Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Goed (8/10)

Akties voor het vastleggen van schemas en verblijfslocaties werden steeds goed vroegtijdig ondernomen, waardoor (onaangename) verrassingen - met gedwongen omzettingen in het reisschema door volboeking o.i.d.- uitblijven. Dit alles via een no-nonsense aanpak via moderne communicatiemiddelen (whatsapp, email, dropbox). Deze manier van werken werkt tijdens de vaak lange voorbereidingsperiode geruststellend en vertrouwenwekkend. Er wordt in Zuidelijk Afrika gewerkt met een degelijk en betrouwbaar autoverhuurbedrijf (Bushlore). Goede kwaliteit van de autos is hierdoor gegarandeerd.

In het aangeboden product - b.v. het excel schema van de uiteindelijk reisroute - zou hier en daar wellicht vroegtijdig iets meer detailinformatie kunnen worden ingebouwd. B.v. is het nuttig in de voorbereidingsfase inzicht te hebben in het preciese te rijden aantal km en/of een inschatting van de daarvoor nodige rijtijd of mogelijke waarde van interessante stoppunten. Dit soort ervaringsinformatie - tezamen met informatie die men zelf van het web kan opzoeken - maakt het mogelijk nog beter mogelijk een zo goed mogelijk individueel product, aan te bieden, ge-ent op persoonlijke smaak en voorkeur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 biedt adequate en deskundige hulp bij zowel het plannen van het reisschema, het regelen van de autohuur en het daarbij horende papierwerk (verzekeringen, transfers) en het vastleggen van de camping- en lodge-locaties.

Uitstekend (10/10)

-Deskundigheid van Hans Schoelink, hij laat je profiteren van zijn ervaringen.
-Snelle feedback op vragen.
-Goed inlevingsvermogen,
-Goede informatievoorziening zodat je optimaal voorbereid op reis gaat.

- Relatie tussen Selfdrive en Tsongabi travel verduideljiken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Organisatie van rondreis door namibie met 4x4. .
selfrdrive heeft de rondreis gepland, huur van auto bij bushlore en de overnachtingen geboek en geadviseerd over verzekeringen.

Zeer goed (9/10)

Hans Schoelink heeft een goede naam ter plaatse. Het noemen van de naam van het bedrijf was vaak al voldoende om in te checken op de dampsites.
Goed doordachte opbouw van de reis. Goede dagafstanden. Aankomst meestel begin van de middag zodat ook wat tijd was om rustig de omgeving te verkennen/ een gamedrive te doen.

Verdeling overnachtingen op kampeerplaatsen en B&B niet altijd logisch. B&B in Gantz was wat ons betreft overbodig. Kamperen was net zo gemakkelijk. Met 3 personen in de tent: er werd een matras op de grond bijgelegd, zonder klamboe. Ons reisgezelschap heeft er voor gekozen om gewoon in de daktent te slapen.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bedrijf biedt een goed doordachte reis aan met een goede opbouw en mooie kampeer lokaties. op vragen werd over het algemeen snel gereageerd.

Thijs
Thijs

- Snelle en duidelijke communicatie
- Meedenken met de klant

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super, een aanrader voor iedereen die een selfdrive reis wilt doen. goede communicatie, alles wordt voor je geregeld. en ze denken super goed mee en zorgen voor een optimale reis/tijd/afstand.

C.A. van Houwelingen
C.A. van Houwelingen

Goed contact via email en telefoon. Men weet waar men mee bezig is, de goede kennis van Namibië komt tot uiting in de geplande reis.
De gehuurde auto's via Asco waren prima.

Ofschoon de Lonely Planet wordt toegezonden, waar erg veel in staat, zou een beschrijving van de meest interessante punten op de uitgestippelde reis misschien handig zijn. De Lonely Planet is erg Amerikaans en sommige omschrijvingen kloppen niet erg meer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. de toegezonden route bracht ons via de garmin vaak tot voor de deur. accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer goed..
het blijft natuurlijk afrika, maar geen vervelende verassingen gehad.

Jean-paul den Boer
Jean-paul den Boer

Goede adviezen en hulp gebaseerd op ervaring

Gebaseerd op onze ervaring zou ik adviseren geen auto's meer te huren bij Britz

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle afhandeling van de reservering. goede communicatie voor en tijdens de reis. behulpzaam bij het vinden van oplossingen in geval van problemen en de financiële afwikkeling achteraf!.

Warner Tiemensma
Warner Tiemensma

Het persoonlijke contact. Zeer snelle reactie op vragen. Zeer goede adviezen, je merkt aan alles dat jullie echt weten waar je het over hebt. Jullie enthousiasme.

Jullie hadden ons gewaarschuwd voor de Kuku fence maar er zijn op veel meer plekken controle punten. O.a bij Palmwag. Toen we weggingen uit Palmwag controle gehad en waren we onze eieren kwijt. Maar ook al voor Kuku fence hadden we een controle.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat was alles prima geregeld. vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en lonely planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk de gps en oplader voor in de auto gedurende onze reis. in een woord uitstekend.

Kraaijeveld
Kraaijeveld

Bovenstaande combinatie

Navigatie voegt in namibie niets toe. Zou ik beter terug laten komen in aanbieding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Meerdere offertes aangevraagd. deze sprong er uit door de manier van verzekeren. samen met een goede prijs.

Marian Verhagen
Marian Verhagen

Alles goed geregeld.

Wij hadden een kapotte band en de pech dat deze maat erg moeilijk aan te komen was, hierin had voor ons gevoel misschien iets meer begeleiding gemogen op dat moment. Uiteindelijk was alles goed gekomen en lag er een ander wiel bij de vestiging in Kasane.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring was erg goed, alles goed geregeld en leuke accomodaties..
een erg complete auto van bushlore.

Goed (8/10)

Informatie voorafgaand aan de reis helder en compleet.
Uitrusting (GPS, kaart, stekkers) perfect op orde.
Toyota HIlux van goede kwaliteit. Volledig qua uitrusting.
Het enige maar belangrijke minpunt waren de uiterst slechte matrassen in de daktent van de auto.

Matrasjes in de daktenten waren helaas erg slecht.
Na 3 weken flink doorliggen op een harde plank waren we ondanks alle mooie ervaringen echt toe aan slaap en vakantie.

Zeer goede service ! .

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2