Kwaliteit van de poster

Astrid Mosch

Top

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling van onze dienstverlening!

Anita Hoed

Vriendelijk,meedenkend,goede oplossingen een aanrader

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van het review en de uitstekende beoordeling!

Jan de Groot

Persoonlijke begeleiding bij het uitzoeken van foto en omlijsting. Gemoedelijk sfeer. Snelle levering, zelfs mooier dan gedacht.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst en de uitstekende beoordeling.
Jullie hadden al een hele mooie serre en het luxe textieldoek met aluminium frame komt daar uitstekende tot zijn recht. We hebben je foto's bij onze projecten geplaatst en deze zijn zichtbaar onder https://schuttingposter.nl/portfolio/textielframe-met-doek-japanse-tuin/
zodat ook anderen het prachtige resultaat kunnen zien.
Nogmaals bedankt en heel veel plezier van jullie nieuwe uitzicht.
Groeten, Dorien & Charles

Jan Vahlkamp

Echt super. De tuinposter ziet er ook echt super realistisch uit. Ik had een doorkijkje naar buiten. Een van mijn gasten vroeg of het houtwerk van het raam echt was, zo goed ziet het eruit. Echt top... Echt super. De tuinposter ziet er ook echt super realistisch uit. Ik had een doorkijkje naar buiten. Een van mijn gasten vroeg of het houtwerk van het raam echt was, zo goed ziet het eruit. Echt top kwaliteit.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk bedankt voor het invullen van onze vragenlijst en de uitstekende beoordeling.
Onze doorkijkjes hebben inderdaad een realistisch effect en ik vind het erg leuk om te horen dat ze dachten dat het een echt houten raam is :).
Heel veel plezier van je nieuwe uitzicht!

Marijke van Gerven-van Rees

Kerstdorp achtergrond kwam beschadigd aan, gemaild naar leverancier met foto's erbij en de volgende dag een reactie op gehad dat ze een nieuwe kerstdorp achtergrond gingen op sturen en de... Kerstdorp achtergrond kwam beschadigd aan, gemaild naar leverancier met foto's erbij en de volgende dag een reactie op gehad dat ze een nieuwe kerstdorp achtergrond gingen op sturen en de beschadigde hoefde ik niet te retourneren. Paar dagen later had ik de nieuwe kerstdorp achtergrond zonder beschadiging binnen gekregen. Dus ben heel erg tevreden met de vlotte afwerking en de vriendelijkheid via de mail.

Reactie Schuttingposter.nl:

Er kan inderdaad weleens iets beschadigd raken bij het transport. Dat kunnen we helaas niet voorkomen. Maar vanzelfsprekend zorgen we dat de klant alsnog een onbeschadigd exemplaar ontvangt. Een... Er kan inderdaad weleens iets beschadigd raken bij het transport. Dat kunnen we helaas niet voorkomen. Maar vanzelfsprekend zorgen we dat de klant alsnog een onbeschadigd exemplaar ontvangt. Een mail met foto's is dan alles wat nodig is, en een beetje geduld en begrip.
Aan alles is ruimschoots voldaan en we wensen je heel veel en lang plezier van je kerstdorp achterwand! En alvast veel bouwplezier en fijne kerstdagen :).

Ed Boshuizen

Goed meegedacht door schuttingposter. Werd gebeld met de vraag of ze het in 2 delen zouden leveren met ringen rondom, aangezien het over een deur en doorlopende schutting moest (wilde het zelf in... Goed meegedacht door schuttingposter. Werd gebeld met de vraag of ze het in 2 delen zouden leveren met ringen rondom, aangezien het over een deur en doorlopende schutting moest (wilde het zelf in 2en snijden).

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Wanneer we denken dat we een verbetering in het eindresultaat kunnen bewerkstelligen, zullen we dit altijd proberen met een telefoontje of een... Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Wanneer we denken dat we een verbetering in het eindresultaat kunnen bewerkstelligen, zullen we dit altijd proberen met een telefoontje of een mailtje. En dat pakte goed uit :). Graag gedaan en wellicht tot een volgende keer.

T S

In samenspraak goed overleg over bevestigen

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Fijn dat alles naar wens is. We wensen je veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht.

Aad S

Prima. Bestelling was niet direct te leveren, maar dit werd per omgaande gemeld inclusief de mogelijkheid om te annuleren.
Product op toegezegde datum afgeleverd en voldoet helemaal aan mijn...
Product op toegezegde datum afgeleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en de uitstekende beoordeling. Fijn dat alles naar wens is.

peter vriens

Goede technische kennis en advies van beeld bewerking tot montage.
reactie snelheid mobiel en e-mail mag iets vlotter.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Fijn dat alles naar wens is. Je mail werd inderdaad niet direct beantwoord; reden was dat er meer tijd nodig was om tot het perfecte voorbeeld... Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst. Fijn dat alles naar wens is. Je mail werd inderdaad niet direct beantwoord; reden was dat er meer tijd nodig was om tot het perfecte voorbeeld te komen. Maar even een mailtje van ons hierover was op zijn plaats geweest :). Gaan we beter doen :). We wensen je veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht.

Marije Schippers

Top!