André van Elmpt

Prima, geen problemen ook niet met betalen.

nee

M v hooren

Snelle service netjes verpakt

Verheijen

Eerste levering was snel, tweede levering laat op zich wachten

Snelle bezorging

hendrikx

Heb een goede ervaring, snel geleverd

Voor oudere is het moeilijk, misschien een pagina met alleen spullen voor ouderen

Prettige site en snelle afwikkeling.

Bestelde tas was niet voorzien van binnenkarton zoals bij een normale fietstas. Zou ivm de stevigheid wel wenselijk zijn.

Adema

Winig positiefs over te zeggen

Track wn trace codes werken niet
Geen telefooncontact mogelijk
Geen mail over datum levering. In tegenstelling tot vermelding op website betaling achteraf niet mogelijk
Heel...
Track wn trace codes werken niet
Geen telefooncontact mogelijk
Heel vreemd o,dat ik al vele jaren alle betalingen doe via afterpay. En zo kan ik nog wel even doorgaan

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Beste klant. Dank voor uw review waar wij best wel van zijn geschrokken! want wij herkennen de door u geschetste problemen totaal niet, getuige ook de vele positieve reviews en het mooie cijfer... Beste klant. Dank voor uw review waar wij best wel van zijn geschrokken! want wij herkennen de door u geschetste problemen totaal niet, getuige ook de vele positieve reviews en het mooie cijfer welke klanten ons hebben gegeven.
Wij zijn weliswaar alleen via de chat of email bereikbaar, maar hebben geen bericht van u ontvangen. Waarom de track & trace in u geval niet werkte weten wij niet, want bij ons werkt deze gewoon prima. Ook is achteraf betalen via Afterpay mogelijk, maar zij hebben uw aanvraag geweigerd kunnen wij zien. Wat daarvan de reden is, is vanwege privacy wetgeving voor ons niet zichtbaar.
Wij vinden het spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en vragen u bij deze dan ook vriendelijk om alsnog contact met ons op te nemen, zodat eventuele klachten kunnen worden opgelost.
Groeten team scootmobieleasy.nl

S. de Boer

Snelle levering en goedkoper dan bij ander bedrijf met vergelijkbaar product.

Aart Marchal

Zeer klantvriendelijk ontvangen. Alles werd keurig netjes uitgelegd. Absoluut geen verkoop praatjes. Is ook tijdens de aankoop met ons mee gedacht vwb wat kleine veranderingen o.a zachtere bandjes.... Zeer klantvriendelijk ontvangen. Alles werd keurig netjes uitgelegd. Absoluut geen verkoop praatjes. Is ook tijdens de aankoop met ons mee gedacht vwb wat kleine veranderingen o.a zachtere bandjes. Deze konden er gelijk onder gezet worden voor een leuke prijs. Top. Mijn volgende scootmobiel gaat hier ook gekocht worden.