Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie
9.5/10

iPhone Repair Twente

Zeer goed contact met SearchFlow ca elke maand een update, goed contact met vast contact persoon. Luisteren goed naar onze wensen, en komen met goede ideeën. Daarnaast adviseren ze ons erg goed!...

Searchflow heeft ons online echt een vette boost gegeven!

Vagtechniek

Adwords en optimalisatie website in Google

Marthijn Groenewoud

Wij werken al langere tijd samen met Searchflow en het is mooi bedrijf met kennis in huis en staat klaar met raad en daad

Vakkennis , flexibiliteit , vertaling van de wensen van de klant naar concrete acties

Betrokken bedrijf en goede resultaten

Menzing Modulen & Engineering

Uitstekend bureau en een aanvulling op ons marketingteam. Staan altijd klaar en hebben goede ideeën om de online marketingactiviteiten te verbeteren.

Myrthe

Een uitstekende marketing partner. Searchflow denkt goed mee met ons bedrijf en zorgt voor goede online resultaten. Wij zijn zeer tevreden met de online prestaties; het is de investering meer dan...

Leuke samenwerking. Alle tijd en ruimte om van gedachten te wisselen in een informele sfeer.

H. Hovens

Fijne samenwerking met goede groep specialisten!

Snel contact, goede kennis van zaken, directe communicatie

Christian

Searchflow is een heel positief meedenkend bedrijf. Vragen worden snel en adequaat opgepakt! Heel goed bedrijf.

Verfshoppen.nl

Korte lijnen, goede communicatie en snelle reactie

SpellenVariant

Ik kan de samenwerking met SearchFlow als erg prettig, persoonlijk en professioneel omschrijven.

- Korte lijnen, en persoonlijk contact
- Staan altijd met advies klaar en bij vragen worden deze goed en duidelijk opgevolgd
- Een goede workflow met een duidelijk strategie waar je wat aan hebt, tegen een goede prijs