Mies

Niks op aan te merken

Duidelijke site.
Chatfunctie is ook ideaal

Ton den Besten

Normaal gesproken haal ik mijn schroeven bij een houthandel in Waardenburg waar ik ook mijn hout haal. Een retourtje is 40 km dus voor alleen een doosje(s) Probo Snelboorschroeven rijdt je niet even... Normaal gesproken haal ik mijn schroeven bij een houthandel in Waardenburg waar ik ook mijn hout haal. Een retourtje is 40 km dus voor alleen een doosje(s) Probo Snelboorschroeven rijdt je niet even heen en weer. Ik ben op internet gaan zoeken en kwam diverse leveranciers tegen die verzendkosten vroegen tussen de € 7,50 tot € 12,50 . SCHROEVENLAND vraagt voor de verzendkosten onder de € 75,00 maar €4,95 ex btw. Bij vragen kun je telefonisch contact opnemen onder kantooruren, ook kon ik geen Probo snelboorschroeven vinden van 3.5 x 35. Opgebeld naar SCHROEVENLAND en gevraagd wat nu eigenlijk de openingstijden zijn, de desbetreffende heer zou deze tijden laten vermelden op de site en v.w.b. de Probo snelboorschroeven 3.5 x 35 zou hij dit uitzoeken, dus meteen actie. Ik had de bestelde schroeven de volgende dag al in huis (dus lekker snel en ik hoefde er niet apart voor naar Waardenburg voor alleen maar schroeven). Ook de prijzen van de Probo snelboorschroeven zijn netjes. Ik heb SCHROEVENLAND al aan enkele vrienden/kennissen gegeven, omdat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf (ook de kleine inkoper kan hier terecht).

Goed en snel geleverd

P.Paanakker

Duidelijke site de bestelling werd volgens de afspraak op tijd geleverd. Veel keus.

H de Boer

Goed zo als afgesproken afhalen en dan nog koffie aangeboden krijgen. Toppie

Hans

Snelle levering en goedkoop.
Website soms wat onduidelijk.

Snelle levering, ondanks dat de levering een fout bevatte, is dit snel en keurig opgelost. Zal de volgende weer met een gerust hart een bestelling plaatsen. Goede kwaliteit/ prijs verhouding ! Snelle levering, ondanks dat de levering een fout bevatte, is dit snel en keurig opgelost. Zal de volgende weer met een gerust hart een bestelling plaatsen. Goede kwaliteit/ prijs verhouding !

Ronald

Dit is mijn eerste keer dat ik hier wat heb besteld maar ik zou het weer doen

Super snelle en goede levering