Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Bent u gewezen op aanvullende diensten van Schulte Energie en Techniek?
7.6/10
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Werd u gewezen op de mogelijkheden voor subsidies?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Jan Mansvelt

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Van offerte tot oplevering tevreden.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Ik vond de werkwijze prettig en professioneel.

Koopman

Goede ervaring, vakwerk

goed, deskundig, vertrouwd

Gerard Alberink

Positief er werd aan alle verwachtingen voldaan.
Afspraken zijn allemaal nagekomen.

Als zeer prettig.

ad basemans

Verrassend was dat eerst een medewerker komt en uitlegt waar wat geplaatst wordt en waarom. Bij de uitvoering gebeurt het anders met de mededeling: ja , dat was van de kantoormensen. wij werken in...

goed en keurig

M M Niënhuis

Prima voorlichting in de aanloopfase. En prima uitvoering door de monteurs

Uitstekend. Goed meegedacht in mogelijkheden en mogelijke alternatieven

Goed. Ervaren en deskundig bedrijf.

Professioneel en meedenkend.

Kneip

Eerste contact was met Marcus.
Afspraak gemaakt hij is bij ons langsgekomen goede uitleg. Ons dak was vanaf de grond en vanaf de lucht moeilijk te beoordelen. Marcus is zelf bij ons op het...

Offerte duidelijk helder!

S. Ottink

Goede ervaring!!

In eerste instantie wat afstandelijk, naar later bleek door de grote vraag naar offerte's. Nadat er een afspraak gemaakt was is alles voorspoedig verlopen. duidelijke uitleg, meedenkend en in combinatie met de aannemer was afspraak was afspraak.
Zeer tevreden

Deterink

Prima communicatie, overleg en uitvoering.

Uitstekend!

Goede ervaring. Alles correct en vakkundig geplaatst.

Goed.