Kwaliteit van de poster

Wilma Patje

Prima....overzichtelijke site......duidel8uke communicatie over de prijs...

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en de zeer goede beoordeling van onze dienstverlening. We wensen je lang plezier van je winterlandschap!

Yvonne vd Mark

Super geholpen, schuttingposter heeft er alles aan gedaan om het pakket op tijd te leveren.

Wim Slabynck

Fantastische service

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw mening over onze dienstverlening te plaatsen over de voor u gemaakte Kerstdorp-achtergrond. Wij stellen dit bijzonder op prijs.
Mocht u in de gelegenheid zijn ons een foto sturen van het eindresultaat dan vinden wij dit erg leuk! Graag zien wij u terug bij een volgende bestelling, wellicht een tuinposter. Vriendelijke groet en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dorien.

Petry Brokke

Jullie uitstekende persoonlijke service. En een goede kwaliteit van de poster. De lange levertijd was niet jullie schuld maar lag geheel bij de post. Maar ik had gelukkig ruimop tijd besteld dus...

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze vragenlijst met betrekking tot de aan u geleverde Kerstdorp-achtergrond in te vullen. Wij stellen uw persoonlijke en zeer positieve reactie bijzonder op prijs. Wij hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft en wensen u een voorspoedig 2019!

Josée

Zeer goede communicatie. Wordt gezocht naar de beste oplossing.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze vragenlijst met betrekking tot de aan u geleverde tuinposter in te vullen. Wij stellen uw persoonlijke en zeer positieve reactie bijzonder op prijs. Wij hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft en wensen u een voorspoedig 2019!

Petry Brokke

Jullie service en goede kwaliteit.
Het lag niet aan jullie dat ik een week heb moeten wachten.

Klomp

Ik ben niet ontevreden

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze vragenlijst met betrekking tot de aan u geleverde Tuinposter in te vullen. Wij stellen uw persoonlijke reactie bijzonder op prijs. Wij hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft en wensen u een voorspoedig 2019!

FAJM Timmermans

Goede en snelle service

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van onze vragenlijst met betrekking tot de aan u geleverde tuinposter. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en wensen u een voorspoedig 2019!