Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Pascal Haarhuis

Wij werken nu ruim een jaar naar alle tevredenheid samen met Searchflow. Een enthousiast en gedreven team met veel kennis en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Heldere communicatie, snelle reacties en goede informatie overdracht

Robert

Ontzettend klantgericht bedrijf. Vooral het proactieve advies en de betrokkenheid van de marketeers maakt de samenwerking met Searchflow heel prettig.

Klantgericht en proactief.

Bart Polman

Searchflow is een zeer geschikt bedrijf als het gaat om het stage lopen. Hier heb ik in een halfjaar tijd enorm veel geleerd van zowel de begeleiders als van de collega's. Daarnaast word je erg... Searchflow is een zeer geschikt bedrijf als het gaat om het stage lopen. Hier heb ik in een halfjaar tijd enorm veel geleerd van zowel de begeleiders als van de collega's. Daarnaast word je erg gewaardeerd en word je vriendelijk behandeld. Voor mensen die opzoek zijn naar een stageperiode, kan ik Searchflow zeker aanraden!

Mariel Ganzeboom

SearchFlow ondersteunt ons bij online campagnes en het beter vindbaar worden met hulp van SEO en SEA.
SearchFlow is een betrouwbare en betrokken partner.

Meedenkend en flexibel

KARA

Een fijne samenwerking. Het zijn nuchtere, vlotte mensen die goed weten wat ze doen.

Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Door de fijne samenwerking voelt het heel collegiaal. Ze zijn goed bereikbaar en ze reageren snel!

IMS

Prettige samenwerking, helder in de communicatie en het geven van adviezen.

Proactief zijn in het najagen van deadlines, het geven van statusupdates en contact leggen met andere externe partners zonder dat wij hoeven te fungeren als 'doorgeefluik'. Dit werkt voor ons... Proactief zijn in het najagen van deadlines, het geven van statusupdates en contact leggen met andere externe partners zonder dat wij hoeven te fungeren als 'doorgeefluik'. Dit werkt voor ons prettig en wat wij zoeken in een samenwerking.

Johan van de Pol - Pontifexx

Searchflow heeft voor ons de website gemaakt (www.pontifexx.nl) en daarnaast helpen zij ons mee met de SEA en SEO van het bedrijf.

Met Searchflow kun je duidelijke afspraken maken en die worden ook nagekomen. Er wordt een goede eerste opzet gemaakt en daarna gaat het bijsturen ook enorm snel, vaak een reactie binnen een dag!... Met Searchflow kun je duidelijke afspraken maken en die worden ook nagekomen. Er wordt een goede eerste opzet gemaakt en daarna gaat het bijsturen ook enorm snel, vaak een reactie binnen een dag! Het fijne van Searchflow is ook dat zij enorm zelfredzaam zijn, dus als er wat aan beeld of video materiaal aangepast moet worden pakken ze dat gewoon even mee. Lekker handson en pragmatisch. Heel blij mee.

BTK Kraamzorg

Een prima en jong enthousiast team

Frank Weijers / Wijnproeverijbox.nl

Deskundig advies waarin ze mij ontzorgen in online marketing zoals SEO, SEA en Facebook. Iedere maand krijg ik netjes een overzicht met de behaalde prestaties en welke werkzaamheden er worden... Deskundig advies waarin ze mij ontzorgen in online marketing zoals SEO, SEA en Facebook. Iedere maand krijg ik netjes een overzicht met de behaalde prestaties en welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.

Deskundigheid. Fijne communicatie. Vakkennis.

Tanja Kaya sieraden

Erg goed bedrijf, duidelijk, gestructureerd en fijn tarief.