Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Irene Koenen

De auto van mijn dochter van VS naar NL verscheept via SCL. Een fantastische ervaring met dit bedrijf. Tijdens het hele proces werden wij zeer goed op de hoogte gehouden en eventuele vragen werden... De auto van mijn dochter van VS naar NL verscheept via SCL. Een fantastische ervaring met dit bedrijf. Tijdens het hele proces werden wij zeer goed op de hoogte gehouden en eventuele vragen werden allen binnen 24 uur beantwoord. Gelukkig bestaan er nog bedrijven zoals SCL die de relatie met de klant serieus nemen! Met name het contact met Anniek en Daphne was zeer prettig en duidelijk. Echt top!!

Aanbevelingen

SCL is zeer zeker aan te raden voor het transport van auto's!!

Nixon

Via SCL heb ik een voertuig vanuit Canada naar Nederland laten komen. Het ging om een complexe import (erfenis) en eigenlijk was SCL niet alleen tijdens de offerte fase prettig om mee te werken... Via SCL heb ik een voertuig vanuit Canada naar Nederland laten komen. Het ging om een complexe import (erfenis) en eigenlijk was SCL niet alleen tijdens de offerte fase prettig om mee te werken (dank Rogier!) maar ook tijdens de uitvoering (dank Roy!). Ze communiceren goed en voegen ook daad bij het woord. Ophalen zelf ging ook soepel. Er was wel wat vertraging bij het inklaren maar dat kwam met name door de douane. SCL schakelde snel over op een andere partner waarmee het alsnog snel tot een goed einde kwam.

Aanbevelingen

De juiste douane partner gelijk bij het begin haken. Maar ik kan me voorstellen dat dit lastig is en per import verschilt.

Dutchglobe

Ik heb mijn nieuwe auto aangekocht in the USA. Helaas behoorlijke vertraging door de enorme drukt maar goedc en accuraat geholpen met juiste papieren en berichten over de voortgang.
Met name...
Met name Roy verdient een pluim voor zijn betrokkenheid.
Levering bij de Lexus dealer in zwolle precies op het afgesproken tijdstip. Klasse!

Rikus de Mooij

Spijt als haren op mijn hoofd… 11 weken nadat ik mijn auto in Oman (Midden-Oosten) heb ingeleverd is ‘ie nu op weg naar India. De beloofde “6 tot 8 weken” tot aflevering is al overschreden en het... Spijt als haren op mijn hoofd… 11 weken nadat ik mijn auto in Oman (Midden-Oosten) heb ingeleverd is ‘ie nu op weg naar India. De beloofde “6 tot 8 weken” tot aflevering is al overschreden en het eind is nog lang niet in zicht nu mijn auto de verkeerde kant op gaat.

Aanbevelingen

Zoek een “echte” agent in het Midden-Oosten. Kennissen hebbeb een lokale shipper gebruikt en hun auto was in 6 weken over (vertrok 15 april, het kan dus wel)

Ik heb al vroeg vragen gesteld over het gebrek aan voortgaan maar dat werd steeds afgedaan met “congestion” en andere excuses: volgens mij is er nooit serieus opgevolgd. Het resultaat is er naar….

J. van Berkum

Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte mbt de status van transport

Clever Mobile

I looked for someone who can buy the car from Autohero Netherland and sell import and delivery it to Poland. I contacted a lot of companies from Netherland but Andreas from SCL Rotterdam was the... I looked for someone who can buy the car from Autohero Netherland and sell import and delivery it to Poland. I contacted a lot of companies from Netherland but Andreas from SCL Rotterdam was the only one person who answered and helped me.

Aanbevelingen

I can recommend it to everyone.

Everything is OK

Swinckels Holding

Top

Top

Bresseleers

Zeer correcte en snelle opvolging .

Zeker aan te bevelen.

Geen idee alles verliep perfect met mijn dossier

Shell medewerker

Auto verscheept van Qatar naar Nederland. Duidelijke informatie en hebben precies geleverd conform afspraken. Goede communicatie tijdens het gehele proces.

Aanbevelingen

Toegevoegde waarde van Dubai kantoor niet duidelijk. agent in Qatar stuurde een ‘ fixer’ naar het politie kantoor waar het export certificaat werd verstrekt, die het process in Qatar niet goed leek... Toegevoegde waarde van Dubai kantoor niet duidelijk. agent in Qatar stuurde een ‘ fixer’ naar het politie kantoor waar het export certificaat werd verstrekt, die het process in Qatar niet goed leek te kennen en zeer slecht engels sprak.(

Zie hierboven

Joost Last

Goede communicatie en reguliere updates. Snel en efficiënt. USA auto door SCL opgehaald en in Schiedam geprepareerd voor keuring en op NL kenteken gezet. Duidelijke en redelijk geprijsde offerte.... Goede communicatie en reguliere updates. Snel en efficiënt. USA auto door SCL opgehaald en in Schiedam geprepareerd voor keuring en op NL kenteken gezet. Duidelijke en redelijk geprijsde offerte. Erg tevreden en ga SCL zeker vaker gebruiken.

Geen.