Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Johan van de Pol - Pontifexx

Searchflow heeft voor ons de website gemaakt (www.pontifexx.nl) en daarnaast helpen zij ons mee met de SEA en SEO van het bedrijf.

Met Searchflow kun je duidelijke afspraken maken en die worden ook nagekomen. Er wordt een goede eerste opzet gemaakt en daarna gaat het bijsturen ook enorm snel, vaak een reactie binnen een dag!... Met Searchflow kun je duidelijke afspraken maken en die worden ook nagekomen. Er wordt een goede eerste opzet gemaakt en daarna gaat het bijsturen ook enorm snel, vaak een reactie binnen een dag! Het fijne van Searchflow is ook dat zij enorm zelfredzaam zijn, dus als er wat aan beeld of video materiaal aangepast moet worden pakken ze dat gewoon even mee. Lekker handson en pragmatisch. Heel blij mee.

BTK Kraamzorg

Een prima en jong enthousiast team

Frank Weijers / Wijnproeverijbox.nl

Deskundig advies waarin ze mij ontzorgen in online marketing zoals SEO, SEA en Facebook. Iedere maand krijg ik netjes een overzicht met de behaalde prestaties en welke werkzaamheden er worden... Deskundig advies waarin ze mij ontzorgen in online marketing zoals SEO, SEA en Facebook. Iedere maand krijg ik netjes een overzicht met de behaalde prestaties en welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.

Deskundigheid. Fijne communicatie. Vakkennis.

Tanja Kaya sieraden

Erg goed bedrijf, duidelijk, gestructureerd en fijn tarief.

Masterstone BV

Een zeer prettige werkrelatie met dit bedrijf. De werknemers van Searchflow zijn altijd zeer betrokken als het gaat om de advertising voor Facebook. Frequent worden er afspraken gepland om het... Een zeer prettige werkrelatie met dit bedrijf. De werknemers van Searchflow zijn altijd zeer betrokken als het gaat om de advertising voor Facebook. Frequent worden er afspraken gepland om het e.e.a. te bespreken omtrent de advertising. Het bedrijf denkt goed mee en staat altijd paraat wanneer er vragen zijn.

Creatief, Deskundig advies, Vriendelijk, Goeie Feedback.

Stage Roads

Goed georganiseerd bedrijf met kennis van zaken. Bij vragen of opmerkingen altijd snel antwoord. Kortom zeer tevreden!

RWB Water Systems

Vanaf het eerste contact een duidelijke boodschap m.b.t. tot de ontwikkeling van onze website en online marketing strategie.

Duidelijke communicatie, korte lijnen, snel handelen, kwalitatief werk

Etmaal technici

Prettig, persoonlijk en vooral helder

schakelen erg snel

4TheCompagnie BV

Wij werken nu ruim 2 jaar naar volle tevredenheid samen met SearchFlow. Het zijn kundige en fijne mensen om mee samen te werken. Er is heldere communicatie en ze doen wat ze beloven!

Heldere communicatie en komen na wat ze beloven

Thijs Blikmans Sportcentrum Obifit

Laagdrempelig en direct
Prettige samenwerking 👍🏻

Bereikbaarheid en snelheid van handelen