Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Rick Hogenboom

In januari hebben wij een SelfDrive reis door Namibië gemaakt. Het contact van tevoren verliep heel soepel en voor vragen was Selfdrive4x4 altijd bereikbaar. Namibië is een fantastisch land om te...

Mailcontact / bellen; de informatie die ze kunnen verschaffen door ervaring.

Wij moesten ter plekke een Young Driver's Fee betalen die nog redelijk prijzig was. Selfdrive4x4 wist hier niets van af, maar samen is dit goed opgelost! Nu weten ze het wel voor komende (jonge) reizigers.

Wij hebben jullie bedrijf als positief ervaren goede service en persoonlijk contact

persoonlijk contact en snelle service

Op de website konden we de reis route met accommodatie niet direct vinden ....

Fabienne Toebast

Ontzettend vriendelijk en altijd snel met antwoord op alle vragen. Alles was tot in de puntjes geregeld en duidelijk voor ons.

Mooie reis, ontzettend gave locaties en campings. Alles goed geregeld en duidelijk.

Misschien tips geven voor een route, dan aangegeven op de kaart i.p.v. alleen schriftelijk zeggen via welke 'pass' te rijden. Dan weet je zeker dat je de mooiste route rijd en niet (per ongeluk) twee keer een heel stuk over dezelfde weg gaat.

Rico Meijers

Zeer korte lijnen en snelle reactie.

Bij de reislijst kan beter aangegeven worden voor hoeveel dagen er aankopen gedaan moet worden in de supermarkt. Nu zaten we bijna een dag zonder eten...

No-nonsense service van ervaren Afrika-reizigers

Veel praktische antwoorden over auto, routes en kaarten. De voorziening van navigatiesysteem en opladers kwamen goed van pas tijdens de reis.

Bereikbaarheid rondom de offerte

Fantastisch!

Duidelijke communicatie.

Bert Kok

Voorbereiding was prima. En onderweg was alles ook goed geregeld. Er was alleen niemand om ons op te halen van hetvliegveld. Asco liet zien meerdere keren gemaild te hebben en geen antwoord te...

Informatievoorziening vooraf

Omvormer voegt niks toe.
In de meet en Greet mag wat persoonlijker/ meer gevoel.
Reisschema info regel is erg beperkt. Handig als je weet dat er geen boodschappen mogelijkheid meer komt en dat in bepaalde delen Namibië geld opnemen alleen met credit card kan
Tip gedurende de reis een app sturen hoe het gaat.

Jan & Marjolein

We hebben de mooiste vakantie van ons leven achter de rug! We leerden selfdrive4x4 kennen via vrienden en waren meteen weg van de reisbeschrijving. Het is een ideale verdeling tussen het mooie...

Zowel de wagen - wij hebben als enige van de reizigers die we onderweg tegenkwamen geen enkel probleem ondervonden met onze wagen terwijl bij anderen meermaals een lekke band optrad, hun 4x4-functie uitviel, de keuken uit de wagen viel, de benzinetank lekte, ... - als de locaties waren één voor één onklopbaar. Een 4x4 is wel een absolute must! Dat je zowel in Etosha, Moremi als Chobe IN het park zelf logeert is van onnavolgbare meerwaarde. Door in het park zelf te logeren in Etosha heb je toegang tot de verlichte waterholes, iets waar onze vrienden die in een dure lodge sliepen buiten Etosha nog nooit hadden van gehoord. Bovendien kan je vanuit het kamp van het park gamedrives met gids maken voor zonsopgang en na zonsondergang wanneer zelf rijden verboden is. In Sesriem sliepen we vlakbij de ingang van het park richting Sossusvlei. De kampeerplek bij Spitzkoppe - hoewel de meest primitieve van de ganse reis - was qua locatie pure magie! Regelmatig hadden we onze private wc + douche op de verschillende campings. Initieel wilden we deze reis maken door te slapen in lodges. Achteraf gezien zou die reis in dat geval maar half zo mooi geweest zijn als ze nu was. Het kampeeraspect is een torenhoge meerwaarde bij deze reis! De afwisseling met het logeren in lodges was perfect verdeeld. Opgelet in Botswana: campings zijn niet omheind en er is geen bewaking dus een kampvuur maken om de dieren weg te houden is aangewezen. Niet voor bange zieltjes! ;-)
Overal waren de transfers perfect op tijd (iets wat zeker niet evident is bij het passeren van grensovergangen waarbij de ene chauffeur tot aan de grens rijdt en je voorbij de grens met een andere chauffeur de tocht verder zet).
Qua communicatie voorafgaand aan de reis kregen we per e-mail altijd onmiddellijk antwoord van de medewerkers van selfdrive4x4. Ook de lonely planet die we bij de boeking ontvingen was een heel grote hulp bij het voorbereiden van de vakantie. De meeste campings en lodges waar we logeerden waren hierin opgenomen, wat een geruststellend gevoel gaf. Ook de tips voor onderweg (bepaalde supermarkten, de Hoba-meteoriet, ...) werden ten zeerste geapprecieerd!

- Reizigers met weinig/geen ervaring met het rijden met een 4x4 op zandwegen kunnen misschien beter goed gebrieft worden over het type reis. Terwijl Namibië vrij vlot bereisbaar is, is Botswana toch een heel pak avontuurlijker. Als onervaren 4x4'ers hebben we de eerste dagen serieus gezweet op de zandwegen. En dan hadden we nog het geluk dat het regenseizoen op zich liet wachten dit jaar, wat normaal gezien voor heel wat modder zorgt op de weg.
- Ik informeerde bij jullie of het mogelijk was in Victoria Falls de tour naar Devil's Pool in Livingstone te boeken. Jullie bieden deze service niet aan. Het is echter perfect mogelijk om dit te regelen via de Bayete Guest Lodge waar we verblijven. Deze lodge heeft een lijst van een tiental activiteiten in de omgeving. Dit kan misschien nuttig zijn voor de andere reizigers.
- Bij het afhalen van de wagen waren ze niet op de hoogte dat we ook recht hadden op een GPS. We kregen echter meteen kosteloos een exemplaar mee, ze zouden het zelf regelen met onze organisatie.

4 Op Reis

Zeer fijne organisatie die al je wensen bewerkstelligd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede bereikbaarheid met sateliet telefoon gehad in onze noodsituatie van 44 uur vastzitten in de zoutpannen...

Bereikbaarheid is goed, soms moet je voicemail inspreken maar je krijgt via SMS binnen 5 minuten een reactie.

Bij auto verhuur bedrijven er op aan dringen dat er een high jack wordt meegeleverd.

Nick Bink

Goed. Contact was goed en de hele reiz zat goed in elkaar.

Het was fijn dat we een aangepaste reis konden krijgen, aangezien we niet de tijd hadden voor de 24 daagse trip.

Van te voren aangeven bij de reiziger nagaan of de reiziger een camping binnen of buiten het park wil.