Kwaliteit van de poster

Kampinga

Terugkerende positieve ervaring. Fijn meedenken en initiatieven volop.

Ingrid Kok

We zijn heel tevreden over dit bedrijf. Goede communicatie, met uiteindelijk een product dat helemaal naar onze zin is.

Ontevreden Klant

Product besteld als kado, helaas een dubbel kado. Bestelling kon niet meer retour. Veel geld kwijt voor niets.

Reactie Schuttingposter.nl:

We begrijpen dat je teleurgesteld bent omdat we je niet van dienst konden zijn.
We begrijpen dat je teleurgesteld bent omdat we je niet van dienst konden zijn.
Onze posters worden, op sommige uitzonderingen na, volledig op maat gemaakt. Je kunt bij ons zelf je hoogte en breedte bepalen. Het voor ons vrijwel onmogelijk om een op maat gemaakte poster aan een andere klant te verkopen. Daarom kun je deze ook niet retourneren. Dit staat vermeld op onze website. Daarnaast is het ook bij wet beschreven.
Het is goed dat je dit in je review vermeldt. Deze wettelijke regel is van toepassing op alle op maat gemaakte producten die je (online) bestelt.
Jammer dat je onze klantvriendelijkheid hierdoor slechts 1 ster waard vindt, maar heel sportief dat je de kwaliteit van de poster 5 sterren geeft!

kees koevoets

Kan niet beter heel goede survers vriendelijk en een heel mooi reseltaat als je een poster wilt deze aan kan niet beter

Irma Woensdregt

Het duurde wat langer dan ik dacht maar het was ook een giga grote schuttingposter.
We zijn er erg blij mee, eindelijk weer mooie kleuren in de verte en diepte.

Heleen

We zijn heel erg tevreden over schuttingposter.nl. Klantvriendelijk en hele goede service

Madelon

Wat een verademing, goed communicerende klantenservice. Er is meegedacht en een snelle levering van een mooi product. Kortom zeer tevreden!!