Kwaliteit van de poster

Eric en Nicole Fijten

Er is werkelijk alle moeite gedaan om ons aan deze mooie schuttingposter te helpen met zelfs de gaten op de plaats waarbij dat graag wilde hebben.

Reactie Schuttingposter.nl:

Heel graag gedaan :). We gaan voor maatwerk tot en met de laatste ring !
Heel graag gedaan :). We gaan voor maatwerk tot en met de laatste ring !

Anja

Perfect, heel goeie service. Niet lang gewacht en een schitterende poster geleverd

Yvonne

Goede ervaring.
Tuinposter met eigen foto is scherp en erg mooi geworden.
Goed advies en er werd meegedacht over het formaat.
Het mail contact was erg persoonlijk , niet van die...
Goede ervaring.
Tuinposter met eigen foto is scherp en erg mooi geworden.
Goed advies en er werd meegedacht over het formaat.
Het mail contact was erg persoonlijk , niet van die standaard antwoorden.
We gaan er zeker vaker bestellen.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Fijn dat alles naar wens is. We wensen je veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht. En graag tot een volgende keer!

Hans Vav de Gevel

A.R. de Weger

Uitstekende adviezen waardoor onze tuinposter goed tot recht komt.

Henk van Bragt

Heel positief. Vanaf het begin. Ontvangst was heel goed. Voelde gelijk wat wij wilden. Afhandeling heel goed.

Ad Spitters

Positief.zeer meedenkend in oplossingen. Snelle reactie op mails etc.