Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

HEKO dienstverlening

Offerte laten maken €2400 en 6/8 weken m’n auto kwijt
Nu ondertussen al ruim 20 weken m’n auto kwijt en alle offertes bij elkaar zit ik nu ronde de €15.000,00

Nee

Controleer de auto beter voor u een offerte maak en kom niet achteraf met nog 6 offertes

Y.L.

Onprofessioneel van A tot Z

Aanbevelingen

Ik weet niet waar te beginnen.
Onze ervaring was een grandioze flop fan A-Z

Toon wat empathie

T. Mars

Een zeer adequaat bedrijf met de juiste expertise, die ons heel erg goed heeft geholpen in een zeer kort tijdsbestek: een spoedgeval. Met hun expertise hebben zij ons veel geld bespaart (m.b.t. een... Een zeer adequaat bedrijf met de juiste expertise, die ons heel erg goed heeft geholpen in een zeer kort tijdsbestek: een spoedgeval. Met hun expertise hebben zij ons veel geld bespaart (m.b.t. een andere expediteur).

Aanbevelingen

Gezien de beschrijving van onze ervaring zegt dit natuurlijk alles over dit bedrijf.

N.v.t.

Otto Tromp

Zeer slecht

Aanbevelingen

Maak waar wat je op je website vermeld

Neem inderdaad foto's bij het ophalen en controleer of de juiste documenten erbij geleverd worden.

Reactie SCL Rotterdam:

Beste meneer Tromp,
Allereerst betreuren we het ten zeerste dat u een slechte ervaring hebt gehad met onze
Beste meneer Tromp,
dienstverlening. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen. We nemen feedback van onze klanten zeer serieus en streven ernaar om problemen snel en effectief op te lossen.
Zoals reeds besproken willen we hier een oplossing voor treffen, maar we kunnen u helaas telefonisch en per e-mail niet bereiken. Onze klanttevredenheid staat voorop, en we willen er alles aan doen om uw zorgen aan te pakken en uw ervaring te verbeteren. Kunt u ons laten weten of u het probleem inmiddels heeft kunnen oplossen? We horen graag of er nog zaken zijn waarbij we u kunnen ondersteunen of verbeteren.
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren en hopen dat we een kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met SCL Rotterdam aanzienlijk positiever zal zijn.
Mocht u de kwestie nogmaals willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail. Of, als u dat wenst, maken wij graag een persoonlijke afspraak met u om onder het genot van een kop koffie tot een passende oplossing te komen.
SCL Rotterdam

Peter-Paul Rebel

Topbedrijf, doen alles voor de klanten.

Alles top.

Nou, de service eb afwikkeling was zo goed, dat het bijna vals zou zijn om hier iets te typen. Maargoed, als ik echt per se wat zou moeten noemen, dan misschien iets meer de klant op de hoogte... Nou, de service eb afwikkeling was zo goed, dat het bijna vals zou zijn om hier iets te typen. Maargoed, als ik echt per se wat zou moeten noemen, dan misschien iets meer de klant op de hoogte stellen, zodat de klant zelf niet telkens hoeft te bellen. Maargoed, ik was een uitzondering en had er stress bij, wellicht ben ik geen maatstaf.

Pendragon

Uitstekende afwerking van import auto uit UK

op USA gericht, graag ook wat info over UK

op USA gericht, graag ook wat info over UK

Steven Ploem

Professioneel, service gericht, snelle communicatie. Doen wat ze beloven. Fijn en efficient process.

Aanbevelingen

Graag een volledig overzicht van wat wel én wat niet door SCL georganiseerd kan worden bij het importeren van autos naar Nederland.

Had graag gezien dat SCL ook de auto techniek volledig van USA naar Nederlandse specificaties had kunnen overzetten. Ik heb dit nu nog bij de Nederlandse dealer moeten regelen met aanzienlijke... Had graag gezien dat SCL ook de auto techniek volledig van USA naar Nederlandse specificaties had kunnen overzetten. Ik heb dit nu nog bij de Nederlandse dealer moeten regelen met aanzienlijke kosten die onvoorzien waren.

Herman

Prima service en strakke afhandeling. Als particulier onze auto's uit USA laten transporteren & importeren. Van begin tot eind geen zorgen gehad.

Aanbevelingen

Het zou prettig zijn als de verwachte doorlooptijd voor transport inzichtelijk gemaakt kan worden.

Philip

SCL Rotterdam is een zeer professioneel bedrijf voor het invoeren van je auto vanuit USA. De begeleiding, advies en services zijn uitmuntend. Technisch zijn ze zeer bekwaam om je auto door de RDW... SCL Rotterdam is een zeer professioneel bedrijf voor het invoeren van je auto vanuit USA. De begeleiding, advies en services zijn uitmuntend. Technisch zijn ze zeer bekwaam om je auto door de RDW goedgekeurd te krijgen.

Uitstekend bedrijf

Een stappenplan voor alle documenten en procedures die je nodig hebt om een auto uit de USA in te voeren

Caroline

Goede service. Goede communicatie en afhandeling van het hele proces