Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

anonymous

Prima ervaring, klantvriendelijk, goede service en goede auto

Snel reactie op mail; goede service verhuurbedrijf auto; prima auto

De foto's van ongelukken die bij het verhuurbedrijf hingen, hadden ze voordat we wegreden kunnen laten zien. De kans op ongeluk moet serieus genomen worden

Louis de Haan

Ze geven veel en duidelijk informatie. De papieren worden strak afgehandeld. De beschrijvingen zijn helder en realistisch. Prima

Strakke organisatie. Duidelijk over kosten en wat je kunt verwachten. Geen vraag is ze te veel.

Eigenlijk niets. Alles liep gesmeerd.

Eric Haeck

Wij zijn net terug van een 24 daagse self-drive door bijna heel Namibië, wat een fantastische ervaring, alle campsites geboekt door jullie waar zonder uitzondering fantastisch, op meerdere campsites... Wij zijn net terug van een 24 daagse self-drive door bijna heel Namibië, wat een fantastische ervaring, alle campsites geboekt door jullie waar zonder uitzondering fantastisch, op meerdere campsites hadden we de beste en mooiste plek, meest uitzonderlijke waren wel de campsite in Solitaire bij de guestfarm en de campsite bij Omboroko( campsite 1) niet normaal. Ook de auto via Asco was perfect. Tijdens de reis 2 lekke banden en een gebroken velg gehad en dit werd door Asco zeer snel en en accuraat opgelost, superservice vanuit Asco dus.
Ik kan dan ook iedereen aanraden om je reis te boeken bij 4x4 selfdrive!!!

Overzichtelijk en duidelijk

Kleiberf

Top

Reactiesnelheid En flexibiliteit

Iris Kokkeler

Zorgvuldig op maat gemaakte reis met snelle service.

Meedenken in keuzes
Goed bereikbaar, ook tijdens de reis
Voorafgaand uitgebreid doorspreken van de reis

In de dropbox waren maar een paar vouchers van de campsites/B&B in Namibië toegevoegd. Tijdens de reis werd hier vaak naar gevraagd.
De vouchers van Botswana waren wel compleet.

Persoonlijk: Wij vonden 4 nachten in Etosha iets te lang, 3 nachten was voor ons ook ruim voldoende geweest. Dit is denk ik een persoonlijke voorkeur.

Andy de Vos

Bedrijf heeft zaken (reisroute, reserveringen, autoverhuur) prima voor elkaar. De interactie met de klant is echter wel naar de zakelijke kant, mag dus wat persoonlijker. Ook de inhoudelijke... Bedrijf heeft zaken (reisroute, reserveringen, autoverhuur) prima voor elkaar. De interactie met de klant is echter wel naar de zakelijke kant, mag dus wat persoonlijker. Ook de inhoudelijke informatie over onderdelen van de reis kan nog aan kwaliteit winnen.

Alle formele zaken (reservering, autoverhuur) goed geregeld.

Zie boven:
- meer persoonlijke benadering
- betere inhoudelijke informatie/adviezen op onderdelen van het reisprogramma

Margot Kromhout

Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel... Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel snel vol is) dit keer besloten via Selfdrive4x4 te boeken. Het was een uitstekende balans tussen vastgelegde onderdelen en tips (overnachtingen, de auto en uitrusting, tips waar bijv. inkopen te doen) maar toch nog veel zelf in te delen tijd en echt zelfstandig op avontuur en het land ontdekken.
Onze bestemmingen waren altijd authentiek en hadden elk iets bijzonders, daar wordt zeker niet op bezuinigd. Had het zelf niet anders uitgezocht.

- Opbouw en uitgestippelde route van onze reis waren zeer doordacht: aan het begin uitdagend qua offroad (zoutpannen), zodat dat later op de reis alleen nog maar mee valt. Primitieve en luxere campsites wisselen elkaar af. Mooie opbouw en variatie qua wildlife, al is dat misschien ook een beetje geluk hebben.
- Hans en collega's zijn goed te bereiken, voor en tijdens de reis is er persoonlijk contact.
- Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over Bushlore en de (uitrusting van) onze Hilux.
- Informatie voorziening en administratieve processen: simpel, tijdig, duidelijk.

Als ik dan iets moet noemen:
- De dropbox staat vol met mappen die wel eens opgeruimd kunnen worden, en een deel van de info was niet van toepassing op onze reis
- Duidelijker aangeven wat er uitgeprint mee moet op reis en wat niet, het ging nu per toeval goed, maar voor hetzelfde geld had ik de vouchers alleen digitaal bij me gehad.

Door de jaren heen bieden Hans en Marco en de andere medewerkers adequate en ter zake doende hulp bij het vastleggen van de reis: Zowel voor de campingsites als ook in de communicatie met de... Door de jaren heen bieden Hans en Marco en de andere medewerkers adequate en ter zake doende hulp bij het vastleggen van de reis: Zowel voor de campingsites als ook in de communicatie met de autoverhuurmaatschappij.

Gedegen ervaring voor reizen door landen in Zuidelijk Afrika , ondersteund met dienstverlening zoals verstrekken van goede kaarten, GPS apparatuur etc.

Let op dat in zowel het reisschema, als ook op de vouchers de precieze aanduiding komt te staan van de naam van de camping of de lodge. In b.v. Namibië locaties rondom Twijffelfontein en rond de Brandberg zijn inmiddels meerder campings/lodges verschenen met bijna dezelfde naamaanduiding (b.v. White Lady B&B .....Brandberg White Lady …etc. ). Ook elders geldt dit: Etosha Safari Lodge vs. Etosha Safari Campsite). Dit schept onduidelijkheid in het zoeken met de GPS. We hebben zelfs beleefd dat we drie keer heen en weer werden verwezen omdat men onze reservering niet snel (genoeg) kon vinden vanwege de wat verwarrende Lodge v.s. Camping aanduiding op het voucher. Wees heel precies en consistent in deze naamgeving ook in de reisschema’s die als Excel file worden verstrekt en werk a.u.b. met namen die ook in het GPS systeem worden herkend. Tenslotte: In Windhoek worden straatnamen veranderd – Duitse aanduidingen door Afrikaanse vervangen: Dit werkt verwarrend bij zowel Google zoekacties als ook voor de GPS.

Prima ervaringen met het bedrijf, maar we hebben behalve een lekke band, ook geen problemen gehad.

Fijn dat je vooraf nog even al je vragen kunt stellen, zodat je goed voorbereid op reis gaat.

Alle campsites waren prima, de loges luxe, we voelden ons daardoor soms schuldig ten opzichte van de lokale bevolking. Achteraf hadden we wel iets minder loges gewild. De gamesites bij de loges zijn vaak erg mooi en voor ons al meer dan voldoende.
Alleen Dqae Qare San Lodge campsite vonden we maar matig, de hekjes van de gamesite waren allemaal kapot of omgevallen, kapotte bankjes, volle vuilnisbakken, benummering niet te lezen.
Het toiletgebouw was wel aan de buitenkant opnieuw geverfd en zag er van binnen redelijk uit.
Toch was het gevoel dat de boel verwaarloosd was.

Maaike

Erg prettig, snel en laagdrempelig in het contact.
Veel mogelijkheden en variaties. Helder in tips en adviezen. Reis door Namibie en Botswana gemaakt.

Snel en makkelijk contact
Goede adviezen en reisoverzicht.
Fijn totaalpakket met goede gps, reisgidsen, afkoop eigen risico etc.
Prachtige kampeerplekken en uitstekende auto