Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Marit

Voor de tweede keer op reis met Selfdrive4x4, wederom prima ervaring! De reis zo kunnen uitzetten als wij bedacht hadden, enkel op (terecht) advies andersom, waarmee we nóg meer van Botswana en nu... Voor de tweede keer op reis met Selfdrive4x4, wederom prima ervaring! De reis zo kunnen uitzetten als wij bedacht hadden, enkel op (terecht) advies andersom, waarmee we nóg meer van Botswana en nu ook een leuk stukje Zimbabwe hebben gezien. Het groene seizoen bracht meer uitdaging (veel water- spannend soms, maar wel leuk!) en nauwelijks minder dieren. De Kalahari was helemaal voor onszelf alleen!

Veel kennis en ervaring, zowel mbt de bestemming als de selfdrive en het wildkamperen. Fijn om zelf ook alle documenten etc te hebben.

Silwane ligt behoorlijk uit de richting, waardoor het nog een eind over een echt slechte weg naar Vic Falls was. Het was heus een mooie stek, maar de route vanaf Kapula (erg leuk tented camp!)... Silwane ligt behoorlijk uit de richting, waardoor het nog een eind over een echt slechte weg naar Vic Falls was. Het was heus een mooie stek, maar de route vanaf Kapula (erg leuk tented camp!) bracht niet veel, dus wellicht was het toch handiger geweest om in die regio te blijven met evt een extra rondje daar? En dan via Robins camp naar VF? (Dit is natuurlijk ook super persoonlijk, maar misschien iets om juist daarom vooraf door te nemen?)

erik klomp

Goed feedback en
informatie voorziening !

Kennis van het gebied en overnachtingen / juiste afstanden en het aanvullende advies omtrent. Persoonlijk gesprek ook met Hans

1. Altijd adviseren bij lange trip om nieuwe achter banden te nemen. Wij kregen 9 mm mee maar die reden we op bij 3500 km op 1.8 bar en kregen 2 lekke banden omdat banden op waren. Had niet gehoeven... 1. Altijd adviseren bij lange trip om nieuwe achter banden te nemen. Wij kregen 9 mm mee maar die reden we op bij 3500 km op 1.8 bar en kregen 2 lekke banden omdat banden op waren. Had niet gehoeven als Ascot wist waar we gingen rijden
2. Vermelden dat er naast een high jacklift ook een hydralic lift door Ascot wordt meegeleverd. Achterband wisselen met high jacklift is een moeilijke klus en vereisd everaring. De extra hydralic jacklist stond niet op de lijst van autozaken van selfdrive en was ook niet vermeld door de Ascot. Zat verborgen achter de achterstoelen. Had een hoop gedoe gescheelt
3. Onderweg valt veel te zien. Waarom niet wat meer actiepunten in A4 format meeleveren over wat er onderweg te zien valt. En condities van de wegen in het algemeen. En ik zou na elke week een rustdag in plannen. We hebben swakopmund 2 dagen gedaan en Spitskoppe gecancelled bijvoorbeeld
4. Wat meer informatie over de moeilijke wegen of eventueel omrijden. Dag 11, 100 km echte off piste was serious driving, zou dit wel vermelden als je niet zon held ben om in zon verlaten gebied te rijden. Ook Dag 14 route zou ik bij heftige regen afraden en altijd checken met anderen om te zien of de weg goed . Nu ging het net vanwege de vele droge rivierbeddingen met scherpe randen.
5. Wat meer advies over de verschillende opties bij Ascot over no claim zodat je weet wat je tekent en wat nu precies de ASR verzekeringen vergoed. Selfdrive kan hier een opsomming van geven, banden, ruiten, deuken etc. Want het blijft verwarrend waarvoor je tekent en of ASR die nu wel allemaal vergoed.

Peter

Uitstekend

Goede ondersteuning, goed bereikbaar, snelle reactie en actie

Nee

Ben Graus

Wederom een fantastische reis gehad dankzij Selfdrive4x4

Ervaring en locaties in de regio

GPS coordinaten doorgeven van sommige locaties, soms waren deze niet te vinden in de GPS.

Lia van Nieuwenhuijzen

Schitterend samengestelde reis

Schitterende locaties om te overnachten

Een opstapje voor het achterwiel 🤭

Maurice Paulussen

Zeer deskundig, op eigen ervaring gebaseerd reisadvies. Goed luisterend naar onze wensen. Uitstekende begeleiding voorafgaand en tijdens de reis. Proxy teal-time respons bij vragen via Whatsapp.

Deskundig
Ervaren
Klantgericht - vertaalt onze wensen concreet naar een reisplan
Servicegericht - goede briefing vooraf en uitstekende beschikbaarheid/respons bij vragen tijdens de reis

Huurauto van Britz was gedateerd en niet zonder mankementen (USB op dashbord werkte niet, schokbrekers achter waren versleten, accu koelkast was versleten. Aantal zaken ontbraken ook, maar hebben... Huurauto van Britz was gedateerd en niet zonder mankementen (USB op dashbord werkte niet, schokbrekers achter waren versleten, accu koelkast was versleten. Aantal zaken ontbraken ook, maar hebben wij bij navraag alsnog meegekregen (compressor, houten balk om krik op te plaatsen).

Walter en Mariëlle van de Graaf

No-nonsense, eerlijk en toegankelijk bedrijf met ruime keuze en ervaring in selfdrive 4x4 vakanties in zuidelijk Afrika. Tijdens de reis via whatsapp dagelijks bereikbaar en er volgt altijd reactie.... No-nonsense, eerlijk en toegankelijk bedrijf met ruime keuze en ervaring in selfdrive 4x4 vakanties in zuidelijk Afrika. Tijdens de reis via whatsapp dagelijks bereikbaar en er volgt altijd reactie. Vooraf goed geïnformeerd door persoonlijke advies en een week voor vertrek navigatie tools en info ontvangen, een Teams meeting gepland met de laatste vragen en we hebben altijd het idee gehad dat we bij het juiste adres waren. Dat bleek ook wel na de rondreis in Namibië en Botswana van 25 dagen. Toppers zijn het met het juiste vleugje humor 😉

Eerlijk, goede communicatie, goed bereikbaar en ruime ervaring

Daar kan ik echt even niets voor verzinnen....

Selfdrive 4x4

Fantastisch

Hans, Marco en Esther ontzorgen je volledig. Er zat een mooie opbouw in de reis. Goeie accomodaties. Autoverhuurbedrijf Bushlore is ook super met overal klantvriendelijke vestigingen.

Wij hadden aan het begin van de reis niet foor dat Arebbush incl ontbijt was. Misschien even erbij zetten.

Kris Abeels

Hans heeft ons erg goed geholpen met het samenstellen, plannen en organiseren van onze selfdrive reis naar Botswana. Vlak voor vertrek was er ook nog een telefonisch overlegmoment waarin de laatse... Hans heeft ons erg goed geholpen met het samenstellen, plannen en organiseren van onze selfdrive reis naar Botswana. Vlak voor vertrek was er ook nog een telefonisch overlegmoment waarin de laatse vragen konden worden gesteld. Wij zijn erg tevreden.

Heel veel kennis en ervaring over en met Botswana

Ester & Sjoerd

Een fantastische reis door Namibie en Botswana, dankzij goede voorbereidingen en echte kennis van het gebied, de routes en de locaties!

Korte communicatie lijnen. Door alle informatie die we vooraf kregen hebben we ons goed kunnen voorbereiden en was het op reis alleen maar heel vet avontuurlijk genieten ! Echte kenners van het... Korte communicatie lijnen. Door alle informatie die we vooraf kregen hebben we ons goed kunnen voorbereiden en was het op reis alleen maar heel vet avontuurlijk genieten ! Echte kenners van het gebied. Hulpvaardig!

Tip, niet altijd kwam de ‘ aanwezige service of genoemde mogelijke activiteit overeen met info over een campsite’. Op zo’n avontuurlijke reis konden we ons prima aanpassen maar het had voor de... Tip, niet altijd kwam de ‘ aanwezige service of genoemde mogelijke activiteit overeen met info over een campsite’. Op zo’n avontuurlijke reis konden we ons prima aanpassen maar het had voor de verwende europeaan nog nèt t kleine verschil gemaakt als deze info up to date was.