Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Margot Kromhout

Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel...

- Opbouw en uitgestippelde route van onze reis waren zeer doordacht: aan het begin uitdagend qua offroad (zoutpannen), zodat dat later op de reis alleen nog maar mee valt. Primitieve en luxere campsites wisselen elkaar af. Mooie opbouw en variatie qua wildlife, al is dat misschien ook een beetje geluk hebben.
- Hans en collega's zijn goed te bereiken, voor en tijdens de reis is er persoonlijk contact.
- Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over Bushlore en de (uitrusting van) onze Hilux.
- Informatie voorziening en administratieve processen: simpel, tijdig, duidelijk.

Als ik dan iets moet noemen:
- De dropbox staat vol met mappen die wel eens opgeruimd kunnen worden, en een deel van de info was niet van toepassing op onze reis
- Duidelijker aangeven wat er uitgeprint mee moet op reis en wat niet, het ging nu per toeval goed, maar voor hetzelfde geld had ik de vouchers alleen digitaal bij me gehad.

Door de jaren heen bieden Hans en Marco en de andere medewerkers adequate en ter zake doende hulp bij het vastleggen van de reis: Zowel voor de campingsites als ook in de communicatie met de...

Gedegen ervaring voor reizen door landen in Zuidelijk Afrika , ondersteund met dienstverlening zoals verstrekken van goede kaarten, GPS apparatuur etc.

Let op dat in zowel het reisschema, als ook op de vouchers de precieze aanduiding komt te staan van de naam van de camping of de lodge. In b.v. Namibië locaties rondom Twijffelfontein en rond de Brandberg zijn inmiddels meerder campings/lodges verschenen met bijna dezelfde naamaanduiding (b.v. White Lady B&B .....Brandberg White Lady …etc. ). Ook elders geldt dit: Etosha Safari Lodge vs. Etosha Safari Campsite). Dit schept onduidelijkheid in het zoeken met de GPS. We hebben zelfs beleefd dat we drie keer heen en weer werden verwezen omdat men onze reservering niet snel (genoeg) kon vinden vanwege de wat verwarrende Lodge v.s. Camping aanduiding op het voucher. Wees heel precies en consistent in deze naamgeving ook in de reisschema’s die als Excel file worden verstrekt en werk a.u.b. met namen die ook in het GPS systeem worden herkend. Tenslotte: In Windhoek worden straatnamen veranderd – Duitse aanduidingen door Afrikaanse vervangen: Dit werkt verwarrend bij zowel Google zoekacties als ook voor de GPS.

Prima ervaringen met het bedrijf, maar we hebben behalve een lekke band, ook geen problemen gehad.

Fijn dat je vooraf nog even al je vragen kunt stellen, zodat je goed voorbereid op reis gaat.

Alle campsites waren prima, de loges luxe, we voelden ons daardoor soms schuldig ten opzichte van de lokale bevolking. Achteraf hadden we wel iets minder loges gewild. De gamesites bij de loges zijn vaak erg mooi en voor ons al meer dan voldoende.
Alleen Dqae Qare San Lodge campsite vonden we maar matig, de hekjes van de gamesite waren allemaal kapot of omgevallen, kapotte bankjes, volle vuilnisbakken, benummering niet te lezen.
Het toiletgebouw was wel aan de buitenkant opnieuw geverfd en zag er van binnen redelijk uit.
Toch was het gevoel dat de boel verwaarloosd was.

Maaike

Erg prettig, snel en laagdrempelig in het contact.
Veel mogelijkheden en variaties. Helder in tips en adviezen. Reis door Namibie en Botswana gemaakt.

Snel en makkelijk contact
Goede adviezen en reisoverzicht.
Fijn totaalpakket met goede gps, reisgidsen, afkoop eigen risico etc.
Prachtige kampeerplekken en uitstekende auto

Guido Groenendijk

Alleen maar positieve ervaringen. Alles was keurig geregeld, snelle reacties, goed uitgedachte reis

Soepel met aanpassingen, persoonlijke aandacht, goed nagedacht over de reis

geen punten

Ronny en Katrien Cloquet

Een goede dienstverlening: iedere vraag wordt direct op een professionele wijze beantwoord. Snelle reactie, duidelijk. Het was een fijne en vlotte samenwerking!

Communicatie, samenstelling reis en route met perfecte variatie, aangename lodges, de betere campingplaatsen. Alles picco bello in orde! Prijs kwaliteit verhouding is in balans, we hadden het zelf niet beter gaan.

Getrouwheidsprogramma zoals bv kortingen bij het boeken van een volgende reis

Bas

Wij hebben een schitterende rondreis Namibie Botswana incl Victoria Falls geboekt bij Selfdrive 4x4.

We merkten dat je er bij het boeken van een dergelijke reis snel bij moet zijn,...

Persoonlijke contact en informatievoorziening.

Rogier Scholten

Prima, weten goed de weg in zuidelijk Afrika en zijn goed in staat maatwerk te leveren

Klantgerichtheid, dropbox, navigatiesysteem, goede rental car

Zanten Consultancy

In het kort uitstekend . De informatie vooraf incluis onze vragen werden snel en kundig beantwoord . De meet en greet info middag voor de aanvang van de reis is zeer aan te bevelen waardoor een goed...

Professionals die weten wat deze reis inhoud en kundig advies geven . Op maat vakantie kan worden afgestemd op de individuele eisen . Snelle reactie tijd in alle vragen en emailverkeer . Huurauto en kampeerspullen zijn in goede staat van onderhoud met kundig / vriendelijk locale ondersteuning .

GPS valt soms uit en routes soms niet up to date . Bij afhalen van de huurauto kan het druk zijn met lange wachttijd hierdoor . De luchtcompressor moet goed worden nagekeken want dit is een essentieel onderdeel voor offroading . ( wij hadden een defect luchtcompressor en dan wordt banden oppompen een lastige onderneming , vaak is lucht niet aanwezig bij de lokale benzinepompstations etc )

Marco & Diana

Via Selfdrive4x4 hebben we een one-way trip gemaakt van Johannesburg door Botswana naar Vic Falls, Zimbabwe. Alles was tot in de puntjes geregeld: de accommodaties waren top, de transfers allemaal...

Perfect georganiseerde reis, mogelijkheid tot het bijwonen van een informatie sessie vooraf wat wij echt een toegevoegde waarde vinden, direct antwoord op eventuele vragen. Ook merk je aan alles dat ze veel "Afrika-ervaring" hebben waardoor je ze goed kunnen adviseren.

Ik heb hier even over nagedacht maar kan geen verbeterpunten bedenken.. :-)