Joey Visser

Na 1,5 jaar had ik gebeld voor ondersteuning en ben prima en geduldig te woord gestaan

Johan S

Scherpe offerte ontvangen voor een camera systeem met installatie. Na mijn akkoord konden de heren al vrij snel aan de slag. Het systeem is netjes opgeleverd en tevens hebben de installateurs mij... Scherpe offerte ontvangen voor een camera systeem met installatie. Na mijn akkoord konden de heren al vrij snel aan de slag. Het systeem is netjes opgeleverd en tevens hebben de installateurs mij het systeem nog uitgelegd.

O. vd Graaf

Duidelijke informatie op de website

Jacobs S uit België

Al eerder voor een andere locatie hier besteld, wederom voor mijn nieuwe zaak een systeem besteld. Nu heb ik alles overzichtelijk in mijn App en kan ik alles bekijken

Visser

Na telefonisch contact ben ik goed op weg geholpen naar een beveiligingssysteem voor mijn woning

L

Prima bedrijf met goede kennis!

Bart Vergers

Super goede service, zeer goed advies vooraf bij mijn aankoop van camera’s. ben zeer tevreden over het beeld resultaat als ik iemand in mijn kring hoor over het opzoek zijn van camerabeveiliging... Super goede service, zeer goed advies vooraf bij mijn aankoop van camera’s. ben zeer tevreden over het beeld resultaat als ik iemand in mijn kring hoor over het opzoek zijn van camerabeveiliging weet ik jullie te vinden!

Fred

Zeer goede uitleg en adviezen van Bart! Snelle levering en fantastische camera's meer dan tevreden.

Leo Schuurman