9.7/10

Wim Noet

Ik heb "Compleet pakket 6 x Sony 3MP IP POE vandaalbestendige Bullet camera" aangekocht.
De levering is vlot verlopen.
De installatie was echt gemakkelijk.
Ik had enkel wat...

Anton Vink

En geweldig bedrijf dat je heel vriendelijk helpt om al je problemen op te lossen.
Niets is te veel.

Dat men echt de tijd neemt om je alles uit te leggen en in mijn geval de recorder op afstand te installeren op mijn 2 computers
Vriendelijke mensen die alle tijd voor je hebben.
Grote klasse !!!!

Peter

Een prachtig bedrijf met uitstekende service. Twee keer gebeld en met vakkundige kennis het probleem opgelost.

Snelle levering en betrouwbaarheid van het product zijn zeer sterke punten.

Maes steven carp-repair

Wat een service. Dit is ongezien!!!
Ik had problemen om mijn systeem thuis te connecteren. Na een korte inlog is alles op punt gezet en werkt alles correct. Deze firma is een echte aanrader op...

Echte kennis van zaken

T de Boer

Door de aanschaf van een camera systeem en zeer goede uitleg en hulp.

Hebben wij ons resultaat op zeer korte termijn gehaald. De domheid van de inbreker om zowel
‘S nachts als...

Uitleg / verschillende opties .

andre jurriens

Prima advies, mooi product ontvangen

de telefonische hulp is perfect. Twee keer gebeld (een keer voor aanschaf, een keer voor onstellingen) en uitstekend te woord gestaan en geholpen bij mijn vragen.

Wouter Engelen

Topservice aan een eerlijke prijs. Levering is extreem snel: vrijdag, in de late namiddag online besteld, zaterdag al in huis!
Producten (Premium IP pakket) is beter dan verwacht!

Zeer behulpzaam, ook na de levering en betaling!
Snelle levering!
Eerlijk!

Ard

Door de positieve reviews heb ik voor Securetech gekozen om mijn bewakingscamera's te kopen.
Bij de installatie door mijzelf ondervond ik enkele problemen die ik telefonisch met een...

Goede uitleg bij wat je van plan bent en daarbij het best kan kopen.

Hans

Prima bedrijf
snelle levering van de bestelling

zeer vakkundige uitleg via de telefoon hoe je h.e.a. op je smartphone moet installeren .

Bas de Kleijn

Zeer goed, klant is hier belangrijk.

Door eigen toedoen de instellingen verkeer gezet, gebeld en er werd meteen actie ondernomen en 2 min later werkte alles perfect.