Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Bent u gewezen op aanvullende diensten van Schulte Energie en Techniek?
7.6/10
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Werd u gewezen op de mogelijkheden voor subsidies?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Fam. Blockhuis

Zeer positieve ervaring!

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Duidelijk en persoonlijk.

Wouter Hoppenbrouwer

Persoonlijk, snelle communicatie, panelen netjes geĆÆnstalleerd en administratief juist en overzichtelijk.

Zeer prettig. De offerte had wat mij betreft wel iets gespecificeerder gemogen. De totaalprijs geeft iets minder inzicht in de opbouw van de onderdelen.

Matthieu Niehuis

Ik vind uit ervaring dat ik goed behandeld ben

Ik ben super tevreden over de communicatie/iwerkwijze en personeel van Schulte

Mark Beernink

Onze ervaring met Schulte Energie en Techniek was erg goed, kan niets opnoemen wat tegen viel. Duidelijke communicatie, heldere offerte en vlotte uitvoering.

Duidelijk, correct en tijdig.

Hinfelaar

Zeer plezierig

Zorgvuldig, deskundig

Chocolaterie van Zutphen

Professioneel en correct

Dragstra

Prima, alle afspraken keurig nagekomen.

Goed,

Meijs

Goed, zal een ander ook aanraden.

Goed, duidelijk en correct.

Nieuwhuis

Prima, duidelijk

Simone Analbers

Vriendelijke, correcte en professionele samenwerking m.b.t. opdracht zonnepanelen van offerte traject naar realisatie.

Snel, deskundig en antwoord op alle vragen.