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer...

Goed contact via email en telefoon. Men weet waar men mee bezig is, de goede kennis van Namibië komt tot uiting in de geplande reis.
De gehuurde auto's via Asco waren prima.

Ofschoon de Lonely Planet wordt toegezonden, waar erg veel in staat, zou een beschrijving van de meest interessante punten op de uitgestippelde reis misschien handig zijn. De Lonely Planet is erg Amerikaans en sommige omschrijvingen kloppen niet erg meer.

Jean-paul den Boer

Snelle afhandeling van de reservering. Goede communicatie voor en tijdens de reis. Behulpzaam bij het vinden van oplossingen in geval van problemen en de financiële afwikkeling achteraf!

Goede adviezen en hulp gebaseerd op ervaring

Gebaseerd op onze ervaring zou ik adviseren geen auto's meer te huren bij Britz

Warner Tiemensma

Wat was alles prima geregeld. Vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en Lonely Planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk...

Het persoonlijke contact. Zeer snelle reactie op vragen. Zeer goede adviezen, je merkt aan alles dat jullie echt weten waar je het over hebt. Jullie enthousiasme.

Jullie hadden ons gewaarschuwd voor de Kuku fence maar er zijn op veel meer plekken controle punten. O.a bij Palmwag. Toen we weggingen uit Palmwag controle gehad en waren we onze eieren kwijt. Maar ook al voor Kuku fence hadden we een controle.

Kraaijeveld

Meerdere offertes aangevraagd. Deze sprong er uit door de manier van verzekeren. Samen met een goede prijs.

Bovenstaande combinatie

Navigatie voegt in namibie niets toe. Zou ik beter terug laten komen in aanbieding.

Marian Verhagen

Onze ervaring was erg goed, alles goed geregeld en leuke accomodaties.
Een erg complete auto van Bushlore.

Alles goed geregeld.

Wij hadden een kapotte band en de pech dat deze maat erg moeilijk aan te komen was, hierin had voor ons gevoel misschien iets meer begeleiding gemogen op dat moment. Uiteindelijk was alles goed gekomen en lag er een ander wiel bij de vestiging in Kasane.

Zeer goede service !

Informatie voorafgaand aan de reis helder en compleet.
Uitrusting (GPS, kaart, stekkers) perfect op orde.
Toyota HIlux van goede kwaliteit. Volledig qua uitrusting.
Het enige maar belangrijke minpunt waren de uiterst slechte matrassen in de daktent van de auto.

Matrasjes in de daktenten waren helaas erg slecht.
Na 3 weken flink doorliggen op een harde plank waren we ondanks alle mooie ervaringen echt toe aan slaap en vakantie.

Goevaers

Zeer positief, heb al meerdere jaren ervaring met dit bedrijf en blijf ze aanbevelen. Heldere afspraken, duidelijke communicatie

Duidelijke afspraken en goede snelle communicatie

Niets

Bart Herps

Voor het eerst een reis geboekt bij SD 4x4. Goed telefonisch advies en daarna updated informatie via DropBox. Hierin staan alle benodigde gegevens. SD 4x4 heeft merkbaar ervaring op dit terrein....

Goed advies
Goede service
Kennis van zaken

Niet in het algemeen. Betreft enkel een paar punten om te finetunen

Jaap Zwaan

Zeer positief: steeds snelle reactie op vragen / men is specialist op het 4x4 gebied

Het lenen van Garmin systeem en luchtdruk-apparaat voor de banden vond ik zeer klantvriendelijk!
Ook dat de retourzending hiervan vooraf al verzorgd is dmv doos en prepaid porto.

Prima ervaring met Selfdrive4x4. Bij het plannen van de reis goed, duidelijk en snel contact, hetzij per telefoon of per mail. Later nog wat vragen gehad en deze werden ook snel en duidelijk per...

Autohuur goed geregeld, kwalitatief sterke en goede auto, uitleg door autoverhuurder ook dik in orde.

Mooie overnachtingslocaties, lekker afwisselend (wij hadden ca. 50% kamperen en 50% lodges).

Achteraf hadden we ons reisschema her en der iets anders ingevuld willen zien, door bijv. ergens een dagje langer te willen zitten. Je moet echter vaak eerst ergens geweest zijn om dit te weten. We waren nu in een aantal gevallen "op doorreis" waardoor niet altijd tijd was om ter plekke nog iets te doen / te bekijken. We hebben uiteraard zelf "ja" gezegd tegen ons reisschema, maar misschien dat vanuit Selfdrive vooraf nog iets meer alternatieven aangereikt kunnen worden. Zo hebben we 2 dagen Chobe en Moremi gedaan en hadden we daarna slechts 1 nacht in Maun. Achteraf hadden we graag een extra nachtje in Maun op prijs gesteld om bijv. in Maun nog een soort van excursie in de Delta te doen. Daar was nu eigenlijk geen tijd voor. Misschien dat Selfdrive vooraf iets meer dit soort afwegingen kan meegeven, zodat je nog wat beter je keuzes kan maken.

Dan nog tip aan reizigers... Ik miste in de gereedschapsset van de auto steeksleutel nr. 13. Ik kwam daar helaas pas achter toen in een lekke band wilde verwisselen en de 1e reserveband dus niet los kreeg (daar had ik sleutel nr. 13 voor nodig). Ons advies is om tijdens de uitleg over de auto ook echt even aan de medewerker te vragen om het gebruik van relevant gereedschap te tonen, zodat je zeker weet dat het past/werkt. Is niet zo zeer een verbeterpunt voor Selfdrive (zij wijzen hier ook op), maar je bent (zeker na een lange vlucht) toch snel geneigd aan te nemen dat bijv. de gereedschapset volledig is.