Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Guusje Poot
Guusje Poot

De duidelijke communicatie en beantwoording van vragen hebben wij als zeer prettig ervaren. Bij aankomst In Windhoek stonden bij verhuurbedrijf Bushlore de 2 moderne en van alle gemakken voorziene 4x4's keurig op ons te wachten. Hier kregen we een gedegen uitleg (bijna 2,5 uur) over de werking van de auto's. Ook dit hebben we als zeer prettig ervaren waardoor we vol zelfvertrouwen op pad gingen. De auto's hebben geen mankementen vertoond op 1 lekke band na die we gelukkig kregen bij een benzinestation waar we de band hebben laten repareren. Daar werden ook de gastanks van de kooktoestellen bijgevuld wat wel even voor problemen zorgde. Bij het aansteken kwamen er alleen steekvlammen uit. Hierover een medewerker van Bushlore gebeld (we kregen een lijst met telefoonnummers mee voor het geval er zich calamiteiten zouden voordoen) die vertelde dat de tanks waarschijnlijk te vol waren getankt. Hij raadde aan om een hoeveelheid gas uit de flessen te halen waardoor de druk verminderde en we de flessen weer gewoon konden gebruiken. Dit bleek inderdaad het probleem te zijn. Ook dit 'probleempje' werd dus keurig opgelost.

Tip: Wij hebben zelf een oude telefoon uit Nederland meegenomen en in Namibië een simkaart gekocht zodat we, zonder extra kosten, bijvoorbeeld een campsite konden bellen of er nog plek was. Dit werkte prima en kost bijna niets!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring met selfdrive4x4.com! duidelijke informatie op de website alsmede het 'fysieke' contact via mail en telefoon. de infobijeenkomst afgelopen jaar in hilversum met zowel de organisatie als ervaren reizigers was erg zinvol en heeft ons doen besluiten onze reis via hen te boeken wat achteraf gezien een zeer juist besluit was. ook het toegezonden navigatiesysteem werkte feilloos, wat de reis door een onbekend land een stuk makkelijker maakte. de reis door namibië was fantastisch met alleen maar hoogtepunten.

Melle en Margriet
Melle en Margriet

Diversiteit van routes en accommodatie was super. Persoonlijke aanpassingen konden tijdens de reis nog worden aangebracht. Zeer uitgebreide informatie vooraf , tevens al vroegtijdig beschikbaar. Er is ruimte in het tijdschema om zelf route-elementen en/of bezienswaardigheden toe te voegen. Snelle actie vanuit Marco op zondagochtend om ervoor te zorgen dat we werden opgehaald om de auto te halen. Uitgebreide uitleg auto door Bushlore uitstekend

Het 06 nummer voor vragen tijdens de reis bleek van Hans te zijn die zelf op vakantie was, is niet handig. De afstand Palmwag - Opuwo is in 1 dag prima te doen. Een extra dag op Palmwag geeft je de mogelijkheid een Rhino safari te doen. Khowarib, mooie camping echter voegt niet veel toe. De navigatie vraagt om departementen om vervolgens de naam van je bestemming in te kunnen vullen. Wij hadden, op aanraden van een schrijver van een reisverslag een kaartje meegenomen met namen , bleek onmisbaar te zijn om de navigatie te kunnen bedienen. De slaapzakken die bij de auto horen zijn niet altijd afdoende gebleken tegen de toch wel koude nachten, gelukkig hadden wij thermo ondergoed mee genomen. Ik had een verdeeldoos meegenomen en lokaal een verlengsnoer van 20 m gekocht. Erg handig op een camping met stroom om oa je telefoons in de auto te kunnen opladen. De zakelijk doch correcte benadering mag voor zo'n reis iets persoonlijker, het is een beleving.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De reis zat heel goed in elkaar, je kunt duidelijk merken dat deze met kennis van het land (oa afstanden)is samengesteld. de aangeleverde zaken als route, route-informatie maar ook de apparatuur waren ruim op tijd in ons bezit.

Nelleke Plaisier
Nelleke Plaisier

De informatiedag was een goede dag om een beeld te krijgen van wat een selfdrive nu eigenlijk inhoudt; wat doe je wel , wat beter niet. Duidelijke passie bij de sprekers door ervaringsdeskundigheid; alsof we naar 'hun' gebied gingen trekken. Goede aandacht voor de verzekeringstechnische kant van het huren van auto's. No nonsens mentaliteit; plezierig.

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We kwamen in aanraking met dit bedrijf via internet. toen we belden met ons vakantiedoel en -wensen kregen we gericht advies en een route op maat gemaakt. door de informatiedag die georganiseerd werd, kregen we vertrouwen in dit bedrijf. de dropbox werd in de aanlooproute naar de vakantie gevuld met campingvouchers, benodigde info enz. elke camping verwachtte ons. gps navigatie had onderweg route-info die plezierig was. prettig bedrijf die alles voor onze 3 weekse vakantie uitstekend heeft gefaciliteerd!.

M. Beijer
M. Beijer

Veel kennis over de bestemming, bereikbaar tijdens de reis, handig systeem met dropbox voor alle documenten, gebruik van middelen als gps, drukmeter etc. dat vooraf werd toegestuurd, excel sheet met alle nodige info en belangrijke tips, op de juiste momenten ook even een B&B voor een warm bed en goede douche (en wifi voor de kinderen).

- In het excel sheet stond benoemd dat de shuttle service naar vic falls vanuit Senyati geboekt kon worden. Hier boden ze ook de river cruise over de chobe aan. Maar na rondvragen bij andere kantoren in Kasane bleek dat het boeken van zowel de river cruise als de vic falls via Senyati bijna twee keer zo duur was. We voelden ons daardoor een beetje belazerd. De receptie kon ook niet goed uitleggen waarom de prijzen bij hen zoveel duurder waren ('zo duur zijn we nou eenmaal'). Misschien niet meer adviseren of anders omschrijven.

- We vonden Tuli Block een mooi gebied, maar ook heel vreemd doordat bijna het hele gebied privaat was. Daardoor is het niet goed te bekijken. We belandden per ongeluk op een game reserve van iemand zonder dat we wisten dat we hier niet mochten komen en hadden een hoop gedoe met twee boeren die ons daar ontdekten. Ik zou andere reizigers beter adviseren hoe het daar werkt (niet van de hoofdweg of benoemen waar gamedriven wel kan). Wij kwamen er te laat achter dat we eerst 50 km de hoofdweg af moesten voor mooi gamedriven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed, goed advies over de route en alternatieven als iets niet mogelijk was, mooie overnachtingsplekken en snelle reactie via sms wanneer het nodig was. alles is helemaal volgens planning verlopen. voorafgaand aan de reis ook altijd bereikbaar voor alle vragen. goed en eerlijk advies.

Mooij
Mooij

Website eerlijk gezegd weinig geraadpleegd, goed overzicht van reizen maar direct contact opgenomen voor plannen van op maar gemaakte reis

Zie hierboven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede op maat verzorgde reis door namibie.
laagdrempelig en persoonlijk contact en meedenken zowel voorafgaand aan de reis als tijdens de reis.

margaret brugman
margaret brugman

snelle antwoorden en reacties per email, behulpzaam, transparant

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle goede en uitgebreide service.

Ryan
Goed (8/10)
Ryan

De open dag en makkelijke communicatie.

In periode van boeken was het erg druk, dat kon je af en toe merken in de kort maar krachtige communicatie. Niet al te hinderlijk.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Ryan,

Dank voor je mooie beoordeling. Ik verontschuldig mij altijd al op voorhand voor mijn manier van communiceren per mail of chat. Deze is altijd kort, bondig en vooral SNEL. Wij zijn altijd telefonisch te bereiken wanneer de klant even wat meer aandacht nodig heeft!

Met vriendelijk groeten,
Hans

Score voor Selfdrive4x4.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een goede ervaring met selfdrive gehad. de open-dag was zeer de moeite waard, er wordt een leuke presentatie gegeven en het uitwisselen van ervaringen met eerdere reizigers is ook erg waardevol. het boeken was zeer gemakkelijk en open voor suggesties (qua route). de apparatuur en handig gereedschap die je ontvangt voorafgaand aan de reis zijn dat stukje service waar je op wacht.

Klaas van der Horst
Goed (8/10)
Klaas van der Horst

Persoonlijk contact

Score voor Selfdrive4x4.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima reisschema gemaakt en betrouwbare organisatie.

Laurens
Laurens

De extra uitrusting die je van Selfdrive4x4 meekrijgt komt erg goed van pas. De Garmin met tracks for Africa software is een mooie aanvulling, al kun je je in Namibia met een kaart ook wel af.
De omvormer van 12 naar 230 is een uitkomst.

Het zou iets duidelijker mogen zijn dat er nogal wat dagen zijn dat je, als je de standaardreis volgt, eigenlijk vrijwel uitsluitend in de auto zit. Je zou de reis dan zodanig aan kunnen passen dat je ergens meer dan één nacht blijft.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De afhandeling van offerte, aanpassingen e.d. ging erg vlot. vragen via email werden meestal snel beantwoord. over het geheel genomen een prima indruk gekregen van dit bedrijf. .
in namibië werden we op iedere camping verwacht en was er dus plaats voor ons. de gekozen accommodaties zijn over het algemeen top al is ook 4x4seldrive natuurlijk afhankelijk van het aanbod..
de auto die je krijgt is een geweldig ding dat alle obstakels moeiteloos neemt.

Marijke Dieleman
Marijke Dieleman

Duidelijke informatie.

Misschien wat meer info over de routes zelf. Als ervaren Afrika-reiziger vind ik mijn weg wel, maar ik kan me voorstellen dat dat voor mensen die dit voor het eerst doen niet zo is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig contact en goede informatie.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2