Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Bent u gewezen op aanvullende diensten van Schulte Energie en Techniek?
7.4/10
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Werd u gewezen op de mogelijkheden voor subsidies?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Gerben Scherphof

Zeer goed bedrijf, duidelijk afspraken en netjes geleverd

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Zeer positief

F. Bakhuis

Onze ervaring is dat de zonnepanelen bij ons niet goed zijn gelegd en dat vinden wij heel jammer. Het is ook bevestigd door jullie dat de panelen niet goed liggen. Ze zijn 16 juni gelegd en helaas... Onze ervaring is dat de zonnepanelen bij ons niet goed zijn gelegd en dat vinden wij heel jammer. Het is ook bevestigd door jullie dat de panelen niet goed liggen. Ze zijn 16 juni gelegd en helaas tot op heden is het nog niet opgelost! Wel vragen ze om de panelen te betalen maar wij zijn van mening dat het eerst moet zijn opgelost. Wel hebben we een deel overgemaakt en niet de 99% waar jullie op aandringen.

Offerte zeer goed en deskundig uitleg. Werkwijze niet netjes. Zo lang wachten op een oplossing

VvE Harmonium Denekamp

Goed tot zeer goed

Uitstekend

Gerrit Plevier

Zeer goed. Vakkundig en correct.

Prettig.

Henk Frielinck

Goed bedrijf, komt afspraken goed na

Goed en snel afspraak

Carla Mensink

Zeer goede ervaring. Prettig contact en komen afspraken na.

Zeer prettig.

Bruins

Goed en deskundig

Tim Hutten

Ik heb als zeer prettig ervaren met oog voor de klant.

Het was zeer duidelijk en prettig.

Roerink

Vriendelijk personeel dat met je meedenkt

Duidelijk en overzichtelijk

Jan Meins