8.5/10
Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

C. Hobbelen

In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en...

Goede informatie vooraf en persoonlijk contact bij het opstellen van het reisplan

Angela

Geweldig! sinds de info sessie in ware wij ervan overtuigd dat ze de perfecte plaats was om onze reis te boeken, wij hebben ons niet vergist. De organisatie was perfect, alles goed geregeld. De...

- Goede communicatie altijd
- Goede prijs - kwaliteit
- Campings in de nationale parken
- Super auto!

- Graag reistijden meer accuraat (wij hebben altijd langer genomen)
- Graag coördinaten van alle campings/ parken van begin doorgeven., adressen werken niet altijd bij GPS

Lex de Gier

In September 2018 hebben wij als gezin (4 volwassenen) de reis van ons leven gemaakt, 4 weken rondgereisd door Nambie en Botswana. Mede dankzij de adviezen, tips, tricks en campsite / lodge...

De kennis en eigen ervaringen van Hans en Marco over Namibie, Botswana en Zimbabwe die ze delen is een absolute +. Zowel de uitgebreide schriftelijke informatie, het overleg tijdens het plannen van onze reis (de kennis van de campsites en lodges) alswel de voorgeprogrammeerde GPS, powerconverter en Lonelyplanet guide zijn extra's die je niet snel bij grotere organisaties krijgt. Value for money !!!

Geen tips of verbeterpunten voor Selfdrive4x4.com, wel tips voor beginnende Afrika reizigers: weet zeker dat je van autorijden houdt, toch echt wel avontuurlijk zijn ingesteld, sterk zelfoplossend probleem vermogen hebben !

M van zaanen

Wij hebben de samenwerking met dit bedrijf als erg prettig ervaren.
De medewerking bij het uitzoeken van de reisvolgorde was uitstekend en de uit voering ook. Alles was goed geregeld. wat...

het toesturen van een Garmin gps en omvormer vinden wij een plus punt(zie verbeterpunt)
ook het contact tijdens de reis is mogelijk en dat hebben wij als prettig ervaren.
ook dat ze weten wat het is om zo te reizen geeft een extra waarde om de reis hier te boeken.
extra pluspunt de opendag...

de informatie over geld pinnen in Botswana is zeer verouderd, geven aan dat het heel moeilijk is maar er zijn tegenwoordig overal pinautomaten die alle kaarten accepteren.

eventueel is het een optie om de extra toevoegingen (Garmin, Omvormer ed.) bij de auto in het land zelf te leveren , is nl al zo dat je koffer uitpuilt

verbeterpunt, geef bij de locaties gelijk de gps coördinaten in veel gevallen werkt dit beter dan de namen van de locaties en ook de instructies bij de Garmin hoe je de coördinaten gebruikt.

Alessio Suvaal

Fijne en persoonlijke aanpak met advies op basis van ervaring

Snelle en heldere communicatie, goede tips en advies over de route

Ramon van Dongen

Zeer prettige kennismaking met deze3 voor ons nieuwe organisatie.

De denken tot in details met u mee, vullen uw dropbox met veel informatie die van belang zou kunnen zijn.
Behulpzaam als het echt even nodig is.

Navigatie viel te vaak uit (had geen verbinding met de satelliet)
Niet Lonely Planet maar Insight Guide in Nederlands aan de klanten geven wellicht, leest iets makkelijker weg vermoedelijk.

Prima. Snel contact en direct reactie via mail/app, accomodaties waren steeds correct geboekt en bijgeleverde apparatuur als GPS en batterypack netjes geleverd en werkte allemaal prima.

snelle communicatie

af en toe gebruik van dropbox wat verwarrend. Soms ontvingen we vouchers dubbel. Kan ook aan onszelf liggen. Persoonlijk hou ik meer van een totaalpakketje aan het eind op papier in een enveloppe. Lekker old school...

We hebben een heerlijke tijd gehad in Namibië en Botswana. De organisatie was erg volledig en goed. Dat gaf rust tijdens de reis. Ook de dropbox waar alle info op verscheen was erg handig

Volledigheid in de informatieverstrekking: aantal km rijden, tijd die gereden wordt, wat te regelen vooraf. Alles was duidelijk
Veel variatie in overnachtingen van basic tot luxe.
Erg goede auto en een prettig verhuurbedrijf
Garmin vooraf

Soms erg zelf in de gaten houden of de reserveringen rond waren

Zeer positief! We kregen steeds snel antwoord op onze vragen. De gekozen campsites en de lodges waren perfect.

Je kunt merken dat er vanuit passie gewerkt wordt. Erg fijn om zulke enthousiaste mensen te ontmoeten.
Het product: autohuur en het boeken van campingsites/lodges vonden wij een mooie combinatie. De vlucht is prima zelf te regelen, daarintegen is het prettig dat je niet heel veel tijd kwijt bent met het zoeken en boeken van goede campingsites.

Wij hadden de Toyota Hilux gehuurd. Onze oudste zoon is lang ( nml 1.95). Hij paste niet achterin de auto ( of hij moest scheef gaan zitten). Als een gezin uit lange mensen bestaat, zouden wij adviseren een grotere auto te huren.

Wij zijn zeer tevreden! Zowel de auto (Toyota Hilux) als het bijbehorende materiaal waren comfortabel en van zeer goede kwaliteit!

Goede communicatie, zowel vooraf via de mail. Als ook ter plekke bij het ophalen: zeer hartelijke en professionele ontvangst en informatie.

Veger en blik toevoegen