Deskundigheid
Medewerkers
9.5/10
Communicatie

Mariel Ganzeboom

SearchFlow ondersteunt ons bij online campagnes en het beter vindbaar worden met hulp van SEO en SEA.
SearchFlow is een betrouwbare en betrokken partner.

Meedenkend en flexibel

KARA

Een fijne samenwerking. Het zijn nuchtere, vlotte mensen die goed weten wat ze doen.

Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Door de fijne samenwerking voelt het heel collegiaal. Ze zijn goed bereikbaar en ze reageren snel!

IMS

Prettige samenwerking, helder in de communicatie en het geven van adviezen.

Proactief zijn in het najagen van deadlines, het geven van statusupdates en contact leggen met andere externe partners zonder dat wij hoeven te fungeren als 'doorgeefluik'. Dit werkt voor ons prettig en wat wij zoeken in een samenwerking.

Johan van de Pol - Pontifexx

Searchflow heeft voor ons de website gemaakt (www.pontifexx.nl) en daarnaast helpen zij ons mee met de SEA en SEO van het bedrijf.

Met Searchflow kun je duidelijke afspraken maken en die worden ook nagekomen. Er wordt een goede eerste opzet gemaakt en daarna gaat het bijsturen ook enorm snel, vaak een reactie binnen een dag! Het fijne van Searchflow is ook dat zij enorm zelfredzaam zijn, dus als er wat aan beeld of video materiaal aangepast moet worden pakken ze dat gewoon even mee. Lekker handson en pragmatisch. Heel blij mee.

BTK Kraamzorg

Een prima en jong enthousiast team

Frank Weijers / Wijnproeverijbox.nl

Deskundig advies waarin ze mij ontzorgen in online marketing zoals SEO, SEA en Facebook. Iedere maand krijg ik netjes een overzicht met de behaalde prestaties en welke werkzaamheden er worden...

Deskundigheid. Fijne communicatie. Vakkennis.

Tanja Kaya sieraden

Erg goed bedrijf, duidelijk, gestructureerd en fijn tarief.

Masterstone BV

Een zeer prettige werkrelatie met dit bedrijf. De werknemers van Searchflow zijn altijd zeer betrokken als het gaat om de advertising voor Facebook. Frequent worden er afspraken gepland om het...

Creatief, Deskundig advies, Vriendelijk, Goeie Feedback.

Stage Roads

Goed georganiseerd bedrijf met kennis van zaken. Bij vragen of opmerkingen altijd snel antwoord. Kortom zeer tevreden!

RWB Water Systems

Vanaf het eerste contact een duidelijke boodschap m.b.t. tot de ontwikkeling van onze website en online marketing strategie.

Duidelijke communicatie, korte lijnen, snel handelen, kwalitatief werk