Kwaliteit van de poster

Jos Oosting

Snelle verwerking en leuk om vooraf eem preview te kunnen krijgen van de poster op de gewenste plek

Reina Icke

Prettig.
Regelmatig contact gehad i.v.m. juiste resultaat.

Marjo van Caldenborgh

Prachtige tuinposter op plectieglas alsof je een echte doorkijk naar een tuin hebt prima verpakt en vlugge levering

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je uitstekende review! We vinden het fijn te horen dat je decoratie naar wens is en wensen je veel plezier van je nieuwe uitzicht.

Ruxt

Duidelijke site waarop je veel keuzemogelijkheden hebt voor het formaat

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor het beantwoorden van de vragen en de uitstekende beoordeling.
Het is goed om te horen dat de site duidelijk is en dat onze keuzemogelijkheden goed uitgelicht zijn. Hartelijk dank!

Corinne Alewijnse

Zeer positief!

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je uitstekende review over ons bedrijf en onze posters, kerstdorpachtergrond!

Lucy Straver

Op zondag besteld. Maandagochtend al reactie. Poster kon aangepast worden voor beter resultaat. Heel blij met de poster!

Reactie Schuttingposter.nl:

Fijn dat de poster helemaal naar wens is! Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling en veel plezier van je nieuwe uitzicht met de hortensia's! Gr. Dorien

Ton Kremer

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor het invullen van het review! We wensen je heel lang plezier van je nieuwe uitzicht met doorkijk naar de zwanen. Gr. Dorien

Rog

Super service!

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en de uitstekende beoordeling! Heel veel plezier van je prachtige canvas-schilderij! Vriendelijke groet, Dorien

Derk Docter

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor het invullen van onze vragenlijst en je beoordeling van de kwaliteit van de poster, info over het verloop van de order, klantvriendelijkheid en reactiesnelheid.