Kwaliteit van de poster

Heleen van Espen

We zijn heel tevreden over Schuttingposter.nl

N Van Hooff

Heel goed, alleen de vervoerder had zijn werk beter kunnen doen.

Mart van der Linden

Goede, duidelijke uitleg en voorbeeldenpresentatie

Patty van Heist

Zeer goed! Fijn contact. Goede service en eerlijke prijs.

Margret & Jacques Lijmbach

We hebben dit product gevonden door een internet search. De beloften zijn waargemaakt en de prijs kwaliteit verhouden is erg goed. Opvallend was de persoonlijke betrokkenheid bij het controleren van... We hebben dit product gevonden door een internet search. De beloften zijn waargemaakt en de prijs kwaliteit verhouden is erg goed. Opvallend was de persoonlijke betrokkenheid bij het controleren van de kwaliteit van het eindproduct. Alles bij elkaar zijn we erg tevreden met de hele gang van zaken.

Annie Peeters

Op mijn flyer stond 10% korting maar als je een bezoek brengt aan de zaak niet. Mijn bestelling was maar meer dan 400 euro waarom dan niet?

Reactie Schuttingposter.nl:

Dank voor het invullen van het review. En voor de hele mooie foto's die we mochten ontvangen van de posters in de tuin.
Omdat je de vraag over korting stelt in deze beoordeling, leggen we dat...
Omdat je de vraag over korting stelt in deze beoordeling, leggen we dat graag hier uit. De korting die vermeld staat op folders van bijvoorbeeld de Bloem en Tuin beurs in Nuenen, is uitsluitend voor bestellingen die rechtstreeks in onze webshop worden gedaan, zonder enige tussenkomst van of fotobewerkingen door onze medewerkers.
Zoals je hebt mogen ervaren, duurt een showroombezoek gauw een uurtje of meer. Voor de extra werkzaamheden en aanpassingen hebben we niets gerekend. De tijd zien we als service en we maken graag samen met klanten de mooist mogelijke posters, waarbij we tijd noch moeite sparen.
We wensen jullie veel en lang plezier van de mooie posters,
Dorien

Debbie van Rooijen-Posthouwer

Zeer goed en een heel goed advies over de afmetingenvan de tuinposter