Erik grens

Goed en netjes behandeld

Ron Bergman

Deskundig, geduld, bereikbaar en altijd opzoek samen met mij naar de beste oplossing. Door de extreme warmte / kou (sneeuw) overgang ‘n klein beetje vocht voor het lensje. Op advies / aanwijzing van... Deskundig, geduld, bereikbaar en altijd opzoek samen met mij naar de beste oplossing. Door de extreme warmte / kou (sneeuw) overgang ‘n klein beetje vocht voor het lensje. Op advies / aanwijzing van Niels van Securetech het camerabolletje met beleid open geschroefd. Na ‘n dag (binnen 24 uur) kreeg ik via DHL ‘n nieuw (bol) front toegestuurd. Deze gelijk gemonteerd en de camera weer op zijn plek gemonteerd buiten. Nu weer fantastisch scherp beeld. Ben super blij met de goede ondersteuning en service. Voor mij krijgen ze het rapportcijfer 10! Groet Ron Bergman, Assendelft

Thomas

Mijn systeem vervangen van 6 jaar geleden. De service is net als jaren geleden nog steeds uitstekend

J. Huijsen

Goed en duidelijke informatie op jullie website. Inmiddels 2 systemen van jullie voor mijn bedrijven en ik ben hier zeer tevreden over

Hans Riet

Ik ben echt een leek als het neerkomt op computers, maar ik ben prima geholpen door de support

Lisa

Niks op aan te merken

WvE

Ook camera's nodig? U hoeft niet verder te zoeken. Bij Securetech worden de camera's snel geleverd en vakkundig opgehangen. Eindelijk een bedrijf met correcte service. Absolute aanrader.

Praktijk voor Veiligheid

Zeer goede service