Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Bent u gewezen op aanvullende diensten van Schulte Energie en Techniek?
7.4/10
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Werd u gewezen op de mogelijkheden voor subsidies?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Weerink

Wisselende ervaring. Zie hieronder al een notitie, verder werd ons geadviseerd om de omvormer buiten te plaatsen, terwijl men deze heel goed op de vliering kon plaatsen. Dit was ook het advies van... Wisselende ervaring. Zie hieronder al een notitie, verder werd ons geadviseerd om de omvormer buiten te plaatsen, terwijl men deze heel goed op de vliering kon plaatsen. Dit was ook het advies van de monteurs, die een tijd van te voren bij de buren waren en wij aan hun informatie hadden opgevraagd. Wij wouden deze niet graag buiten, maar kon volgens Tim wel.

Verder werd ons gebeld, omdat wij de rekening nog steeds niet hadden betaald. Deze hadden wij niet ontvangen, zowel niet met de mail en niet in de spam. Wij kregen de indruk dat wij wel als wanbetaler overkwamen. Wij werden zeer onvriendelijk te woord gestaan. Hebben de andere dag direct betaald.

Zeer positief, de groep monteurs die hier werkzaam zijn geweest. Netjes en snel gewerkt.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Negatief. De offerte moest opnieuw worden gemaakt, omdat jullie de optimizers waren vergeten, hier waren wij niet van uitgegaan, omdat het wel boven op de offerte werd genoemd. Met zelfs nog een... Negatief. De offerte moest opnieuw worden gemaakt, omdat jullie de optimizers waren vergeten, hier waren wij niet van uitgegaan, omdat het wel boven op de offerte werd genoemd. Met zelfs nog een uitleg in de bijlage. Met het gevolg dat het honderden euro’s duurder werd.

Wim Heuvels

Positieve ervaring. Goede info en uitleg voorafgaand aan koop. Vakmensen die de installatie hebben uitgevoerd. Betreffende medewerkers waren vriendelijk en enthousiast.

Zoals reeds benoemd goede positieve ervaring

Pruim

Professioneel netjes en leuke mannen

Netjes en professioneel

P. Stinenbosch

Positief

Deskundig en respectvol

Rob

Zeer tevreden

Nico Koekkoek

Goed contact en goede communicatie

Kothman

Uitvoer was prima, maar de communicatie daaromheen had beter gekund

Communicatie was matig. Over veel schijven en beloftes werden niet nagekomen. Jullie stonden ook 'ineens' voor de deur om de installatie af te maken.

Kars van Tarel

Goed contact gehad in het voortraject en ook tijdens de plaatsing van zonnepanelen.
Enige minpunt is dat er bij plaatsing van de panelen niet gesproken is over de hoogte van de zonnepanelen. Deze liggen nu aan de ene kant van het dak hoger dan aan de andere kant. Dit is esthetisch niet zo mooi en is een belemmering voor eventuele plaatsing van dakramen in de toekomst.

Zeer goed. Op alle vragen werd snel en duidelijk geantwoord

Bos

Positief

Er werd iets te rooskleurig voorspeld gezien de enorme drukte!

Martin Lammers

Prima; denken mee; hebben bij mij alles keurig aangelegd; en zelfs meer aangelegd; nette vriendelijke werklui.

Meedenkend; niets is een probleem; snelle reactie