Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Cools Els

Zeer goede ervaring!

Alle overnachtingen die we graag wilden, werden geboekt

1. Communicatie! In het roadboek dat wij kregen voor Botswana stond dat de permit voor de Central Kalahari inclusief is voor pakketreizen. Wij boekten een auto en alle overnachtingen via... 1. Communicatie! In het roadboek dat wij kregen voor Botswana stond dat de permit voor de Central Kalahari inclusief is voor pakketreizen. Wij boekten een auto en alle overnachtingen via selfdrive4x4.com. Dat lijkt mij toch ook wel een pakket. Voor ons was de permit niet inclusief. Voor alle nieuwe reizen wel! Beetje raar en jammer!
2. TIP! In Botswana betaal je niet meer per nacht de permit maar dag. Wanneer je 3 overnachtingen boekt, betaal je 4 nachten p.p. en ook per auto. Wanneer je bv. van Chobe NP naar Moremi rijdt, betaal je die dag EN voor Chobe NP EN voor Moremi, dus dubbel. Is pure afzetterij. Misschien iets om de mensen mee te geven. Zelfs als je nog geen 24 u in het park verblijft, betaal je voor 2 dagen. Wij hadden 1 overnachting in Makgadikgadi NP, waren er nog geen 24u maar moeten p.p. en voor de auto het bedrag van 2 dagen betalen.

P vd helm

Waren uitstekend

Snelle reactie op vragen

Inez Verhagen

Geweldig, ze hebben precies geluisterd naar onze wensen en een reis op maat gemaakt.

Supersnelle reactie op mails, ook in het weekend en 's avonds.

A Buth

Via Hans hebben we drie weken door Botswana gereisd met een 4x4 met daktent, kortweg een geweldige ervaring. Los van het land en de natuur zelf waren we ook zeer te spreken over de organisatie van... Via Hans hebben we drie weken door Botswana gereisd met een 4x4 met daktent, kortweg een geweldige ervaring. Los van het land en de natuur zelf waren we ook zeer te spreken over de organisatie van Selfdrive4x4. Alles was keurig geregeld: de huurauto (incl pickups) was super en bij een heel fijn verhuurbedrijf, alle boekingen waren top geregeld en ook het contact met Hans ging heel makkelijk, snel en laagdrempelig.

Snelle reacties en snelle hulp, duidelijk, komt afspraken na.

Tip: benadruk sterk bij klanten de hoeveelheid tijd die ze in de auto zitten tijdens hun reis. Hier waren wij ons onvoldoende van bewust, hadden achteraf misschien meer rustdagen willen hebben of... Tip: benadruk sterk bij klanten de hoeveelheid tijd die ze in de auto zitten tijdens hun reis. Hier waren wij ons onvoldoende van bewust, hadden achteraf misschien meer rustdagen willen hebben of minder afstand willen doen.

Bart

Fantastisch! Goede service. Staan altijd voor je klaar en zijn in staat om een vakantie samen te stellen die past bij ieders droom.

Bereikbaarheid en service

Willem van Dueren

Kan niet beter, daarom al voor de 4e keer met Selfdrive4x4 op reis.

Zeer snelle communicatie, bij ons zelfs binnen 6 minuten.
Zeer snelle communicatie, bij ons zelfs binnen 6 minuten.
Goed reisschema en je hoeft geen standaard reis te kiezen, maar aanpassingen van te voren zijn totaal geen probleem. Bijvoorbeeld als je ergens 2 nachten wil verblijven.
Startdatum van de reis kun je ook zelf bepalen, kan gunstig zijn voor bijv prijzen van vliegtickets.
Prijstechnisch veel goedkoper als andere reisorganisaties in deze branche.( Dure catalogus is er bijvoorbeeld niet )
Goed betrokken en volgend bij je reis.
Auto,s worden alleen gehuurd bij gerenommeerde bedrijven.

Wellicht klanten vragen om inlichtingen betreffende onbekende campsites: bijv wel of geen stroom, wel of geen douche etc

De Wildeman Philippe

We hebben een fantastische reis gehad. Een onbeschrijfelijk avontuur en ervarit.

Zeer vlotte communicatie.

Enkele campings eens nazien op accomodaties en service.

Sebastiaan Edelman

We hebben met Selfdrive4x4 een fantastische reis door Namibië en Botswana gemaakt. We zijn erg tevreden over de organisatie en het goede contact!

De informatie op de website is nuttig, je kunt een mooie indruk krijgen van wat je op een specifieke reis gaat zien en wat voor keuze er is in voertuigen. Ook is het gelijk duidelijk dat er ook... De informatie op de website is nuttig, je kunt een mooie indruk krijgen van wat je op een specifieke reis gaat zien en wat voor keuze er is in voertuigen. Ook is het gelijk duidelijk dat er ook ruimte is voor maatwerk, wat wij erg prettig vonden.

Enige punt dat we kunnen bedenken; Bij de autoverhuur pagina op de website kregen wij initieel het idee dat Selfdrive4x4 zelf auto’s verhuurd, maar dit loopt via andere bedrijven. Wellicht een idee... Enige punt dat we kunnen bedenken; Bij de autoverhuur pagina op de website kregen wij initieel het idee dat Selfdrive4x4 zelf auto’s verhuurd, maar dit loopt via andere bedrijven. Wellicht een idee om dit op de website te zetten. Verder geen verbeterpunten of tips!

Carolien van Selm

Wij hebben een geweldige self-drive 4x4 reis gemaakt door Botswana !

Goede communicatie, komen afspraken na, kortom alles is goed geregeld!

Leen van Keilegom

Top ervaring ! 12 dagen adrenaline en pure verwondering

Wat een trip ! Creating memories for life !

Ik was wellicht te naïef in het avontuur gestapt. Het had zinvol geweest om te waarschuwen om s nachts netjes in de tent te blijven. Het is nooit echt gevaarlijk geweest maar een aanval van een wild... Ik was wellicht te naïef in het avontuur gestapt. Het had zinvol geweest om te waarschuwen om s nachts netjes in de tent te blijven. Het is nooit echt gevaarlijk geweest maar een aanval van een wild dier op een antilope wat verderop doet je toch een beetje rillen…