Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Goede en betrouwbare organisatie. fijne samenwerking

Snelle reactie op vragen. Flexibel bij samenstellen van de reis. Meedenken. Betrouwbaar: auto daar ophalen, pick-ups bij hotel en vliegveld was top. Terwijl er in Botswana regelmatig iets fout kan gaan met transport (zo begrepen wij van andere NL'ers die daar op reis waren en bijv. wel 5 uur moesten wachten op hun afgesproken taxi). Veel informatie beschikbaar vooraf, een nette link naar een Dropbox. Alle vouchers bij elkaar.

Geen. Eigenlijk niet. Het is heel veel informatie die je ontvangt, waardoor je wellicht door de bomen het bos niet meer ziet. Maar beter veel informatie dan niet.

Mark Luijten

Positief, Campsite's en lodge's goed geregeld.

Klein bedrijf, persoonlijk advies, alles netjes geregeld, snel antwoord tijdens je reis na chats-app contact.

Enkel punten wat wij van tevoren graag hadden geweten, Let wel, absoluut niet negatief bedoelt maar enkel als advies.

* Wij vonden dat tijdens de meet and greet het erg veel over de eurpeesche ging, hadden liever wat meer info gehad over de reizen en wat we konden verwachten.
* Meer duidelijkheid over de auto, met name wat er in de auto zit, of anders gezegd... wat moeten we zeker meenemen.
* Een lamp in de laadruimte van de auto en/of buiten aan de zijde waar de trapjes zit op een kleine accu zou ideaal zijn.
* Op verschillende campsite's is totaal geen stroom, misschien aangeven bij de lijst met de route, ook op de website van desbetreffende campsite was dit niet te vinden, denk aan Spitzkoppe en Twijfelfontein.
* Op de lijst met je route aangeven als je op zondag vertrekt of aankomt dat de winkels dicht zijn.
* Meer tips van wat er langst de route of onderweg te zien of te bezoeken is. Jullie komen er al jaren dus kunnen mogelijk meer tips geven dan wat wij weten of kunnen vinden.

dit zijn enkele kleine dingen die wij graag van tevoren geweten hadden.
Wij vonden echt dat er tijdens de Meet and Greet meer verteld kon worden over auto, de reis etc etc.
Laat bv een auto zien, hoe ziet hij eruit, wat kan men verwachten etc.

Nogmaals we hebben een schitterende reis gehad, dus dit zijn echt tips die wij miste.

Margot de Jong

Prima. Ondanks dat we " laat" hadden geboekt. Wij vonden het reisschema best intensief. Achteraf was het misschien fijner geweest om vaker ergens 2 dagen te zijn. Ligt misschien ook aan onze...

Batist

Selfdrive 4x4 heeft een mooie route voor ons uitgezet, met (over het algemeen) haalbare afstanden en leuke, afwisselende campsites (van veel voorzieningen tot helemaal niks, maar dat dan wel op...

Mooie route, met een goede opbouw van makkelijk naar steeds uitdagender (we waren blij dat we 'm niet andersom hadden gedaan!). De volledige uitrusting die we bij aanvang meekregen, zowel voor de auto zelf (we hebben 'helaas' zo'n beetje alles moeten gebruiken, dus er wordt zeker niets teveel meegegeven!) als het kamperen (zelfs schone handdoeken!). Veel informatie over het hoe en wat van een dergelijke reis, waarmee zelfs beginners als wij vol vertrouwen van start konden.

De afstand van Khwai naar Linyeti was erg ver; er stond 5 uur netto voor maar wij kwamen zeker op 9 á 10 uur uit. We waren op tijd vertrokken, maar voelden de hele dag dat we door moesten rijden om voor het donker aan te komen (wat door pech op het laatste moment niet gelukt is), en konden daardoor eigenlijk niet echt genieten van juist dit bijzondere gebied.

Wij waren ook in de veronderstelling dat we in Third Bridge zouden verblijven (doordat dit oa meermalen in de mails genoemd werd). Pas de avond ervoor zag ik bij toeval in het excel schema dat dit niet het geval was. Had ik niet gekeken, waren we hier dus zo naar toe gereden. (Hiernaast was het kamp wat hiervoor in de plaats was geboekt kennelijk heel nieuw, waardoor ik het op geen kaart kon terugvinden. Gelukkig zag ik het dus op de avond in Maun en konden we daar geholpen worden en de juiste route uitzetten.) Mijn advies zou zijn om dergelijke wijzigingen toch van te voren specifiek per mail te benoemen, omdat zoiets in de grote hoeveelheid informatie - wat op zich dus heel fijn is - toch over het hoofd gezien kan worden.

Rob Kuyken

Wij zijn erg tevreden.
De communicatie ging bijna uitsluitend via internet , daar sluipt toch wel snel een misverstandje in.
Maar na wat over en 't weer gemail is alles in orde...

Roel Schutrups

Het was een ongelofelijke ervaring om door dit mooie en kwetsbare deel van de wereld te reizen. De kleuren, geuren, bijzonder vriendelijke mensen, spannende ervaringen met de ontmoetingen met de...

Een goed georganiseerde reis, met een mooie afwisseling van basic overnachtingsplekken, afgewisseld met prettige B&B's, mooie routes. Uitstekende service van het autoverhuurbedrijf, ook tijdens het moment dat er vragen waren over de staat van de auto.
Wat we onderweg van andere reizigers vaak hoorden is dat er nogal eens wat onduidelijkheid was bij campings over hun verblijf. Bij ons was alles tot in detail geregeld. Ook voorafgaand aan de reis konden we met al onze vragen contact opnemen met 4x4 Selfdrive. Binnen 24 uur hadden we gegarandeerd antwoord.

Kleine kansen op verbetering gaan vooral over de kampeer attributen die we in de auto meekregen. Dat was nou niet altijd zoals we gewend zijn. Kookpitten die het (allebei) niet deden en oud en krakkemikkige pannen. dat maakte het improviseren en zoeken naar een 'plan B' essentieel.

Goed. Er wordt snel gereageerd op mailtjes en vragen en alles was netjes geregeld.

Je krijgt vooraf een navigatiesysteem, lonely planet en een kaart van het land thuisgestuurd om je voor te bereiden.

In het reispakket wat wij hadden gekozen hadden we telkens maar 1 overnachting per plek. Dit maakt alles een beetje gehaast. We kwamen vaak te laat aan om nog een georganiseerde game drive of boot tocht o.i.d te doen en op sommige plekken hadden we wel een extra nachtje willen blijven.
Ook staan er in het reisschema reistijden van plek naar plek. Hier bleek in de praktijk vaak niets van te kloppen. We waren vaak een uur of anderhalf uur langer onderweg dan werd aangegeven.

Berrie Hendriks

Alleen maar goede ervaringen, reis goed geregeld, alles volgens planning en overal zijn ze op de hoogte van onze komst.

Alles goed geregeld, goed bereikbaar en aan alles gedacht, Tomtom erg makkelijk, en bijkomende zaken worden opgestuurd en zijn gratis te retouneren.

Omschrijving in ons overzicht waren ruim voldoende, op één dag na toen we in Rakops moesten tanken en daar geen boodschappen meer konden doen omdat er geen goede supermarkt was.

Sjoerd

De laatste twee weken van April 2019 een geweldige rondreis gemaakt door Botswana. Kasane, Maun, Kalahari. Geweldig. Alles was perfect geregeld. Eigenlijks niet gemerkt dat iets niet geregeld was....

Makkelijk contact, snelle antwoorden op vragen. Goede voorbereiding en voorlichting vooraf waardoor we ons goed konden voorbereiden.

Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten maar ik vroeg mij wel af of iedereen die zo'n reis boekt zich realiseert dat het wel om een echt avontuur gaat waar niet alles vooraf geregeld kan zijn. Vast zitten met de auto in diep zand op een band verwisselen terwijl misschien de wilde beesten in de bosjes liggen te wachten is een prachtig avontuur maar daar zit misschien niet iedereen op te wachten.

Elmy Kroeg

Prima reis,alles goed gepland, no nonsens, met genoeg vrijheid om je eigen invulling aan je reis te geven.

Mooie afwisseling in de Campsites (luxe en basic, allemaal heel bijzonder)
Kwaliteit auto en uitrusting is erg goed

Eventueel bij de namen van de campsite ook de coördinaten benoemen, soms hebben meerdere campsites dezelfde naam