Robert Weers

Hele goede communicatie en advies

Duidelijke site en goed bereikbaar voor advies

NL-IPV

Goede service en professionele begeleiding

Service

Gait Stoeten

Super sevice

duidelijke informatie

A.Dogan

Snel geregeld op tijd bezorgd. Kwaliteit van de cameras is zoals het hoort te zijn.

Alles

Aad van dam

Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen! Altijd netjes te woord gestaan en hulp op afstand zelfs na 10 jaar na aanschaf van de producten.

klant staat op 1

Michael Brantenaar

Koolstofmonoxide melder besteld, prima kwaliteit

Snelheid

Cryptoking

Na een lange zoektocht bij Securetech terecht gekomen. Door het vele aanbod heb ik me telefonisch laten adviseren door Wesley, prima op weg geholpen. De bestelling was zoals beloofd de volgende... Na een lange zoektocht bij Securetech terecht gekomen. Door het vele aanbod heb ik me telefonisch laten adviseren door Wesley, prima op weg geholpen. De bestelling was zoals beloofd de volgende werkdag in huis.

Deskundig advies

Robert

Prima ervaring

P.Veltman

Zeer slechte ervaring

Reactie Securetech.nl:

Klant heeft circa één jaar geleden een bestelling geplaatst en heeft contact met ons opgenomen omdat de verkeerde bevestiging schroefjes bij de beugel waren bijgesloten.
Wij hebben onder...
Wij hebben onder service nieuwe schroefjes verstuurd, echter omdat vooraf de verkeerde informatie is verstrekt, zijn dit vooralsnog niet de juiste schroefjes.
Dit werd al snel vervolgd door een gesprek met een niet al te "nette" toon (zacht uitgedrukt) naar onze collega die u tevens te woord staan om u te helpen. Door deze toon heeft mijn collega het gesprek moeten beëindigen en hebben wij niet de gelegenheid gehad om dit voor u alsnog op te lossen.
Onze drijfveer is altijd een tevreden klant, en doen hier werkelijk alles voor. Alleen als mijn collega's telefonisch niet met respect behandeld worden, dan hoeven wij u niet meer als klant.
Veel succes verder.
N. Boorsma

Rodney Amatkasmin

Superfijne ervaring!

Erg vriendelijk en dachten vooral mee over onze wensen