Kwaliteit van de poster

Aart

Zeer positief. Keurig verpakt en goed aangekomen.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en de uitstekende beoordeling!

JJM Serpenti

Een topbedrijf, wij hadden een bestelling gedaan en tot de conclusie gekomen dat we er nog twee nodig hadden het bedrijf heeft gebeld of dat wel goed was en uiteindelijk hebben ze voorgesteld om het... Een topbedrijf, wij hadden een bestelling gedaan en tot de conclusie gekomen dat we er nog twee nodig hadden het bedrijf heeft gebeld of dat wel goed was en uiteindelijk hebben ze voorgesteld om het in spiegelbeeld te printen.
Fijn dat er nog mensen meedenken 👍

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor jullie uitstekende review van Schuttingposter.nl! De beschrijving is uitgebreid en dat is zowel voor ons als voor toekomstige klanten fijn om te lezen.
We wensen jullie veel...
We wensen jullie veel en lang plezier van het nieuwe uitzicht.
Vriendelijke groet, Charles en Dorien

NB/AH

Ervaring was supergoed. Wij hadden een idee voor een poster maar dit was geen standaardmodel telefonisch overleg gehad (foto van de plek waar het komt te hangen meegenomen. Showroom bezocht en de... Ervaring was supergoed. Wij hadden een idee voor een poster maar dit was geen standaardmodel telefonisch overleg gehad (foto van de plek waar het komt te hangen meegenomen. Showroom bezocht en de poster is precies gemaakt zoals wij het in ons hoofd hadden.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review!
Heel veel plezier van jullie mooie nieuwe uitzicht,
vriendelijke groet, Dorien

Willie van Geffen

Uitstekend

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling van onze dienstverlening.
We wensen je veel plezier van je nieuwe uitzicht,
Vriendelijke groeten,
Dorien

Paul van Berkel

Prima.

Reactie Schuttingposter.nl:

We wensen je heel veel en lang plezier van de posters.

Diana Verheijden

We hebben in de loop der jaren al 3 keer een poster besteld en telkens weer is de service perfect en de poster van topkwaliteit.
De posters blijven ook na jaren mooi maar soms wil je gewoon een...
De posters blijven ook na jaren mooi maar soms wil je gewoon een andere foto.
De medewerkers van Schuttingposter denken mee en geven advies bij gebruik van een eigen foto om een zo mooi mogelijk resultaat te behalen.

Reactie Schuttingposter.nl:

Wat een geweldige boordeling! Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst en de lovende woorden. Hier worden we erg blij van :).
We wensen jullie ook van deze nieuwe poster weer veel en...
We wensen jullie ook van deze nieuwe poster weer veel en lang plezier!

Familie van de Werken

Goede communicatie. Vriendelijk. Goede prijs en kwaliteit. Een leuk cadeau om te geven aan mijn schoonmoeder.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en je uitstekende review.
Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en je uitstekende review.
We vinden het erg leuk om te horen dat het cadeau goed is bevallen en wensen je schoonmoeder, en jullie, lang plezier van het nieuwe uitzicht!