Remco Velthof

Goede ervaring telefonisch goed bereikbaar
Een bevestiging als er een bestelling geplaatst zou niet verkeerd zijn
Ook als er een onderdeel niet voorradig is de klant een mail sturen

H Brinker

Accurate info aan de telefoon. Duidelijke website. Zou wel prettig zijn een uitgebreide nederlandse installatie handleiding voor alarmsysteem als download toe te voegen aan de website. Heb die nu... Accurate info aan de telefoon. Duidelijke website. Zou wel prettig zijn een uitgebreide nederlandse installatie handleiding voor alarmsysteem als download toe te voegen aan de website. Heb die nu elders gevonden.

Martin Tichelaar

Bestelling werd netjes en snel verzonden. Alles compleet plug en play. Niks op aan te merken.

Ackermann

Goed, snel, vakkundig

Joost de Visser

Super service!

Praktijk voor Veiligheid

Fijne en snelle service. Professioneel advies. Ze denken altijd mee voor oplossingen.

Diana

Goed geleverd, niets op aan te merke
n

Nick

Prima bedrijf, levering netjes

Jeff Tjon

Telefonisch goed bereikbaar, je wordt altijd goed en netjes te woord gestaan. Helaas heb ik wel vanaf zaterdag 4 december op mijn tweede bestelling gewacht door de leveringsproblemen van twee... Telefonisch goed bereikbaar, je wordt altijd goed en netjes te woord gestaan. Helaas heb ik wel vanaf zaterdag 4 december op mijn tweede bestelling gewacht door de leveringsproblemen van twee camera's. Telefonisch met Wesley een goede afhandeling besproken waarbij een win-win situatie is ontstaan. Ik heb twee duurdere type camera's en een ophangbeugel voor in de plaats gekregen. Vandaag zijn ze afgeleverd. Door goede oplossing te bieden, en wel thuis te geven, raad ik securetech aan als leverancier van een camera bewakingssysteem.

Fa Workprof

Snelle levering, goede kwaliteit en een perfecte aftersales