Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Kirsten

Geweldig!

De reis kreeg volledig in overleg vorm. Hans is goed bereikbaar, heel handig als bijv. voor het eerst de tent opzetten niet lukt. Alles naar wens!

Het autoverhuurbedrijf dat namens selfdrive4x4 opereert gaf een fantastische auto mee maar de kampeerspullen hadden hun beste tijd al lang gehad.

Leon Verest

Super ondersteuning bij een avontuurlijke reis

goede organisatie, goede communicatie; leuke plekken die we zelf niet zouden hebben uitgekozen of hadden kunnen vinden; afspraken liepen precies zoals afgesproken en dat in Afrika!!! GPS via de... goede organisatie, goede communicatie; leuke plekken die we zelf niet zouden hebben uitgekozen of hadden kunnen vinden; afspraken liepen precies zoals afgesproken en dat in Afrika!!! GPS via de organisatie was zeer welkom en nodig.
De dropbox met documenten was handig.

We hadden een druk reisschema en wilden Namibie erbij betrekken. Achteraf gezien hadden we ons beter kunnen beperken tot Botswana ivm tijdschema en de PCR testen die we nodig hadden voor de... We hadden een druk reisschema en wilden Namibie erbij betrekken. Achteraf gezien hadden we ons beter kunnen beperken tot Botswana ivm tijdschema en de PCR testen die we nodig hadden voor de grensovergangen. Namibie was onze eigen wens, maar ik denk dat de organisatie ons directiever hierop had kunnen wijzen.

Melissa

Bijzonder avontuur in een bijzondere tijd. Goed geregelde reis, bij vragen snel antwoord en een fijn gevoel dat je iets van een 'achtervang' hebt bij een avontuur tijdens COVID.

Duidelijke communicatie, goede service, informatie online inzichtelijk, alles geregeld en uit handen genomen.

De netto reistijden zijn soms (veel) langer....is niet erg maar wij verkeken ons er soms op.

Martje

Namibië, goede adviezen in corona tijd.

Adviezen, meedenken, altijd bereikbaar en fijne mensen

Niks

S. Broekman

Al vaker met selfdrive 4x4 op reis geweest in zuidelijk Afrika. Steeds mooie op maat gemaakte reizen gemaakt waarbij we op mooie plaatsen overnachtten.

Goede en snelle communicatie per mail

Zou fijn zijn om ook telefonisch contact te kunnen hebben. Ik denk dat dit met COVID heeft te maken.

Gerard

Wij hebben Selfdrive4x4.com via het internet ontdekt en zijn zeer tevreden over hun werkwijze.

Flexibele opstelling, al je reiswensen worden met veel enthousiasme uitgevoerd. Tot vlak voor begin van de reis konden nog wijzigingen worden aangebracht. Je hebt als reiziger heel veel vrijheid... Flexibele opstelling, al je reiswensen worden met veel enthousiasme uitgevoerd. Tot vlak voor begin van de reis konden nog wijzigingen worden aangebracht. Je hebt als reiziger heel veel vrijheid tijdens de reis.

Onze reis ging van South Africa naar Botswana. Het zou handig geweest zijn om aan te geven welke grensovergang je zou moeten nemen. Door de Covid-19 periode waren namelijk meerdere grensovergangen... Onze reis ging van South Africa naar Botswana. Het zou handig geweest zijn om aan te geven welke grensovergang je zou moeten nemen. Door de Covid-19 periode waren namelijk meerdere grensovergangen gesloten tussen SA en Botswana.

Selfdrive 4x4

Heel positief

Persoonlijke benadering

Nvt

Selfdrive4x4.com

Zeer goed

Goede bereikbaarheid, denken mee, flexibel

Ga zo door

Maarten de Keijzer

Super goed en persoonlijk geregeld

directe communicatie, documenten in dropbox, goede keuze van routes en logies etc.

persoonlijke ervaringen van anderen bij logies vermelden

Survival school overleven

Prettige en duidelijk samenwerking

Super goeie huurauto's en Europese verzekering