Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Ralph

Selfdrive4x4 heeft onze rondreis door Namibië & Botswana geweldig georganiseerd. De reisroute, (locaties van) campsites en lodges zijn met zorg uitgekozen en samengesteld en dragen zeer goed bij aan... Selfdrive4x4 heeft onze rondreis door Namibië & Botswana geweldig georganiseerd. De reisroute, (locaties van) campsites en lodges zijn met zorg uitgekozen en samengesteld en dragen zeer goed bij aan het avontuurlijke karakter van de reis, zonder ook maar één hoogtepunt te hoeven missen.

Daarnaast zorgt Selfdrive4x4 dat zij goed op de hoogte zijn van de actuele omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis daar direct op aangepast.

Met zorg samengestelde route en verblijfslocaties. Zeer positief is dat Selfdrive4x4 zeer goed op de hoogte is van de omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis/route hierop... Met zorg samengestelde route en verblijfslocaties. Zeer positief is dat Selfdrive4x4 zeer goed op de hoogte is van de omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis/route hierop aangepast.

Verder hebben wij als zeer positief ervaren dat Selfdrive4x4 enkele weken voorafgaand aan de reis een GPS-navigatiesysteem ter beschikking stelt waar de meest actuele kaarten op geïnstalleerd zijn. Op deze manier kan de selfdrive rondreis al goed worden voorbereid.

N.v.t.

Richard Roodenburg

Mijn ervaring is bijzonder positief; alles wat door 4x4 geregeld moest worden was prima geregeld. Overnachting in Windhoek, de Toyota's, kampeerplekken, alles prima voor elkaar!

De uitgekozen slaap- en kampeerplaatsen waren bijzonder goed. Daarnaast was er prima gecommuniceerd met de accommodaties want alles klopte precies.

De toegestuurde informatie was op een manier weergegeven die wat mij betreft beter kan; het was nu op een soort Excel formulier. De accommodaties die veranderd waren stonden niet altijd even... De toegestuurde informatie was op een manier weergegeven die wat mij betreft beter kan; het was nu op een soort Excel formulier. De accommodaties die veranderd waren stonden niet altijd even duidelijk op dit formulier, ook de tekstweergave
was niet overal volledig duidelijk.

Henk S

Prima ervaring. Goede balans in het programma. Goede uitrusting (auto en campingmateriaal) meegekregen.

Goede info voorziening. Goed programma. Prima materiaal meegekregen. Goede support vanuit burau.

Informeer klanten goed omtrent meerwaarde luchtdruk in banden. Doe je dat goed, dat zijn er weinig problemen.

Veel informatie, goede kwaliteit van geregelde reis, snelle communicatie

Uitgebreide info, zeer goed geregelde reis met veel kwaliteit

Alle info iets overzichtelijker

Selfdrive4x4 is zeer benaderbaar met persoonlijke service. Niet allen voorafgaand aan een boeking, maar ook tijdens de voorbereiding en de reis zelf.

Persoonlijke service.

Francien van Kempen

Top reis. mooie campsites. alle boekingen goed geregeld behalve Mbudi in Botswana. Verkeerde datum.

klantvriendelijk en behulpzaam. goede tips.

mis persoonlijk contact. Samen aan tafel met de kaart de reis doornemen en bezienswaardigheden doornemen.
Navigatie verouderd en niet nodig. Navigatie telefoon is beter.
Excelsheet mag...
Navigatie verouderd en niet nodig. Navigatie telefoon is beter.
Excelsheet mag meer uitgebreid met bezienswaardigheden en wetenswaardigheden zoals waar je vleescontrole's kunt verwachten.

Familie Tissingh

Erg goed. Op maat gemaakte reis die nagenoeg perfect bleek

Persoonlijke reisplan afgestemd op wensen en mogelijkheden van ons.

Weinig.

Jojanneke

We hebben een mooie reis gemaakt, maar zijn niet tevreden over de service en de communicatie. We hadden de reis liever gepersonaliseerd, maar hier leek geen ruimte voor. We zijn na de reis... We hebben een mooie reis gemaakt, maar zijn niet tevreden over de service en de communicatie. We hadden de reis liever gepersonaliseerd, maar hier leek geen ruimte voor. We zijn na de reis achtergebleven met het idee dat we teveel hebben betaald voor wat we hebben gekregen en dat we het beter zelf hadden kunnen regelen. De communicatie per mail verliep erg stroef, we kregen wel heel snel reactie maar slecht antwoord op onze vragen.

Mooie website, snelle reactie, campings binnen de nationale parken. De 4x4 auto was top.

Meer aandacht besteden aan de vragen die de klant stelt. De communicatie via de mail was namelijk erg onduidelijk en verwarrend. Meer maatwerk, het kwam nu op ons erg over als massaproductie en daar... Meer aandacht besteden aan de vragen die de klant stelt. De communicatie via de mail was namelijk erg onduidelijk en verwarrend. Meer maatwerk, het kwam nu op ons erg over als massaproductie en daar is de prijs echt te hoog voor.

Johan

Ondanks onze wat late aanvraag en het gegeven dat veel populaire kampeermogelijkheden al vol zaten, is men erin geslaagd ons toch te voorzien van fantastische plekken. Goede service en onverwachte... Ondanks onze wat late aanvraag en het gegeven dat veel populaire kampeermogelijkheden al vol zaten, is men erin geslaagd ons toch te voorzien van fantastische plekken. Goede service en onverwachte extra's als de GPS, bandenspanningsmeter, omvormers, de berg leesvoer ter voorbereiding en de airport shuttle terug.

Veel kennis van de bestemming waardoor een speciaal voor ons samengesteld reispakket snel en goed geregeld was.
Pro-actief optreden in klantencontact zonder opdringerig te zijn

Verbeterpunten eigenlijk niet, wat ons betreft was het al prima.
Verbeterpunten eigenlijk niet, wat ons betreft was het al prima.
Een tip zou kunnen zijn bij een reisaanvrag de klant te vragen wat ze hopen te zien en hoe de groepssamenstelling is. Daar waar meerdere opties zijn qua reis en verblijf kan dat een nog betere keuze gemaakt worden. Sommige locaties of ritten zijn minder geschikt voor kinderen en/of kunnen gevaarlijk overkomen. Zo moet je er maar tegen kunnen dat je op een kampeerplek in Khwai even de auto in moet vluchten omdat er een groep olifanten over je kampeerplek komt lopen. Anderen zullen dat fantastisch vinden. Hoe avontuurlijk ben je en welk risico zou je durven lopen.

De groot

Erg goed georganiseerde reis. Vanaf eerste contact uitstekende service. Kundige mensen.

Goed in uitzoeken van de mooiste accomodaties, fair price, reageren direct

Verhuurbedrijf auto niet helemaal top. We kregen een leeg oliereservoir en bijna-lege gasflessen mee.