Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Green Personeelsdiensten

Prettig contact, korte lijnen en voldoende kennis van seo en internet marketing. Een partner die zich richt op MKB ondernemers, waar ik mij persoonlijk prettig bij voel. Tevens belangrijk item dat... Prettig contact, korte lijnen en voldoende kennis van seo en internet marketing. Een partner die zich richt op MKB ondernemers, waar ik mij persoonlijk prettig bij voel. Tevens belangrijk item dat Searchflow geen relatie aangaat met een directe concurrent van Green Personeelsdiensten.

Korte lijnen en doen wat je zegt.

René Geelen

Zeer vriendelijk, persoonlijk gericht en maatwerk. Regelmatig (minimaal maandelijks) contact over vorderingen en wensen.

Persoonlijk gericht en regelmatig contact.

CijferMeester Accountant

Toegankelijk, deskundig team met kennis van zaken

Zijn deskundig en snel

Voordeeltafels.nl

Perfect, zeer tevreden met onze nieuwe website !

Digirec

Ik heb prettig contact met de medewerkers van Searchflow.
Er wordt niet volgens vaste contracten gewerkt, maar in goed overleg met elkaar wat heel prettig werkt.
Er wordt meegewerkt,...
Ik heb prettig contact met de medewerkers van Searchflow.
Er wordt meegewerkt, meegedacht en geoptimaliseerd.

Geen strakke contracten, maar gewoon doen wat mogelijk is in overleg met elkaar.

Teamsportfabriek.nl

Zer snel handelen

Goed advies, handelen zeer snel.

Lief&Zo

Searchflow heeft een hele frisse website met webwinkel voor mij gemaakt voor een goede prijs. Hele fijne mensen om mee samen te werken!

Creatief
Laagdrempelig
Lossen snel zaken op

WTA Luchttechniek B.V.

Prettig no-nonsense contact, laagdrempelig met een mooi resultaat.

Deskundig, flexibel.

André Nienhuis

Korte lijntes, en goede communicatie. Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Vincent

Hele prettige ervaring met Searchflow. Volledige ontzorging van al mijn online marketing campagnes. Fijne communicatie met professionele medewerkers en positief resultaat.

Deskundig, fijne communicatie. Goed resultaat