Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Masterstone BV

Een zeer prettige werkrelatie met dit bedrijf. De werknemers van Searchflow zijn altijd zeer betrokken als het gaat om de advertising voor Facebook. Frequent worden er afspraken gepland om het... Een zeer prettige werkrelatie met dit bedrijf. De werknemers van Searchflow zijn altijd zeer betrokken als het gaat om de advertising voor Facebook. Frequent worden er afspraken gepland om het e.e.a. te bespreken omtrent de advertising. Het bedrijf denkt goed mee en staat altijd paraat wanneer er vragen zijn.

Creatief, Deskundig advies, Vriendelijk, Goeie Feedback.

Stage Roads

Goed georganiseerd bedrijf met kennis van zaken. Bij vragen of opmerkingen altijd snel antwoord. Kortom zeer tevreden!

RWB Water Systems

Vanaf het eerste contact een duidelijke boodschap m.b.t. tot de ontwikkeling van onze website en online marketing strategie.

Duidelijke communicatie, korte lijnen, snel handelen, kwalitatief werk

Etmaal technici

Prettig, persoonlijk en vooral helder

schakelen erg snel

4TheCompagnie BV

Wij werken nu ruim 2 jaar naar volle tevredenheid samen met SearchFlow. Het zijn kundige en fijne mensen om mee samen te werken. Er is heldere communicatie en ze doen wat ze beloven!

Heldere communicatie en komen na wat ze beloven

Thijs Blikmans Sportcentrum Obifit

Laagdrempelig en direct
Prettige samenwerking 👍🏻

Bereikbaarheid en snelheid van handelen

iPhone Repair Twente

Zeer goed contact met SearchFlow ca elke maand een update, goed contact met vast contact persoon. Luisteren goed naar onze wensen, en komen met goede ideeën. Daarnaast adviseren ze ons erg goed!... Zeer goed contact met SearchFlow ca elke maand een update, goed contact met vast contact persoon. Luisteren goed naar onze wensen, en komen met goede ideeën. Daarnaast adviseren ze ons erg goed! Makkelijk in omgang
Wij zijn ZEER tevreden!

Searchflow heeft ons online echt een vette boost gegeven!

Vagtechniek

Adwords en optimalisatie website in Google

Marthijn Groenewoud

Wij werken al langere tijd samen met Searchflow en het is mooi bedrijf met kennis in huis en staat klaar met raad en daad

Vakkennis , flexibiliteit , vertaling van de wensen van de klant naar concrete acties

Betrokken bedrijf en goede resultaten