Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Bent u gewezen op aanvullende diensten van Schulte Energie en Techniek?
7.5/10
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Werd u gewezen op de mogelijkheden voor subsidies?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Goede ervaring. Alles correct en vakkundig geplaatst.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Goed.

J.Mengerink

Vriendelijk, komen afspraken na, goede vakmensen in dienst

Duidelijk

Hans Voortman

Met kennis vanuit het verleden met Wim Schulte,Correct nader kennis gemaakt met het bedrijf en de medewerkers hebben de verwachtingen waar gemaakt.

Correct en plezierig

A.J.M. Nijhuis

Het zijn deskundige installateurs

Ze zijn op tijd begonnen met het werk.

Jos Oosterik

Perfect , goed en nette personeel en dit meen ik ook echt .
je kon met alle vragen bij de jongens ook terecht

goed alle vragen werd goed uitgelegd

Roel

De mannen hebben op een uiterst vriendelijke en vakkundige manier uitstekend werk geleverd.
Wij zijn zeer tevreden

Vakkundig en vriendelijk maar vooral klantgericht.
Op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven en daar zijn wij Marcus dankbaar voor

Autobas

Walter Kokkeler

In voorfase goed geinformeerd, toen alles gereed was, ontbrak de afsluitende info

Goed geregeld, echter te weinig onderhandelingsruimte (minimaal 3 % korting)

H.P.Dommeck

Positief

prima

Na het eerste contact verliep alles goed en was de communicatie goed voor elkaar.

Nadat ik contact heb gehad met Schulte kwam na een week Tim langs voor een gesprek. Hij had al het een en ander voorbereid en kon daarbij goed onderbouwen waarom hij tot bepaalde keuzes was gekomen. We zou ik graag wat meer informatie willen over opslag van energie. Dit kwam niet of nauwelijks ter sprake terwijl ik wel graag de mogelijkheid wil hebben om de installatie uit te bereiden.