9.7/10

Johan

Al vele jaren klant bij dit geweldige bedrijf 👍
Vandaag stopte mijn dvr ermee na vele jaren naar super tevredenheid!
Via de chat weer klasse geholpen door Niels Boorsma (wat een...

In ons geval van begin tot het eind altijd super geholpen!

Marc

Duidelijke uitleg en ondersteuning, praktisch en kundig. Goede prijs en kwaliteit, ook aftersales is goed. Met name wat opstartproblemen gehad met de app-bediening en interne wifi. Goed opgelost.

Wim Ros

Heb vandaag contact gehad super goed geholpen.
Zeker een aanrader om hier te kopen.

anstelfood

Het bedrijf neemt de tijd om in de het offertestadium een goed advies neer te leggen met respect voor de wensen van de klant.

het geleverde camera systeem is makkelijk aan te sluiten en doordat de fabrikant de camera's vooraf programmeert is het systeem snel operationeel. De dome camera's zijn van uitstekende kwaliteit, zowel de helderheid alsmede de resolutie is prima. De behuizing van de camera's zijn mechanisch duurzaam gebouwd.
de telefonische bereikbaarheid en technische support is absoluut zeer goed.

Denniis vW

Snelle service, snelle verzending, klantvriendelijk, geven goed advies en besteld volgende dag netjes door meneer zelf thuis bezorgd...

Snel, klantvriendelijk, nemen de tijd voor je, oplossingsgericht

Wim Noet

Ik heb "Compleet pakket 6 x Sony 3MP IP POE vandaalbestendige Bullet camera" aangekocht.
De levering is vlot verlopen.
De installatie was echt gemakkelijk.
Ik had enkel wat...

Anton Vink

En geweldig bedrijf dat je heel vriendelijk helpt om al je problemen op te lossen.
Niets is te veel.

Dat men echt de tijd neemt om je alles uit te leggen en in mijn geval de recorder op afstand te installeren op mijn 2 computers
Vriendelijke mensen die alle tijd voor je hebben.
Grote klasse !!!!

Peter

Een prachtig bedrijf met uitstekende service. Twee keer gebeld en met vakkundige kennis het probleem opgelost.

Snelle levering en betrouwbaarheid van het product zijn zeer sterke punten.

Maes steven carp-repair

Wat een service. Dit is ongezien!!!
Ik had problemen om mijn systeem thuis te connecteren. Na een korte inlog is alles op punt gezet en werkt alles correct. Deze firma is een echte aanrader op...

Echte kennis van zaken

T de Boer

Door de aanschaf van een camera systeem en zeer goede uitleg en hulp.

Hebben wij ons resultaat op zeer korte termijn gehaald. De domheid van de inbreker om zowel
‘S nachts als...

Uitleg / verschillende opties .