9.7/10
9.5/10

Boris veenstra

Niks op aan te merken

wat je zou moeten verwachten denk

P.jansen

Vriendelijke mannen die me goed op weg hebben geholpen met het aanbevelen van een professioneel systeem.

Eerlijk

Patrick Krook DE BARBIER

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goede service

Merel van Lierop

Zeer kundig en klantvriendelijk bedrijf!

Ze denken proactief mee over installatie-opties. En zeer oplossingsgericht

Sjoerd Ritsma

Deskundig hulp mogen ontvangen ondanks het probleem met mijn meterkast ook meteen opgerllost alles draadloos wat makkelijk maakt vanwege geen kabels door het huis heen.

hulp

A.F.J. van Gils

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed

Snelle service

Jacob Wielinga

Goed systeem ontvangen en makkelijk te installeren. Als je een beetje technische bent dan zou je dit systeem volledig zelf kunnen ophangen. Top service gehad wat goed geholpen heeft met de... Goed systeem ontvangen en makkelijk te installeren. Als je een beetje technische bent dan zou je dit systeem volledig zelf kunnen ophangen. Top service gehad wat goed geholpen heeft met de installatie die ik dus zelf heb verzorgd. Thanks

makkelijk

Sonja bakker

Top service

Toppie

Rudi

Meerdere offertes aangevraagd bij verschillende partijen maar nooit wat kunnen ontvangen. Bij Securetech kreeg ik op dezelfde dag nog een leuk telefoontje met specialistische advies van Niels.

Netjes

Rosanne padt

Goed geholpen door dit bedrijf. Gegaan voor een color systeem met installatie. Dit middels hun plc adapters waardoor we geen kabels in huis hebben lopen. Vriendelijk team, kan het iedereen... Goed geholpen door dit bedrijf. Gegaan voor een color systeem met installatie. Dit middels hun plc adapters waardoor we geen kabels in huis hebben lopen. Vriendelijk team, kan het iedereen aanbevelen.

doet wat je verwacht van een bedrijf